Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsy kielletty. Sinulla ei ole käyttöoikeuksia tälle sivulle.

Vierailija
25.05.2017 |

Tuleeko otsikossa mainittu teksti esiin myös aina, jos koko keskustelu poistetaan? Mielestäni jotenkin epäloogista, kun viittaisi siihen, että vain kyseinen henkilö on keskustelusta poistettu. Jos taas kyse onkin juuri siitä, niin kylläpä on erikoisen kilttejä viestejä sensuroitu :D

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu on poistettu.

Vierailija
2/16 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä selvä. Epäloogista silti. Miksei lukisi vaikka, että: "Pääsykielletty. Keskustelu on poistettu.".

Tässäpä oiva kehitysehdotus palstan pitäjille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin ilmoitus on harhaanjohtava.

Vierailija
4/16 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein käynyt noin kun olen kirjoittanut jotakin raflaavaa ja ei-poliittisesti korrektia,minua ei ole laskettu enää sivulle,keskustelu kuitenkin säilynyt

Vierailija
5/16 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein käynyt noin kun olen kirjoittanut jotakin raflaavaa ja ei-poliittisesti korrektia,minua ei ole laskettu enää sivulle,keskustelu kuitenkin säilynyt

Eli voinee tarkoittaa molempia. Vielä epäloogisempaa :D

T:ap

Vierailija
6/16 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen ärsyttävä on: " Viestisi julkaistaan kunhan se on ensin hyväksytty.." tai jotakin sellaista,en muista tarkempaan

T: 7/8

Vierailija
7/16 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta katoaa tasaiseen tahtiin kommentteja, joissa mielestäni ei ollut mitään epäsopivaa. Tai sitten puhelimeni lataa jotain sivuhistorian kopiota. Outoa silti.

Vierailija
8/16 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä keskustelusta katoaa tasaiseen tahtiin kommentteja, joissa mielestäni ei ollut mitään epäsopivaa. Tai sitten puhelimeni lataa jotain sivuhistorian kopiota. Outoa silti.

Kommenttini etteivät viestit katoa vaan käyttöoikeudet viedään. Katosi.

Eli viestit säilytetään esim. kunnianloukkaussyytteitä varten.

Viesti on oikein koska ketjun aloittaja pääse lukemaan poistettuja viestejä.

Eipä kyllä pääse. Ehdin nähdä joitain viestejä, jota tästä poistettiin ja enää en niitä näe :)

Vierailija
9/16 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas sensuroitu ketju :D tällä hetkellä näkyy 8 viestiä vaikka 19 tähän on kirjoitettu. Mielestäni keskustelu on ollut kokoajan asiallista ja sopivaa. (Jos nut ei yhtä viestä lasketa, jossa oli kiltti kirosana).

Vierailija
10/16 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoma osakeyhtiö ja sen osakkeenomistajat. Toimii kuin valtionyhtiö,vaikka yksityinen voittoatuottava pörssiyhtiö

Vierailija
11/16 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä selvä. Epäloogista silti. Miksei lukisi vaikka, että: "Pääsykielletty. Keskustelu on poistettu.".

Tässäpä oiva kehitysehdotus palstan pitäjille :)

Pitääkö palstan muun tyylin perusteella tehdä kirjoitusvirhe palautteessa?

Vierailija
12/16 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen ärsyttävä on: " Viestisi julkaistaan kunhan se on ensin hyväksytty.." tai jotakin sellaista,en muista tarkempaan

T: 7/8

Ja kuten olet varmaan myös huomannut, niin niitä ei hyväksytä koskaan, joten ihan turhaa lätinää.

Vierailija
13/16 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tyly ilmoitus, ei kovin kohtelias. Nätimminkin voisi sen ilmaista.

Vierailija
14/16 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono viesti.

Olet astumassa liikkeeseen, mutta sinulle sanotaan: "Et saa tulla!" (Selitys: liike sulkeutuu.)

Vierailija
15/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/16 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että keskustelut lukitaan jotenkin, että vain moderaattoreilla on oikeus lukea niitä. Eli tekstejä ei varmaan poisteta kokonaan, vaan arkistoidaan. Näin poliisin on helpompi selvittää vaikka kunnialoukkausjuttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi