Kävin kakkalla töissä ja pomo uhkaa potkuilla
Kävin tänään ruokailu tauon jälkeen kaakilla (15min) niin pomo piti puhuttelun ja väitti ettei vessassa käyminen ole sallittua työ ajalla. Mitä te muut olette mieltä tuollaisesta pomosta??
Kommentit (26)
Työaikana kannattaa hoitaa kaikki asiat mitkä pystyy. puhelut, kauppa-asiat, joulukorttien kirjoitus, lääkärikäynnit, jne.
paskaaminen on tosiaan ihan itsestään selvä työajalla suoritettava rutiini.
Kakalla ja pissalla saa tietenkin käydä työajalla, mutta siellä ei istuta varttia. Taisit lähinnä istuskella näpräämässä kännykkääsi.
Mitä töitä sulla jäi tekemättä tuon vartin aikana? Oliko sinulla joku päivystysvuoro tulloin ja nyt työkaveri ei päässyt lounaalle ollenkaan?
Kiinnitä huomiota ruokavalioosi, auttaa ummetukseen.
Syö terveellisemmin. Mulla ei kakkaaminen kestää yhtään kauempaa kuin pissaaminenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Syö terveellisemmin. Mulla ei kakkaaminen kestää yhtään kauempaa kuin pissaaminenkaan.
Kerrankos sitä ripuli iskee kesken työpäivän.
Antaisin potkut siitä hyvästä että käytät sanoja "kakkalla" ja "kaakilla"....
Sä oot varmaan mun entinen työkaveri, se aina välillä katosi kaupungille tunniksi tai pariksi kesken pahinta ruuhkaa. Ja jos esimies erehtyi kysymään missä olit?
- niin paskalla kävin vitun kyylä.
Ei ole ikävä sinua.
Olisin nauranut päin naamaa ja sanonut käyväni vessassa silloin kun tarvitsee ja mennyt jatkamaan töitäni.
Kyllä vessassa saa asioida työaikana, kunhan sinne ei huvin vuoksi jäädä istuskelemaan. Pomon on ihan turha uhkailla sen takia potkuilla.
Ex-pomo otti kans puhutteluun, kun tauon aikana en ehtinyt vessaan vaan kävin tauon jälkeen (samalla kun takahuoneessa olin!), sanoi, että tauon aikana pitää käydä, että terveen ei tarvitse käydä usein ja että raskaana olevat ovat asia erikseen. Nuori kun olin, en pystynyt mitään sanomaan, harmi. Ja syy, miksi ei tauolla ikinä ehtinyt kuselle, oli se, että puljun tupakkapaikalle oli tuhottoman pitkä matka ja välimatka piti oikeasti juosta, jos aikoi syödä mitään.
Loistava johtaja. Esimerkillistä ja vallan mainiota johtamista.
Pasko rehellisesti housuun - on erityisesti asiakaspalvelussa pelkkää plussaa.
Astevaihtelusi on niin horjuvaa, että ansaitsisit potkut ja 15 vuotta kuritushuonetta.