Pääsy kielletty. Sinulla ei ole käyttöoikeuksia tälle sivulle.
Tuleeko otsikossa mainittu teksti esiin myös aina, jos koko keskustelu poistetaan? Mielestäni jotenkin epäloogista, kun viittaisi siihen, että vain kyseinen henkilö on keskustelusta poistettu. Jos taas kyse onkin juuri siitä, niin kylläpä on erikoisen kilttejä viestejä sensuroitu :D
Kommentit (16)
Tämä selvä. Epäloogista silti. Miksei lukisi vaikka, että: "Pääsykielletty. Keskustelu on poistettu.".
Tässäpä oiva kehitysehdotus palstan pitäjille :)
Minustakin ilmoitus on harhaanjohtava.
Usein käynyt noin kun olen kirjoittanut jotakin raflaavaa ja ei-poliittisesti korrektia,minua ei ole laskettu enää sivulle,keskustelu kuitenkin säilynyt
Vierailija kirjoitti:
Usein käynyt noin kun olen kirjoittanut jotakin raflaavaa ja ei-poliittisesti korrektia,minua ei ole laskettu enää sivulle,keskustelu kuitenkin säilynyt
Eli voinee tarkoittaa molempia. Vielä epäloogisempaa :D
T:ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen ärsyttävä on: " Viestisi julkaistaan kunhan se on ensin hyväksytty.." tai jotakin sellaista,en muista tarkempaan
T: 7/8
Tästä keskustelusta katoaa tasaiseen tahtiin kommentteja, joissa mielestäni ei ollut mitään epäsopivaa. Tai sitten puhelimeni lataa jotain sivuhistorian kopiota. Outoa silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä keskustelusta katoaa tasaiseen tahtiin kommentteja, joissa mielestäni ei ollut mitään epäsopivaa. Tai sitten puhelimeni lataa jotain sivuhistorian kopiota. Outoa silti.
Kommenttini etteivät viestit katoa vaan käyttöoikeudet viedään. Katosi.
Eli viestit säilytetään esim. kunnianloukkaussyytteitä varten.Viesti on oikein koska ketjun aloittaja pääse lukemaan poistettuja viestejä.
Eipä kyllä pääse. Ehdin nähdä joitain viestejä, jota tästä poistettiin ja enää en niitä näe :)
Onpas sensuroitu ketju :D tällä hetkellä näkyy 8 viestiä vaikka 19 tähän on kirjoitettu. Mielestäni keskustelu on ollut kokoajan asiallista ja sopivaa. (Jos nut ei yhtä viestä lasketa, jossa oli kiltti kirosana).
Sanoma osakeyhtiö ja sen osakkeenomistajat. Toimii kuin valtionyhtiö,vaikka yksityinen voittoatuottava pörssiyhtiö
Vierailija kirjoitti:
Tämä selvä. Epäloogista silti. Miksei lukisi vaikka, että: "Pääsykielletty. Keskustelu on poistettu.".
Tässäpä oiva kehitysehdotus palstan pitäjille :)
Pitääkö palstan muun tyylin perusteella tehdä kirjoitusvirhe palautteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen ärsyttävä on: " Viestisi julkaistaan kunhan se on ensin hyväksytty.." tai jotakin sellaista,en muista tarkempaan
T: 7/8
Ja kuten olet varmaan myös huomannut, niin niitä ei hyväksytä koskaan, joten ihan turhaa lätinää.
Ainakin tyly ilmoitus, ei kovin kohtelias. Nätimminkin voisi sen ilmaista.
Aika huono viesti.
Olet astumassa liikkeeseen, mutta sinulle sanotaan: "Et saa tulla!" (Selitys: liike sulkeutuu.)
Veikkaan, että keskustelut lukitaan jotenkin, että vain moderaattoreilla on oikeus lukea niitä. Eli tekstejä ei varmaan poisteta kokonaan, vaan arkistoidaan. Näin poliisin on helpompi selvittää vaikka kunnialoukkausjuttuja.
Keskustelu on poistettu.