Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo keittää kuukupit samalla kattilalla

Pellesvensson
25.05.2017 |

Millä laitetaan ruokaa. Mainitsin asian ällöttävän minua ja vaimo suuttui ja väitti sen olevan maailman luonnollisin asia. Eikai käytettyä kuukuppia keitetä ruuan laitto kattilalla?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, kuukautiset!

Naisilta tulee 2 desilitraa verta joka päivä 6 päivänä kuukaudessa.

Älkää nyt miehet pyörtykö. Ei veri niin pelottavaa ole.

Jokaisessa ihmisessä on verta, sitä virtaa verisuonissa ihan meillä kaikilla. Veren pelko on melko yleistä miehillä.

Kyllä ap:kin voi sen kuukupin siirtää kylppärin kaappiin siitä "hammasharjojen läheltä",

ei siitä mitään bakteereja käteen tule.

Kuukupin keittelemistä en kyllä ymmärrä ollenkaan: kuuma vesi ja saippua riittää.

Vierailija
42/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten nämä kuukupinkeittäjänaiset saa kohtauksen, kun joku pesee koirankupit tiskikoneessa.

Hyi ja Ei, minä tiskaan koiran kupit joka päivä mutta koiran tiskeille on oma tiskiharja. Koirankuppeja ei tiskata tiskikoneessa eikä ihmisten tiskiharjalla.

Kuukuppeja en käytä, mutta sama asia olis näiden kanssa.

Ihmiset on niin prkleen sottapyttyjä. Yök Yök Yök. Jätä se!

Mutta vauvan paskaperseen voi pestä lavuaarissa, mistä otetaan vesi hampaiden pesuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Call me Lestat ja anna vähän sitä kuukuppisoppaa tännekin

Vierailija
44/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

COLI- BAKTEERIEN TAKIA ALAPÄÄ TARVIKKEET KUULUVAT VAIN VESSAAN EIKÄ RUOKATILOIHIN IKINÄ!

Vierailija
45/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui, kuukautiset!

Jokaisessa ihmisessä on verta, sitä virtaa verisuonissa ihan meillä kaikilla. Veren pelko on melko yleistä miehillä.

Kyllä ap:kin voi sen kuukupin siirtää kylppärin kaappiin siitä "hammasharjojen läheltä",

Kuukupin keittelemistä en kyllä ymmärrä ollenkaan: kuuma vesi ja saippua riittää.

Jaa, että joka akalta vuotaa menkkojen aikana 1,2 litraa verta?

Vierailija
46/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällö ajatus, että joku valmistaa ruokaa samassa kattilassa missä keittää kuukautissuojaa. Enpä taida syödä enää mitään kavereiden luona jotka kuppia käyttää...

Vierailija
47/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk! Kyllä mulla on ihan oma, erillinen kattila kuukuppia varten. Ällöttää jo pelkkä ajatuskin, että keittäisin potut samassa kattilassa kuin kupin :D

Vierailija
48/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis keittämisen tarkoitushan on juuri se että kaikki bakteerit häviävät kiehumispisteessä ja bakteerit häviävät. Onpa urpoa porukkaa täällä. En kyllä ole kuukautiskuppia keitellyt. Pessyt vain ihan normaalilla vedellä käyttökertojen välillä. Kattiloissa on ennen pesty valkopyykkikin kun pesukoneet eivät olleet tarpeeksi tehokkaita niin puuvillaiset alusvaatteet keitettiin kattilassa kiehuvassa vedessä jotta niistua tuli puhtaita. Miettikääs ihmiset kuinka järkyttäviä bakteeripesiä te olette kun pesette alusvaatteenne pesukoneessa 40 asteessa. Hyi. Se on ällöä.

Vierailija
49/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui, kuukautiset!

Ei sitä verta kahta desiä päivässä vuoda. Sulla on mittayksiköt sekaisin.

Vierailija
50/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten nämä kuukupinkeittäjänaiset saa kohtauksen, kun joku pesee koirankupit tiskikoneessa.

Hyi ja Ei, minä tiskaan koiran kupit joka päivä mutta koiran tiskeille on oma tiskiharja. Koirankuppeja ei tiskata tiskikoneessa eikä ihmisten tiskiharjalla.

Mutta vauvan paskaperseen voi pestä lavuaarissa, mistä otetaan vesi hampaiden pesuun?

Sinäkö otat lavuaarista vettä hampaidenpesuun? Kannattaisi ottaa suoraan hanasta.

Vierailija
51/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupit? Montako kuppia sillä oikein on käytössä?

Mua ei ällötä yhtään, että olen keitellyt kuppia samoissa astioissa joissa teen ruokaa ja syön. Ensinnäkin se kuppi on jo pesty saippualla ennen keittelyä, ja ei siitä mitään bakteereja jää.

Vierailija
52/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukuppia ei kai saa keittää samassa kattilassa kuin ruokaa, koska se ei ole kupille hyväksi. Kerro tuo vaimollesi, että hänen kuppi kestäisi pidempään.

Oon varmaan yliväsynyt, mutta nauroin hulluna vedet silmissä... pitkään aikaan nauranu näin hyvin. Kiitos.

Vierailija
53/61 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellesvensson kirjoitti:

Nyt se kuukuppi on tossa vessan lavuaarin reunalla 2cm päässä hammasharjasta. En edes jaksa mainita asiasta vaimolle.

Säilytätkö hammasharjaasi lavuaarin reunalla!? Hyi helv****. Teidän perheessä ei paljon taideta hygieniasta perustaa :D

Vierailija
54/61 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin vaikeaa. Kätevintä on hankkia kuppia varten oma pakastusrasiansa, laittaa kuppi siihen ja kaataa vedenkeittimestä kiehuvaa vettä päälle. Mitään (omaa) kattilaa kupille ei siis tarvita.

En edes ole kupinkäyttäjä ja silti tiedän tämän.

Vierailija
55/61 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kuukautiset luonnollinen asia, mutta itse en söisi esim. Vaipasta, vaikka se olisi puhdas.

Vierailija
56/61 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö otat lavuaarista vettä hampaidenpesuun? Kannattaisi ottaa suoraan hanasta.

Nillin nillin. Eli vessanpöntöstä roiskuu vedettäessä paskabakteerit kattoon asti, mutta kun vauvan persettä pestä roiskuttelee hanan alla, niin ei hanaan voi mitään paskavesipisaroita joutua?

Vierailija
57/61 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ikinä syö mitään yhdessäkään kyläpaikassa, jossa asuu naisia.

Vierailija
58/61 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tässä uskalla mennä kohta kenellekkää vieraisille syömään eihän sitä tiedä vaikka omat läheiset keittää kuukuppinsa samassa kattilassa ku perunat, hyi saatanan saatana naiset nyt!!!!

Vierailija
59/61 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, itse keittänyt kuppia kerran sellaisella pienellä kattilalla, jossa yleensä olen keittänyt vain kananmunia. Sitten alkoi etomaan se, että jos siitä kattilasta tulee ruokajäämiä mun kuukuppiin tms. Nykyään käytän keitettyä vettä ja vanhaa kahvimukia, jossa "liotan" kuppia. Tätä liottamiskuppia säilytän sellaisessa paikassa, ettei kukaan vieras tai kumppani voisi sitä käyttää esim juomamukina.

Aika monella on kuukupista tosi ällö mielikuva, mutta omasta kokemuksesta  voin sanoa, että siteet/tampoonit ovat epämiellyttäviä verrattuna kuppiin. Kuppi ei haise, se ei "muhi" haarojen välissä", ei hiosta, ei aiheuta hiivaa/tulehduksia käytettäessä oikein.. Enkä mä keittele sitä verisenä, vaan huuhtelen huolellisesti kylmällä vedellä, ja annan olla kylmässä vesihauteessa ainakin päivän, ennen kuin alan sitä pesemään kuumalla vedellä. Samaa kuppia olen käyttänyt jo lähes 4 vuotta, ja kuppi on pysynyt huolellisen käsittelyn ja puhdistamisen jälkeen ehjänä, puhtaana ja helppokäyttöisenä. Ei ole ollut mitään hiivoja tai muita "naisten vaivoja". Peace!

Vierailija
60/61 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko antanut vaimollesi suuseksiä? Siinä ei edes keitetä mitään.

Mielenkiintoinen analogia. Voiko samalla tavalla mies masturboida kaalilaatikkoon? Samoja siittiöitä siinä on, hei!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi