Mikä antihistamiini väsyttää eniten?
Kommentit (4)
Itseäni väsyttää eniten Zyrtec ja Histec. Etsin lääkettä joka ei väsyttäisi...
Vierailija kirjoitti:
Miksi yrität käyttää antihistamiineja nukkumisapuna? Kannattaisiko käydä lääkärissä jos on ongelmia nukahtamisvaikeuksia niin voisi saada ihan soveltuvat lääkkeet siihen.
Minulla käytössä melatoniinitabletit ja Triptyl, nukun noilla ihan kohtuullisesti.
Syön pääasiallisesti allergiaoireisiin keväästä syksyyn. Nyt olen nukkunut useita viikkoja huonosti, saatan nukahtaa vasta 4-5 aikaan ja herätys soi 7:30. En haluaisi mitään unilääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yrität käyttää antihistamiineja nukkumisapuna? Kannattaisiko käydä lääkärissä jos on ongelmia nukahtamisvaikeuksia niin voisi saada ihan soveltuvat lääkkeet siihen.
Minulla käytössä melatoniinitabletit ja Triptyl, nukun noilla ihan kohtuullisesti.
Syön pääasiallisesti allergiaoireisiin keväästä syksyyn. Nyt olen nukkunut useita viikkoja huonosti, saatan nukahtaa vasta 4-5 aikaan ja herätys soi 7:30. En haluaisi mitään unilääkkeitä.
Ei nuo melatoniini/triptyl ole varsinaisia unilääkkeitä vaan nukahtamista helpottavia lääkkeitä. Ihan samalla tavalla kuin yrität niillä antihistamiineilla nukuttaa itseäsi. Suosittelen käymään lääkärissä, ihan oikeasti.
Itse nukuin huonosti noin 3-4 vuotta ennenkuin kerroin asiasta lääkärille ja sain nuo lääkkeet, sen jälkeen olen nukkunut ihan ok, joten elämänlaatu on nyt paljon parempi kun ei ole jatkuvasti raskaasti unenpuutteessa.