Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Että voi ihminen olla onnellinen parvekkeesta <3 <3 <3

Vierailija
25.05.2017 |

Asuin vuosia asunnossa jossa ei ollut parveketta. Entisenä omakoti- ja rivitaloasujana se oli aivan järkyttävää. Nyt sain asunnon jossa on parveke ja nyt kun ilmat ovat lämmenneet, käytännössä asun parvekkeella :D

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jaan tämän tunteen. Kun pääsee töistä iltapäiväisin niin on tosi kiva kun voi olla parvekkeella aurinkoa ottamassa ilman että joutuu kärsimään tuulesta. Sellainen 15 astetta riittää jo kun ei tuule.

Vierailija
2/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika, join tänään aamukahvin parvekkeella kun oli kaunista ja lämminä. Koira jäi sinne köllöttelemään aurinkoon kun tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, jaan tämän tunteen. Kun pääsee töistä iltapäiväisin niin on tosi kiva kun voi olla parvekkeella aurinkoa ottamassa ilman että joutuu kärsimään tuulesta. Sellainen 15 astetta riittää jo kun ei tuule.

Hienoa  :)

Itse hommauduin parvekkeelle +5 lähtien :D

Vierailija
4/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vika, join tänään aamukahvin parvekkeella kun oli kaunista ja lämminä. Koira jäi sinne köllöttelemään aurinkoon kun tykkää.

Oma koirani tuumasi vielä +10 että on liian kylmä, nukkui sisällä sängyssä kun itse olin parvekkeella :D Nyt jo viihtyy myös koirakin parvekkeella :)

Vierailija
5/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma koirani tuumasi vielä +10 että on liian kylmä, nukkui sisällä sängyssä kun itse olin parvekkeella :D Nyt jo viihtyy myös koirakin parvekkeella :)

Sinne kellahti heti aamusta kaikkein aurinkoisimpaan kohtaan, eikä puhettakaan että tulisi pois.Katselee vain rumasti kun käyn kyselemässä että joko tulee sisälle.

Vierailija
6/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen! Nyt rivaripätkässä minulla on oikein terassi!

Vierailija
7/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, ja olen parvekkeella nytkin, mutta yskittää alakerran naapureiden tupakoinnin takia :(

Vierailija
8/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parveke on ihan ehdoton tupakki miehelle, kiva vetää kahvi savut partsilla.

Vierailija
9/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin väärin pitää koiraa kerrostalossa. Pitäisi kieltää ja luokitella rääkkäykseksi. Oma koirani ottaakin aurinkoa omassa isossa pihassamme vapaana oleillen. Vähän erilainen elämänlaatu kuin sinun koiraparallasi. Osaatko edes hävetä?

Vierailija
10/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä! <3 Olen laittanut terassiparvekkeen kesäkuntoon, tällä viikolla istutin myös kukat. Aivan ihanaa :) 

Vierailija
11/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä omakotitalossa on patio, kaksi terassia ja parveke.

Lempipaikkani on parvekkeella oleva kulmasohva. On kuin pesässä makoilisi.

Vierailija
12/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinpä! <3 Olen laittanut terassiparvekkeen kesäkuntoon, tällä viikolla istutin myös kukat. Aivan ihanaa :) 

Mitä kukkasia laitoit? :)

Vierailija
13/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kukkia teillä on parvekkeella?:)

Vierailija
14/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on omaa kaksi täysvarustettua kesämökkiä niin aivan täysin on oma rauhamme koska vaan. Talvella kaupunkielämää. Tulee elämästä näin monipuolista.

Vierailija
15/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin väärin pitää koiraa kerrostalossa. Pitäisi kieltää ja luokitella rääkkäykseksi. Oma koirani ottaakin aurinkoa omassa isossa pihassamme vapaana oleillen. Vähän erilainen elämänlaatu kuin sinun koiraparallasi. Osaatko edes hävetä?

Koirien pitoa kerrostaloissa ei ole tarvetta kieltää ennen kuin ihmisten pito on siellä kielletty. Mitä tulee omaan hienohelma-kermapersekoiraani niin sen laiskempaa otusta on vaikea löytää. Hän heittäytyy maahan makaamaan kun lenkin mitta alkaa olla täysi hänen mielestään. Jos haluan pidemmän lenkin niin koira pitää viedä kotiin ja jatkaa yksin. Mökillä luulisi että nauttisi ulkona juoksemisesta mutta kakanmarjat... Aina se sieltä sohvalta löytyy makoilemasta :p

Ainoa mikä sitä kiinnostaa on ruoka, kun jääkaapin ovi aukeaa niin koira tulee sohvalta alas..

Vierailija
16/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on omaa kaksi täysvarustettua kesämökkiä niin aivan täysin on oma rauhamme koska vaan. Talvella kaupunkielämää. Tulee elämästä näin monipuolista.

Kummassa mökissä viihdyt paremmin ja miksi?

Vierailija
17/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kukkasia laitoit? :)

Laitoin Neilikkaa ja Tähtisilmää :) Pieniä ja nättejä, ei ole kovin iso terassikaan joten pienet kukatkin. Näiden pitäisi kestää myös nollakeliä, jos semmoista vielä tulee.. sitten laitoin myös pari yrttiä, ruohosipulia ja basilikan :) 

Vierailija
18/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaaa!Onnea! T. Kukkahullu

Vierailija
19/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt parvekkeella viimeeksi 3 vuotta sitten kun lopetin tupakoinnin. Ei ole mitään syytä istua siellä??

Vierailija
20/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana iso lasitettu parveke. Just oon viikon verran ostellut sinne kukkia ja istuttanut niitä ja sisustanut parveketta mieleisekseni. On leposohvat ja kaikki ja äsken virittelin näkösuojan paikalleen. Kissani rakastaa olla parvekkeella, on siellä ihan yötä myöten nukkumassa ja tarkkailemassa lintuja :)