G: Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei töissä syö täys hintaista työpaikka lounasta
Kommentit (19)
En edes näe häntä koska en itse viitsi mennä työpaikan ruokalaan toteamaan että taaskaan ei ole mitään syötäväksi kelpaavaa tarjolla.
Öö, eiks omat eväät ole vaihtoehto?
Omat evät ei ole ravitsevat...köyhille tarkoitettu...ja kitkustelijoille...
Ap
Ai että kun ap...sun kirjoitus tyyli on rasittava...
En varmaan ajattelisi paljon mitään, mutta jos asiaa yhtään miettisin, olettaisin ehkä jotain, että haluaa säästää rahaa (ja syö jossain välissä omat eväät). Jos tietäisin, että hän ei syö ollenkaan työaikana, sitten voisin olettaa syyn olevan pelokkuus. Jostain syystä en osaa kuvitella, ettei ihmisellä vain yksinkertaisesti ole ruokahalua koko työaikana, koska itse olen sellainen syömäri...
Jos ollaan töissä, en ensimmäisenä ajattelisi, että syy rahan säästämiseen olisi köyhyys, ellei rahaongelmat ole muutenkin tiedossa tai havaittavissa.
No riippuu täysin sen perusteluista. Jos ylipäätään kiinnostaa niin paljon että kysyn. Omat eväät on tasan yhtä ravitsevat kuin millaiseksi ne teet.
Mun piireissä vaan terveysintoilijat syö eväitä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sä selkeästi olet sekä tyhmä, asennevammainen että tietämätön.
En söisi mitään einesmössöä raflassa kun kotona valmistamani on taatusti paremman makuista sekä terveellisempää.
Omat eväät ovat ravitsevat jos näkee vaivaa, enkä nyt puhu mistään valmisruoasta tai voileivistä. Mä mieluummin laitan rahani osakkeisiin kuin syön pahaa ruokaa joka päivä jossain lounehtimossa.
Nyt oli kyllä taas niin typerä kysymys, ettei viitsi vastata. Alapeukku siis siitä. Miettiikö joku ihan tosissaan tämmöisiä?!
4/5, vaihtelua provoaiheisiin viimein :D
Vierailija kirjoitti:
No riippuu täysin sen perusteluista. Jos ylipäätään kiinnostaa niin paljon että kysyn. Omat eväät on tasan yhtä ravitsevat kuin millaiseksi ne teet.
Mun piireissä vaan terveysintoilijat syö eväitä.
Mun piireissä 1500-2500€/kk brutto syö eväitä. Netosta kun maksaa ilman tukia vuokran ja laskut, ei riitä 200€ laitosruokalan einesruokaan kuukausittain.
Meillä osastolla neljä henkeä. Yksi käy syömässä toisilla eväät.Osastopäällikkökin on siis köyhä kun ei syömässä käy..
köyhä tai kitkustelija pakko olla
Vierailija kirjoitti:
köyhä tai kitkustelija pakko olla
Tienaan mediaanipalkkaa, itse ajattelen että suht köyhä. Mielestäni ei ole järkevää maksaa sen tonnin enemmän vuodessa lounasedusta, kuin mitä eväät maksaa.
Kyllä kai voisi mättää kunnolla lounaalla, ja syödä joku pienempi 500kcal päivällinen, mutta mielummin toisinpäin. Ainakin toistaiseksi, en tiedä.
Olen ollut vuosia lasten kanssa kotona. Hieman kadehdin miestä kun kävi välillä töistä ruokaloissa lounaalla (aikalailla aina kyllä vain silloin kun joku asiakastapaaminen ym ettei itse tarvinut maksaa). Nyt aloitin töissä ja parilla ekalla viikolla nautin valmiista lounaasta ja tuntui kivalta käydä ulkona syömässä. Nyt olen useinmiten ottanut eväät mukaan kun uutuuden viehätys katosi. Ehkä kerran viikossa olen käynyt jonkun työkaverin kanssa ulkona syömässä lounaan.
- ruokalassa syöty lounas on kallis
- ruoka ei ole aina hyvää
- jos syö ison annoksen niin iltapäivästä väsyttää
- jotenkin vaivattomampaa napata kotoa edellisen päivän illallsen jämät ja syödä niitä
Omat eväät on juuri niin ravitsevat kuin itse kokee tarpeelliseksi, ja myös täysin omien mieltymysten mukaiset! Itsellänikin on aina eväänä ihan edellisen päivän isosta satsista jäänykkä kotiruokaa, joka oli ravitsevaa, ja herkullista. Eikä mene sitä 5 - 7 euroa päivässä työpaikkaruokalaan.
Meidän työpaikkaruokalassa on niin surkea ruoka etten itsekään sitä täyshinnalla ostaisi. Opiskelijahinnalla 2,60 kyllä ostan.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Todella monen työpaikkaruokalan ruuan nähneenä niin olen kyllä hieman toista mieltä... Kyllä omatekemäni ruoka on aika paljon terveellisempää, ravitsevampaa ja paremmista raaka-aineista valmistettua kun ne mössöt. :D
Mitä ajat telet ihmi sestä joka ei osaa kirjoit taa yhdys sanoja