Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin kakkalla töissä ja pomo uhkaa potkuilla

Vierailija
26.05.2017 |

Kävin tänään ruokailu tauon jälkeen kaakilla (15min) niin pomo piti puhuttelun ja väitti ettei vessassa käyminen ole sallittua työ ajalla. Mitä te muut olette mieltä tuollaisesta pomosta??

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-pomo otti kans puhutteluun, kun tauon aikana en ehtinyt vessaan vaan kävin tauon jälkeen (samalla kun takahuoneessa olin!), sanoi, että tauon aikana pitää käydä, että terveen ei tarvitse käydä usein ja että raskaana olevat ovat asia erikseen. Nuori kun olin, en pystynyt mitään sanomaan, harmi. Ja syy, miksi ei tauolla ikinä ehtinyt kuselle, oli se, että puljun tupakkapaikalle oli tuhottoman pitkä matka ja välimatka piti oikeasti juosta, jos aikoi syödä mitään.

Röökin polttajat paskokoot housuihin. Te istutte röökillä silloin, kun normaalit ihmiset käyvät vessassa.

Vierailija
22/26 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-pomo otti kans puhutteluun, kun tauon aikana en ehtinyt vessaan vaan kävin tauon jälkeen (samalla kun takahuoneessa olin!), sanoi, että tauon aikana pitää käydä, että terveen ei tarvitse käydä usein ja että raskaana olevat ovat asia erikseen. Nuori kun olin, en pystynyt mitään sanomaan, harmi. Ja syy, miksi ei tauolla ikinä ehtinyt kuselle, oli se, että puljun tupakkapaikalle oli tuhottoman pitkä matka ja välimatka piti oikeasti juosta, jos aikoi syödä mitään.

Siis jätit mieluummin käymättä vessassa ja mahdollisesti syömättäkin, kunhan vain ehdit vetää tupakkaa? Aika pahalla tasolla tuo nikotiiniriippuvuutesi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Röökin polttajat paskokoot housuihin. Te istutte röökillä silloin, kun normaalit ihmiset käyvät vessassa.

Noi voi kyllä hyvin yhdistää. Vedät röökin samalla kun paskot. Tehokkuus huipussaan.

Vierailija
24/26 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin tänään ruokailu tauon jälkeen kaakilla (15min) niin pomo piti puhuttelun ja väitti ettei vessassa käyminen ole sallittua työ ajalla. Mitä te muut olette mieltä tuollaisesta pomosta??

Mä antaisin potkut jo sillä perusteella että kirjoitustaitosi on noin heikko.

Vierailija
25/26 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös hullu työnantaja kerran. Sanoi että paskaa on pideltävä niin kauan että viimein vessaan mennessä tipahtaa pönttöön heti kun istuu. Ei mene sitten työaikaa hukkaan...

Vierailija
26/26 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin potkut siitä hyvästä että käytät sanoja "kakkalla" ja "kaakilla"....

Näin tekisin minäkin, kun tässä työpaikassa on ehdoton vaatimus "riittävä suomen kielen taito", eikä muita vaatimuksia sitten olekaan.