Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo keittää kuukupit samalla kattilalla

Pellesvensson
25.05.2017 |

Millä laitetaan ruokaa. Mainitsin asian ällöttävän minua ja vaimo suuttui ja väitti sen olevan maailman luonnollisin asia. Eikai käytettyä kuukuppia keitetä ruuan laitto kattilalla?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin keitän. Mutta mä myös otan miehen pyynnöstä hänen pissavehkeensä suuhuni ja imuttelen sitä. Ainut ero, että kuukuppi ei ole pissan kanssa tekemisissä, toisinkuin muna ;)

Vierailija
22/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi... En kyllä söisi samasta kattilasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo: "Syömään!"

Lapset: "Mm! Näyttääpä hyvältä mitä on ruokana?"

Vaimo: "Tänään on keittettyä perunoita, porkkanaa, nakkia, ja kuukuppi. Hyvää ruokahalua!"

Lapsi: "Mitä tuo punainen on?"

Äiti: "Se on äidin menkkaverta, noniin... Otakkaa soppaa ja kuukupilla juodaan"

"Ei tässä ole mitään ällöttävää sama asia nuolet menkkaista pillua jota ei ole pesty"

Juuri näin!

Vierailija
24/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti minulle ei ole tarjottu ruokaa kuukuppikattilasta...

Vierailija
25/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että! Jossain maissa tuo olisi lailla kiellettyä mm Israelissa.

Vierailija
26/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se kuukuppi on tossa vessan lavuaarin reunalla 2cm päässä hammasharjasta. En edes jaksa mainita asiasta vaimolle.

Vierailija
27/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut naiset säilyttävät KEITTIÖSSÄ LASTEN PASKAVAIPPOJA!!! Olisi kyllä hyvieniassa toivomisen varaa Suomessa! Ruokatiloissa paskavaippoja ja ruokakattiloissa menkkavehkeitä! Hyi hittolainen.

Vierailija
28/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, että keittää kattilalla eikä kattilassa.

Vierailija
29/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä ei voisi keittää samassa kattilassa? Tuleeko kattilaan tyttöbakteereita tai muuttuko se radioaktiiviseksi?

Tulee alapeukkua, mutta ei vastausta kysymykseen. Olen pettynyt.

Söisitkö itse samasta kattilasta, jos oletetaan että ukollasi tulisi menkat perseestä ja käyttäisi kuukuppia siellä?

1.Kiehuva vesi tappaa kaikki pöpöt.

2. Menkat  eivät tule perseestä

Vierailija
30/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellesvensson kirjoitti:

Nyt se kuukuppi on tossa vessan lavuaarin reunalla 2cm päässä hammasharjasta. En edes jaksa mainita asiasta vaimolle.

Kerro perheenne lääkärille että jututtaa naista coli bakteerien mahdollisuudesta joka on ilmeinen kun alapäässä suhrataan niitten kuppien kanssa. Eikä varmaan peitä pyttyäkään ennenkuin vetää vessan voi yrjotys!

Vierailija
31/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko antanut vaimollesi suuseksiä? Siinä ei edes keitetä mitään.

Kyllä tussu pitää keittää ennen suuseksiä.

XD kuumalla vedellä että pöpöt lähtee

Vierailija
32/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä ei voisi keittää samassa kattilassa? Tuleeko kattilaan tyttöbakteereita tai muuttuko se radioaktiiviseksi?

Söisitkö itse samasta kattilasta, jos oletetaan että ukollasi tulisi menkat perseestä ja käyttäisi kuukuppia siellä?

Vähän kaukaa haettu esimerkki, mutta en ole häiriintynyt vaimon kuukuppikeitoksista.

Vierailija
33/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän kaukaa haettu esimerkki, mutta en ole häiriintynyt vaimon kuukuppikeitoksista.

Eli maistuu jopa menkkapimppikin

Vierailija
34/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten nämä kuukupinkeittäjänaiset saa kohtauksen, kun joku pesee koirankupit tiskikoneessa.

Hyi ja Ei, minä tiskaan koiran kupit joka päivä mutta koiran tiskeille on oma tiskiharja. Koirankuppeja ei tiskata tiskikoneessa eikä ihmisten tiskiharjalla.

Kuukuppeja en käytä, mutta sama asia olis näiden kanssa.

Ihmiset on niin prkleen sottapyttyjä. Yök Yök Yök. Jätä se!

Vierailija
35/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on tähän tarkoitukseen viiden euron kattila ikeasta, osta sellanen rouvalles lahjaa.

Vierailija
36/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi helvetti. Olen kuukupin käyttäjä eikä kävisi mielessäkään käyttää samaa kattilaa millä tehdään ruokaa.

Vierailija
37/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli maistuu jopa menkkapimppikin

Hyvinkin, jos siellä on kuppi.

Vierailija
38/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti.

Jotkuthan pesevät lapsen potankin astianpesukoneessa..

Vierailija
39/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fi.lunette.com/blogs/news/kuukupin-puhdistus

Älä missään nimessä pese kuppia astianpesukoneessa! Konetiskiaine EI sovi kupille, saati sitten sinun limakalvoillesi! Käsitiskiainekin on liian emäksinen kupin pesuun, ja saattaa järkyttää emättimen pH-tasapainoa.

Kupin voi desinfoida kuukautisten päätteeksi pyyhkimällä sen Lunette Kuppipyyhkeellä joka sisältää denaturoitua alkoholia, tai haavanpuhdistuaineella. Desinfoinnin voi tehdä keittämällä kattilassa vedessä 10 min. Ole huolellinen kupin kanssa, sillä meidän tietoomme tulee ajoittain tapauksia, joissa kuppi on palanut kattilan pohjaan. Siksipä desinfiointiaine on turvallisempi ja vähemmän tapaturma-altis vaihtoehto.

Vierailija
40/61 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee kuukuppiaggre täällä päällä :D Miten se voikaan herättää noin isoja tunteita monissa ihmisissä. Jotakuta oikein inhotti, että kuukuppi kipataan lavuaariin? No miksi ei? Kipataanhan sinne esim. sylki hampaita pestessäkin? Ja sitten huuhdellaan. Vieläpä kuukautisvuodon rinnastaminen siihen että mieheltä tulisi perseestä kuukautiset. Kyllä joo, limakalvo ja veri on sama asia kuin paska.

Ja vielä sille, joka nimitti kuukuppia haisukupiksi, kyllä se haisu tulee tamponin ja siteen käyttäjästä, kuukautisvuotohan ei itsessään haise juuri miltään, vähän raudalta, eikä muodostakaan silikonikupissa hajuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme