Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritän laihduttaa ja tehdä elämäntapa muutosta

Vierailija
25.05.2017 |

Nyt tekee mieli raparperipaistosta. Mitä teen? Haenko kaupata tarvikkeet vai yritänkö unohtaa koko jutun?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kaksi vaihtoehtoa eli joko unohdat sen raparperipaistoksen (ja kaikki muutkin herkut) pysyvästi tai sitten unohdat elämäntapamuutoksen ja laihduttamisen.

Olen itse samassa tilanteessa ja kyllähän se harmittaa ihan vietävästi, ettei itse kuulu niiden onnekkaiden joukkoon jotka saavat molemmat eli herkutella ja pysyä hoikkina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuleeko ahmittua pellillinen, jos teet? Silloin ei kannata tehdä. Sen sijaan jos osaat ottaa vain yhden kohtuullisen annoksen, voit hyvillä mielin tehdä ja käydä lenkillä tai syödä huomenna pikkaisen kevyemmin.

Vierailija
4/8 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät vastauksen itsekin. Et pääse ikinä kiloistasi, jos et pysty vastustamaan mielihalujasi.

Vierailija
5/8 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin toimit, vastaa näihin kysymyksiin:

Mitä hyviä asioita seuraa leipomisesta lyhyellä aikavälillä? Entä pitkällä?

Mitä hyviä asioita seuraa jättämällä leipomatta lyhyellä aikavälillä? Entä pitkällä?

Siinä sulle vastaus :)344

Vierailija
6/8 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vitut. Teet raparperipaistoksen ja sille kaveriksi herkullista Aino vaniljajäätelöä. :D YOLO!

p.s. joko sulla on raparperia? Mulla vasta isot lehdet, mutta ei kyllä kauaa enää mene kun pääsee leipomaan raparperipiirakkaa.

Vierailija
7/8 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko syödä ruisleivän avokadolla vai onko sekin huono?

Ap

Vierailija
8/8 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän