Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksen jälkeinen keskustelu lääkärin kanssa?

Vierailija
27.03.2006 |

Onko synnytyksessä mukana ollut lääkäri käynyt luonasi synnytyksen jälkeen?

Meillä synnytyksen ja leikkauksen jälkeen lääkäriä ei näkynyt, vaikka ei sitä kyllä pyydettykkään erikseen. Näin jälkeenpäin ajatellen olisi ollut hyvä käydä synnytys läpi.

T. Kätilöopistolla 11/05 synnyttäneet

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käydään kätilön kanssa kyllä synnytys läpi, eikö teillä?

Vierailija
2/7 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut kyllä tarpeellinen juttu. Harmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva ei mahtunut syntymään ponnistuksien jälkeen (noin 50 min) alakautta ja minut kiikutettiin kiireeellisenä sektioon...

Vierailija
4/7 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osastolla hoitajat kysyivät haluaisinko jutella. Ihan hyvä oli jutella. Se vain jälkeenpäin ottaa päästä että huonekaverit siinä kuuli kaiken.

Vierailija
5/7 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei muuten kukaan tullut kertomaan ennenkuin itse kysyin/ sanoin haluavani käydä synnytyksen vaiheet läpi. Olivat vähän ihmeissään, että mitä sellaista haluan...

Vierailija
6/7 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit myöhemmin olisi ollut paljonkin kysyttävää. Hassua vaan että tämä lääkäri kenen kanssa kävin synnytyksen läpi niin ei ollut se sama joka oli synnytyksessä vaan tämä lääkäri luki kaiken papereista, eli siis ei välttämättä olis edes osannut vastata jos olisin kysynyt jotain kinkkistä.

Siksi minulla lääkäri synnytyksessä kun jouduttiin käyttämään imukuppia.

Ja kävin muuten juttelemassa lääkärin kanssa, lääkärin huoneessa niin eipähän sivulliset kuunnelleet korvat höröllä.

Vierailija
7/7 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siihen että tulehdusarvot kahdessasadassa mutta muuten ok! Hän käski muistaa syödä tulehduskipulääkkeet, kyllä se siitä.. Ja tämä koko keskustelu käytiin synnärin ruokailutilassa korotetuilla äänillä, välimatkaa ainakin viisi metriä ja syömässä koko aliravittu synnyttäjälauma. Hyvä fiilis silti jäi, lääkärin kanssa mentiin samalla taajuudella, otin koko äijän suht huumorilla ja kätilö kävi synnytyksen sit ihan ' oikeasti' mun kans läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä