Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuorille julkisuuskipeille naisille ei kelpaa tavallinen mies vaan täytyy olla jonkinsortin julkkis/fame?

Vierailija
25.05.2017 |

Esim fitnesstypyt, missit. Harvemmin seurustelevat täysin tuntemattoman taviksen kanssa. Ja jos ero tulee niin tadaa - myös seuraava on jollakin tapaa tunnettu urheilija, tv-persoona jne.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vain ihastu tavismieheen niin miksi pitäisi tyytyä mokomaan?

Vierailija
2/4 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasit itse jo otsikossa kysymykseesi: "nuorille julkisuuskipeille naisille". He siis tietoisesti pyrkivät julkisuuteen tekemällä elämästään julkista ja hakeutumalla muiden julkisuuden henkilöiden lähipiiriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Itse hain naisen ulkomailta koska huomioin muitakin juttuja kuin ulkokuorta ja suomessa ei kyllä ole kovin mukavia naisia. Mukavaa nyt katsoa sivulta kun näitten vaativien naisten suhteet aina menevät karille samalla kun oma avioliitto menee hyvin.

Noh, sitä naiset saavat mitä tilaavat. Voisivat kyllä miettiä nämä naiset mitä itse tarjoavat ja että kannattaisiko huomoida muutakin kun pinnallisia juttuja kuten ulkonäköä, julkkismaisuutta, ulkomaalaisuutta jne.

Vierailija
4/4 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Itse hain naisen ulkomailta koska huomioin muitakin juttuja kuin ulkokuorta ja suomessa ei kyllä ole kovin mukavia naisia. Mukavaa nyt katsoa sivulta kun näitten vaativien naisten suhteet aina menevät karille samalla kun oma avioliitto menee hyvin.

Noh, sitä naiset saavat mitä tilaavat. Voisivat kyllä miettiä nämä naiset mitä itse tarjoavat ja että kannattaisiko huomoida muutakin kun pinnallisia juttuja kuten ulkonäköä, julkkismaisuutta, ulkomaalaisuutta jne.

Ja ulkomaalaiset naiset ovat sitten millä tavalla erilaisia? Eikö sinua häiritse että olet sille omalle ulkomaalaiselle naisellesi juuri tuollainen eksoottinen ulkomaalainen, eli pinnallisten seikkojen takia valittu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi