Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Että voi ihminen olla onnellinen parvekkeesta <3 <3 <3

Vierailija
25.05.2017 |

Asuin vuosia asunnossa jossa ei ollut parveketta. Entisenä omakoti- ja rivitaloasujana se oli aivan järkyttävää. Nyt sain asunnon jossa on parveke ja nyt kun ilmat ovat lämmenneet, käytännössä asun parvekkeella :D

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt parvekkeella viimeeksi 3 vuotta sitten kun lopetin tupakoinnin. Ei ole mitään syytä istua siellä??

Hyvä sinulle, että lopetit tupakoinnin, mutta ikävää, jos et osaa nauttia kesäisestä ulkoilmasta 

Vierailija
22/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä! <3 Olen laittanut terassiparvekkeen kesäkuntoon, tällä viikolla istutin myös kukat. Aivan ihanaa :) 

Mitä kukkasia laitoit? :)

Laitoin Neilikkaa ja Tähtisilmää :) Pieniä ja nättejä, ei ole kovin iso terassikaan joten pienet kukatkin. Näiden pitäisi kestää myös nollakeliä, jos semmoista vielä tulee.. sitten laitoin myös pari yrttiä, ruohosipulia ja basilikan :) 

Kuulostaa kivalle ja itsekin tykkään laittaa tuoreita yrttejä ja salaattia kasvamaan :) Saa sitten hakea parvekkeelta kun tarvitsee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt parvekkeella viimeeksi 3 vuotta sitten kun lopetin tupakoinnin. Ei ole mitään syytä istua siellä??

Hyvä sinulle, että lopetit tupakoinnin, mutta ikävää, jos et osaa nauttia kesäisestä ulkoilmasta 

1 kerroksen lasittamaton parveke ja vieressä toinen kerrostalo, niin ei ole omaa rauhaa...

Vierailija
24/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin Treella kirjoitti:

Mulla on ihana iso lasitettu parveke. Just oon viikon verran ostellut sinne kukkia ja istuttanut niitä ja sisustanut parveketta mieleisekseni. On leposohvat ja kaikki ja äsken virittelin näkösuojan paikalleen. Kissani rakastaa olla parvekkeella, on siellä ihan yötä myöten nukkumassa ja tarkkailemassa lintuja :)

Mitä olet keksinyt näkösuojaksi? Oi kisumisulla on varmaan tosi hauskaa :D

Vierailija
25/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 kerroksen lasittamaton parveke ja vieressä toinen kerrostalo, niin ei ole omaa rauhaa...

Näkösuoja?

Vierailija
26/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( ärsyttää ja harmittaa kun meidän asunnossa ei ole parveketta, kahdessa edellisessä on ollut ja vieläpä ylimpänä. Tykkään aivan hirveästi istuttaa kukkia kaidelaatikoihin, orvokkeja lähinnä. Ja parvekepöydällä on ollut jonkinlaisia kukkia ruukuissa. Viime asunnon puiset parvekelaatat oli mahtavat, tuntui ihanilta varpaiden alla :)

Vierailija
27/27 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän se on ihanaa sen jälkeen kun ei ole parveketta eikä pihaa.

Minulla on nyt tilava parveke, mutta alla ja vieressä parkkipaikat ja vieressä oleva tie sekä iltapäivästä auringonlaskuun paahtava aurinko eivät houkuttele. Tykkäisin enemmän näkösuojasta, koska tässä on aika paljon trafiikkia. Yksi puu on reunassa.

Pitäisi olla joku todella tuuhea köynnös ja virittää se kasvamaan peittämään koko parveke. Sitten viihtyisin.

Hyvää kesää sinulle!

http://barrelyards.com/wp-content/uploads/2016/05/balcony-garden.png

http://farm3.static.flickr.com/2181/2406342912_4c3d617ff1_o.jpg