Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaa kun mies ei halua nuolla!

Vierailija
26.05.2017 |

Alkaa kärsivällisyys vähitellen loppua.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun löytyisikin Nainen joka haluaa edellä mainittuja niin hienoa olisi... Itse kyllä pidän kaikesta edellä mainitusta :) M41 Tampereelta

Vierailija
22/34 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on kunnossa ja aina poslari joten ehkä sitten on homo. Minkäs sille sitten. Ap

No siinähän se syy tulikin miksei nuole: Poslari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitutaa, kun nainen ei halua panna.

Vierailija
24/34 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites kun viimeksi sormetin vaimoa ja puristelin  tissiä ja sen jälkeen taas sormetin klittaa ja imin samaa tissiä niin oi paska mikä maku jäi kitalakeen koko touhun ajaksi

mikä silliparvi tai  biojäte toosa sielä oikein mytiin

pelkkä ajatuskin sen nuolemisesta saa aikaan pakorefleksin

yäks

Vierailija
25/34 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on kunnossa ja aina poslari joten ehkä sitten on homo. Minkäs sille sitten. Ap

Mulla taas toisinpäin että emäntä ei halua että nuolen. Pitää varmaan vaihtaa naista.

Vierailija
26/34 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuppa tänne käymään nii korjataan puute.

Jaksan nuolla pitkään ja haluun panon sen jälkeen.

Vierailija
27/34 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mee tasan nallekarkit! Minun vaimo taas ei anna nuolla. Minä olisin valmiina vaik millon vaan. Pois lukien menkat ja tietty ettei lapset ole häiriöksi.

Vierailija
28/34 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ulkonevat sisemmät häpyhuulet ketjun aloittajalla on?

Toiseksi, mitä eroa on pirkka oluella ja klitoriksella?

Klitoris maistuu kuselta vain hetken.258

Vierailija
29/34 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki aiheeseen sun kysymyksesi suhteen, ole hyvä.

(vastaaja.1.)

"..'kattava galluppisi'? Antoi naisenpuolista, näin 'kattavan galluppisi'-tuloksena, sellaisen tuloksen:

1. n.60% naisista = masturbointi-seksillä tyydyttyy.

2. n.25% naisista = yhdynnässä seksistä tyydyttyy.

Voiko tästä tuloksesta, sun 'kattavan galluppisi' perusteella, tehdä joitain 'seksi'-päätöksiä naisista?

(vastaaja.2_kommentoi vastaaja.1:lle)

"Voi. Sinä olet ilmeisesti niitä onnettomia miehiä, jotka ei nuole naiselle orgasmeja, vaan ovat fakkiutuneet pelkkään yhdyntään. Asenteesi jo paljastaa sen. "

(vastaaja.1_kommentoi vastaaja.2:lle))

"Novoi. Voi olla? Sinulla. On jokin 'LU-KI'-vika mahdollisesti kun kerran olet, 'noin osaavasti' lukenut.

Ja tulkinnut. Täysin väärin!

Painoin vain tuota kysymyksen alussa ollutta:

NAPPIA. Kun siinä luki: 'NÄYTÄ TULOKSET' (gallupista. tähän mennessä).

Se mitä mieltä, tuohon galluppiin vastanneet, ja mitä mieltä itse (mahdollisesti ko.asiaa kysyttäessä) olen?

On aivan kaksi (2) eri-asiaa.

ps.naivinkorni väittämäsi:'onnellinen mies = pillujen nuoleminen' ? Kuvastanee kenties, ehkä sinun seksi elämäsi pervoutta. Onnea vaan, sinnekin!"

Linkki loppuu kysymykseesi liittyen. Ehkä sait apua?

Vierailija
30/34 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ulkonevat sisemmät häpyhuulet ketjun aloittajalla on?

Toiseksi, mitä eroa on pirkka oluella ja klitoriksella?

Klitoris maistuu kuselta vain hetken.258

Tosimies arvostaa kaikkia ruusujen eri variaatioita :-)

Vierailija
31/34 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villieläimet nuolee toisiaan ja haistelee takamuksia, kauriit ja peurat yms. Ihmisten luulisi olevan pidemmällä kehityksessä.

Vierailija
32/34 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

intoankka kirjoitti:

Sääliksi käy miestä joka ei tajua nuolla pillua. Mikään ei ole kiihottavampaa kuin nuolla kiimasta naista orgasmiin saakka. Etsi itsellesi mies joka tyydyttää tarpeesi.

Meinaatko tosissasi että miehen haluttomuus nuolla olisi syy avioeroon lapsiperheessä? Mies siis kyllä suostuu jos vaadin, muttei tee sitä mielellään, joten en ala sitä vaatia koska sen myötä varmasti kaikki seksi vähenisi. Ap

En kannusta eroon, mutta vaikuttaa erikoiselta ettei mies halua tehdä mitään muutakaan. Jos suuseksin antaminen ällöttää, niin minkäs sille voi, mutta se ettei halua käyttää mitään leluja tai muita välineitä tms vaikuttaa huolestuttavasti joko kovin estoiselta tai itsekkäältä.

33/34 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä anna vaimo nuolla täälläkään. Ei kuulemma pidä siitä. Itse kyllä nuolisin vaikka päivittäin.

Vierailija
34/34 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpsan nuolenta on aivan mahtavaa jos perushygienia on kunnossa. Liian paha haju tai liian synkkä pusikko estävät onnistuneen nuolennan (olen kyllä yrittänyt siinäkin tapauksessa, mutta jos joutuu esim. pidättämään hengitystä tai nyppimään karvoja hampaiden välistä, niin ei se oikein suju). Mutta se on ihanaa kun nuoltava nainen kiemurtelee nautinnosta ja vaatii lisää ja lisää kunnes ei enää kestä! 

Niinkuin Jaajo sanoi: hyvin pesty ja kerran kustu, siinä on aromit kohdallaan :)