Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähän takia Assi ei käynyt nuorena rippikoulua?

Vierailija
26.05.2017 |

Vihjailu il historia Koivisto lehdessä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan lapset käy, itse kävin mutta sittemmin erosin kirkosta

Vierailija
2/16 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assi sai kommunistisen ja epäisänmaallisen kasvatuksen.

Kommunistit ovat aina ateisteja.

Vierailija
4/16 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivistot eivät olleet kommunisteja eivätkä ateisteja

Vierailija
5/16 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauno oli uskovainen ja isänmaallinen. Hän taisteli kommunisteja vastaan sekä sodassa että politiikassa.

Vierailija
6/16 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koivistot eivät olleet kommunisteja eivätkä ateisteja

Hoh hoijaaa!

Vierailija
7/16 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa nyt vaikka joku IS:n liite, jossa kerrotaan Mauno Koiviston tarina, jos ette enempää jaksa tutkia.

Hän oli siis se sosiaalidemokraatti (SDP), joka laitettiin vahtimaan, ettei satamissa kommunistiporukat pääse niskan päälle. Ei siis tod kommunisti!

Vierailija
8/16 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mauno oli uskovainen ja isänmaallinen. Hän taisteli kommunisteja vastaan sekä sodassa että politiikassa.

Joo, sdp onkin äärioikeistolainen puolue ja vaalii maalaisjärkisiä oikeistolaisia arvoja.

Tiedoksesi, silloin kun mauno kuului spd:n oli se täysin kommunistinen puolue, sopii se sinulle tai ei.

Selvitä nyt taustoja edes hieman, ennenkuin teet itsestäsi hölmön.

Tässäpä yksi linkki maunon suuriin saavutuksiin, kannattaa lukea ja sivistyä.

http://jormajaakkola.fi/Koiviston_konklaavi

Vierailija
9/16 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukekaa nyt vaikka joku IS:n liite, jossa kerrotaan Mauno Koiviston tarina, jos ette enempää jaksa tutkia.

Hän oli siis se sosiaalidemokraatti (SDP), joka laitettiin vahtimaan, ettei satamissa kommunistiporukat pääse niskan päälle. Ei siis tod kommunisti!

IS on progandamediaa, jonka agendana on kansakunnan aivopesu, eli sieltä sinä niitä faktoja varmasti saatkin.

Lueppa itse tuo ylemmässä viestissä oleva linkki koiviston konklaavista, tai jos viesti on jo kadonnut niin googlaa niin saat jotain järkevää ja faktapohjaista tietoa.

Vierailija
10/16 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IS on progandamediaa, jonka agendana on kansakunnan aivopesu, eli sieltä sinä niitä faktoja varmasti saatkin.

Lueppa itse tuo ylemmässä viestissä oleva linkki koiviston konklaavista, tai jos viesti on jo kadonnut niin googlaa niin saat jotain järkevää ja faktapohjaista tietoa.

Toi linkin tekstihän on ihan vainoharhainen. Koivisto järjesti 90-luvun laman tahallaan että Suomi liittyisi EY. Joo, ei mene läpi.

0/5

Vierailija
11/16 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi linkin tekstihän on ihan vainoharhainen. Koivisto järjesti 90-luvun laman tahallaan että Suomi liittyisi EY. Joo, ei mene läpi.

0/5

Ei kannata tietenkään totuutta uskoa, varsinkin jos on itse aivopesty pois todellisuudesta mikä ei aina ole kaunis.

Vierailija
12/16 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manu ei ollut kommunisti,sosiaalidemokratia ei ollut sota-aikanakaan kommunismia,eikä sen jälkeen.Se oli ja pitäisi olla työväenpuolue,joka ajaisi vähäväkisten etuja.NYKYÄÄN SE KUMMINKIN ON PAREMMIN OIKEISTOPUOLUE.

Assi ei käynyt rippikoulua koska 70-luvulla sitä ei pidetty tärkeänä.Monet nuoret kapinoivat.Assi on kertonut kuinka  hänellä oli kolmet farkut kun isä valittiin pressaksi.Lehdissä luki että meneekä farkuissa vihille.Oli koirankuljetus-arki ja diskofarkut.Isänsä kanssa olivat asiaa pähkäilleet.No kasvoi se Assin vaatearasto sit jonkinverran.

Lopettakaa tuo Manun arvostelu.Elin lapsuuteni ja varhaisnuoruuden Kekkosen hallitessa.Se oli hyvää aikaa,oli töitä,vienti veti...mutta kieltämättä oltiin "rähmällään"itään päin.Mutta hyvin Kekkonen maatamme vuosikymmenet luotsasi.

Koivisto luotti parlamentarismiin,ei hajottanut hallituksia kuten edeltäjänsä.Hänen käytäntönsä sopi uuteen aikaan.Jokainen on tehnyt virheitä,mutta Manun aikanakin oli rauhallinen elää.

Toista on nyt.En arvostele pressaamme,hän on varmaan hyvä mies,vaikka onkin eri puoluetta kuin minä"manulaisena".

Pelkään vaan tulevaisuutta,onneksi vanhenen.Kai meistä vanhoista tulevaisuudessa huoli sentäänpidetään.

Vierailija
13/16 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assi sai kommunistisen ja epäisänmaallisen kasvatuksen.

Kommunistit ovat aina ateisteja.

Ukkinikin oli kommunisti, mutta ei todellakaan ateisti.

Vierailija
14/16 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, sdp onkin äärioikeistolainen puolue ja vaalii maalaisjärkisiä oikeistolaisia arvoja.

Tiedoksesi, silloin kun mauno kuului spd:n oli se täysin kommunistinen puolue, sopii se sinulle tai ei.

Selvitä nyt taustoja edes hieman, ennenkuin teet itsestäsi hölmön.

Tässäpä yksi linkki maunon suuriin saavutuksiin, kannattaa lukea ja sivistyä.

http://jormajaakkola.fi/Koiviston_konklaavi

Mauno myös liittyi takaisin SDP:hen presidenttikautensa jälkeen.

Vierailija
15/16 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te tuosta Assin rippikoulujutusta nyt vouhkaatte.Mitä minä olen tätä palstaa seurannut,niin tämähän kuhisee ateisteja ja pakanoita.Vaaditte juhlapyhiä lopetettaviksi ym.koulun juhlista luopumista.Itse olen kristillinen ihminen mutta ymmärrän Assin ajatusmaailmaa silloin.Se oli erikoisesti silloin muotia,eikä vieläkään läheskään kaikki käy.

Miksi se on tärkeää jos ei edes tiedä miksi helatorstaita vietetään.Sitä joku täällä vast ikään kyseli.

Siihenkin saa toki vastauksen rippikoulussa.Niin että oliko sekään kysyjä käynyt.

Vierailija
16/16 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksun perheen tytär ei mihinkään riparille mene! Nykyään on prometheus leiri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä