LA helmikuu 2018
Tarkoitettu niille kenelle laskettuaika osuu helmikuulle 2018 :)
Kommentit (47)
Hei.
Olen myös uusi täällä. Ensimmäinen lapsi tulossa ja nyt menossa 9+0 ja laskettu aika 5.2.2018 :)
Ensimmäinen tulossa, LA 13.2. Onkohan tuo fb -ryhmä jo täynnä, pistin pyyntöä jo viime viikolla tuohon ryhmään mutta nyt on taas tilassa "Hae ryhmän jäsenyyttä" :/
Heps!
Minäkin uusi täällä. Kaksi lasta ennestään, pitkillä väleillä tahtomatta. Helmikuussa hyvin vaikean päätöksen seurauksena keskeytys rv23 vakavan kromosomipoikkeavuuden ja rakennevian vuoksi. Nyt uudestaan raskaana, ihmeenkin nopeaa tapahtui, olin varautunut vuosikausien yritykseen kuten aijemminkin. La 6.2. Oisin kiinnostunut myös tuosta fb ryhmään pääsystä. Onnea kaikille odotukseen! 😗
Kiva lukea muiden "kohtalotovereiden" juttuja :) itellä esikoisen la 22.2. Vielä kun tää järkyttävä pahoinvointi ja väsymys selätetään niin vois alkaa nauttia tästä odotusajasta :) ultrassa käyty jo paristi varmistamassa et on oikeessa paikassa ja ettei oo tuulimuna kun oli kohdun ulkopuolinen keväällä. Oireista päätellen hyvin raskaana ollaan ja siellähän se pieni sydän sykkiskin :) tsempit odotukseen kaikille!
Mua kiinnostaisi kanssa päästä fb ryhmään, laitoin pyyntöä Vauva -ryhmään pääsyyn. LA 6.2 :)
Makin kiinnostaa liittyä fb ryhmään. Laitoin myös pyynnön tänne helmikuu 2018 mutta en ole päässyt ryhmään ?:/
Triinu
Heippa :)
Olen uusi täällä ja mielelläni tulisin mukaan tuohon salaiseen ryhmään sekä fb-ryhmään :) Plussatin eilen eli laskettuaika olisi helmikuun lopussa. Mulla on ollut todella pitkä ja epäsäännöllinen kierto, joten tarkan ajan määrittäminen on vähän hankalaa mutta veikkaisin 26-28.2. Eli rv 4 oisi vasta menossa ja esikoinen tulossa :)