Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö kukaan mitä avoerossa tapahtuu asunnolle

Vierailija
25.05.2017 |

joka on puolisoiden yhteinen suhteessa 50/50, MUTTA
- kumpikaan ei joko pysty tai halua lunastaa toisen osuutta jatkaakseen siinä asumista
- asunto ei mene kaupaksi vaikka sitä on myyty jo 9 kk eikä siihen ole myöskään saatu vuokralaista
Asunto on velaton. Sekö vain jää lahoamaan omistajiensa tappioksi?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
2/22 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voi koitua molempien tappioksi. - Toki voitte hakea sille pakko myyntiä, jolloin pääsette asunnosta, mutta ette välttämättä siihen kohdistuneista veloistanne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti asutte muuttotappiopaikkakunnalla, jossa ei kauppa käy? Jos kerran asunto on velaton niin voihan sitä yrittää myydä selvällä alennuksella.

Vierailija
4/22 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta kohdilleen tai sitten asunto ollut huono sijoitus, josta kärsitte nyt.

Vierailija
5/22 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se lahoaa tai sitten toinen osapuoli laskee hintapyyntönsä toisesta puolikkaasta niin alas että toisella on varaa lunastaa se. Jos ei siis ostajaa löydy rajullakaan hinnanalennuksella

Vierailija
6/22 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti asutte muuttotappiopaikkakunnalla, jossa ei kauppa käy? Jos kerran asunto on velaton niin voihan sitä yrittää myydä selvällä alennuksella.

Miten niin alennuksella. Asunnoilla on vain markkinahinta. Jos se ei mene kaupaksi niin hintapyynti on korkeampi kuin asunnon arvo. Kun laittaa hinnan kohdalleen markkinahinnan mukaan niin varmasti menee kaupaksi.

Asuntoon investoidulla rahalla ei ole mitään merkitystä asunnon arvon muodostumisen kanssa, vaikka monet näin kuvittelevat.

Vierailija
7/22 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokratkaa se halvemmalla. Pääasia että kattais ees omat kulunsa.

Vierailija
8/22 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? Mitä muuta sille voisi tapahtua, kuin jäädä omistajien tappioksi? Jos kyseessä olisi ositus, niin avoero on tosiaan ongelma, mutta tässä tilannehan on selvä. Jos teillä on kämppä, jota ette tarvitse, niin kuka ihme teille voisi kompensoida ne tappiot, jotka syntyvät alihintaan myymisestä tai siitä, ettette löydä vuokralaisia? Et kai kuvittele, että yhteiskunnalla on jokin rahasto näitä tilanteita varten tai normaali omistuksen mukana tuleva riski jotenkin raukeaa avoerossa. 

Vierailija
9/22 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se voi koitua molempien tappioksi. - Toki voitte hakea sille pakko myyntiä, jolloin pääsette asunnosta, mutta ette välttämättä siihen kohdistuneista veloistanne. 

aloituksessa kylläkin selvästi sanotaan että asunto on velaton

Vierailija
10/22 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se häviää pölynä ilmaan samoin kuin teidän kaikki huonekalut, koska epäonnistuneesta avioliitosta ei jää mitään muistoakaan.

Vierailija
11/22 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkää tuleen niin saatte edes vauutuskorvaukset.

Vierailija
12/22 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko se lahoaa tai sitten toinen osapuoli laskee hintapyyntönsä toisesta puolikkaasta niin alas että toisella on varaa lunastaa se. Jos ei siis ostajaa löydy rajullakaan hinnanalennuksella

No ei löydy rajullakaan hinnan alentamisella. Muuttotappiokaupungissa sijaitsee ja täällä on kahmalokaupalla myymättömiä kämppiä tyhjillään. Mulla olis halua lunastaa tämä mutta ei minkäänlaista mahdollisuutta. Ei ole rahaa enkä saa lainaa kun olen työttömänä. Exällä olis rahaa kuin roskaa mutta ei halua lunastaa tätä.

t. Aloittaja

Vierailija
13/22 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joka on puolisoiden yhteinen suhteessa 50/50, MUTTA

- kumpikaan ei joko pysty tai halua lunastaa toisen osuutta jatkaakseen siinä asumista

- asunto ei mene kaupaksi vaikka sitä on myyty jo 9 kk eikä siihen ole myöskään saatu vuokralaista

Asunto on velaton. Sekö vain jää lahoamaan omistajiensa tappioksi?

No kenen muun tappioiksi tuollaisen ongema-asunnon mielestäsi pitäisi mennä? Tietysti se on omistajiensa onglema.

Vierailija
14/22 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei löydy rajullakaan hinnan alentamisella. Muuttotappiokaupungissa sijaitsee ja täällä on kahmalokaupalla myymättömiä kämppiä tyhjillään. Mulla olis halua lunastaa tämä mutta ei minkäänlaista mahdollisuutta. Ei ole rahaa enkä saa lainaa kun olen työttömänä. Exällä olis rahaa kuin roskaa mutta ei halua lunastaa tätä.

t. Aloittaja

No ei muuta kuin hinta vastaamaan markkinatasoa niin varmasti menee kaupaksi. Minä lupaan ostaa heti jos hinta vastaa markkinahintaa ja sille saa järkevän pääoman tuoton.

Vierailija
15/22 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla sama tilanne, paitsi kyseessä avioero, taloa myyty 3 vuotta ja velkaa 250000e

Vierailija
16/22 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen pakkomyyntiä voi hakea, miten ja mistä? Pakotetaanko samalla joku ostamaan kyseinen asunto?

Ainahan asunnon voi laittaa huutokauppaan ja myydä sille joka eniten maksaa.

Vierailija
17/22 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Aloittaja

No ei muuta kuin hinta vastaamaan markkinatasoa niin varmasti menee kaupaksi. Minä lupaan ostaa heti jos hinta vastaa markkinahintaa ja sille saa järkevän pääoman tuoton.

Sulla ei ilmeisesti ole mitään käsitystä asuntomarkkinoista muuttotappioalueilla. Jos ei ole ostajia niin on ihan sama vaikka hintaa laskisi kuinka. Asuntosijoittajalle muuttotappioalue on järjetön riski ja järjetön ratkaisu, sillä tuottoa ei tule kun asunto on tyhjillään.

Vierailija
18/22 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kiristää sen sulta ilmaiseksi, koska sulla ei ole varaa omistaa omaa puolikastasi.

Vierailija
19/22 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Aloittaja

Sulla ei ilmeisesti ole mitään käsitystä asuntomarkkinoista muuttotappioalueilla. Jos ei ole ostajia niin on ihan sama vaikka hintaa laskisi kuinka. Asuntosijoittajalle muuttotappioalue on järjetön riski ja järjetön ratkaisu, sillä tuottoa ei tule kun asunto on tyhjillään.

Tarjoan talostanne tonnin tietämättä edes että missä se on ja missä kunnossa.

Vierailija
20/22 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Aloittaja

Ompas. Noiden riskien pitää näkyä siinä hinnassa. Ja sanoin juurikin aikaisemmin että siihen asuntoon historiassa käytetyllä rahasummalla ei ole mitään merkitystä sen asunnon ARVON kanssa. muuttotappiokunnissa asunnon arvo lähestyy 0, voi olla jopa negatiivinenkin jos siitä kiinteistöstä aiheutuu kustannuksia.  Ja kyllä kun asunnon absoluuttinen hinta alkaa lähestymään nollaa niin löytyy ostajia, jotka katsovat että siitä saatava hyöty on yhtäsuuri tai suurempi kuin siitä aiheutuvat haitat. Näin se vain menee. Vaikka olisit rakentanut perähikiälle miljoonalla eurolla asunnon niin ei sen arvo ole miljoonaa vaan se voi olla vaikka Euron jos minä siitä euron olen valmis maksamaan ja yhtään muuta tarjousta ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi