Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en ymmärrä sitä, että parisuhteen onni perustuu monilla seksiin

Vierailija
26.05.2017 |

Seksi on ihana asia ja todella nautinnollista. Kuitenkin tuntuu, että monen parisuhde on hyvin seksikeskeinen. Että jos esim sairauden tai synnytyksen takia on vaikkapa vuosi pari haluttomuutta, niin heti ollaan miettimässä eroa. Eihän tuo ole aika eikä mikään 40-60-vuoden liitossa. Ei kenellekään ole velvollisuutta tyydyttää kenenkään tarpeita. Lisäksi tuo tarpeiden tyydyttäminen on sukupuolittunutta, sillä miten esim mies voi olla ilman omaa haluaan yhdynnässä naisen kanssa? Eli mies ei koskaan kykene tyydyttämään haluttomana naisen tarpeita, sen sijaan naista vaaditaan olemaan miehen patjana.

Itse ajattelen, että vaikka haluankin paaaaaljon seksiä, niin en silti oleta, että kumppanini olisi VELVOLLINEN minua tyydyttämään. Toki ilahtuisin, jos hän minua haluaisi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksi ole sama asia kuin penetraatio peniksellä. Tässä puhutaan ihan väärästä näkökulmasta. Seksi on intiimiä läheisyyttä, jota ilman parisuhde kuolee tai muuttuu talousliitoksi.

Vierailija
22/24 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksi ole sama asia kuin penetraatio peniksellä. Tässä puhutaan ihan väärästä näkökulmasta. Seksi on intiimiä läheisyyttä, jota ilman parisuhde kuolee tai muuttuu talousliitoksi.

No en minä saa seksuaalista tyydystä muusta kuin penetraatiosta. Joten jos se loppuisi, niin ei olisi seksiä. Toki voisi olla eroottista läheisyyttä, mikä taas on täysin eri asia kuin tarpeet täyttävä seksi. Voisin kyllä hivellä ja olla alasti miehen kanssa ihan ilman yhdyntääkin. Tottahan toki se olisi kivaa. Mutta ei se toisi sitä tyydystä, mitä yhdyntä tuo. Siksi onkin epäreilua, että naisen pitäisi läheisyyden nimissä antaa kuivaa reikää, mutta jos mies ei saa erektiota, niin naisen pitää vain tyytyä.

Ja joo, en jättäisi miestäni erektiohäiriön takia vaan tyytyisin eroottiseen läheisyyteen vaikken enää koskaan saisi seksuaalista tyydytystä. Tämä on just se pointti. Seksuaalinen tyydytys ei ole pääasia parisuhteessa, vaan kumppanuus. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä ap! Melkeinpä ällöttää jo tämä nykyinen seksikeskeisyys.

Ja samaan aikaan tutkimusten mukaan harrastetaan paljon vähemmän seksiä kuin esim. 70-luvulla.

Vierailija
24/24 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä ap! Melkeinpä ällöttää jo tämä nykyinen seksikeskeisyys.

Sama! Seksikeskeisyys todellakin on pinnalla. Se yököttää. Ollaan kuin koiria, vailla järkeä ja pitää saada vaan paine purettua koska vietit.

Tosin ei se koirakaan läheistään jätä siksi, ettei saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi