Älkää menkö tänään kauppaan, kiitos
Tänään on pyhäpäivä. Toivottavasti kävitte eilen tai menette seuraavan kerran kauppaan vasta perjantaina tai viikonloppuna.
Kommentit (31)
No nälässäkö pitää olla kun jääkaappi on tyhjä enkä eilen päässyt kaupalle? Pitäkää pyhäpäivänne, menen nyt kauppaan.
Pakko oli käydä lääkäripäivystyksen jälkeen apteekissa. Lasketaanko se?
Tietenkin menen, kun on sinne asiaa. Mulla ei juuri ole mitään "pyhiä" päiviä.
No perkele minä menen silloin kun huvittaa.
Noo eipä tämäkään kovin kauaa enää ole palkallinen pyhäpäivä. Kyllä se työnantaja jo on alkanut ajamaan asiaa että se muutetaan normi päiväksi. Aikoinaan Liitot neuvotteli sen meille palkalliseksi pyhäpäiväksi mutta nyt ihmieset omaa tyhmyyttään sen vesittävät. Sitäpä saatte mitä itse tilaatte. Näin se menee. Aika hassua että ilmainen raha ja vapaa päivä ei enää kelpaa.
Miksi en menis. Normi torstai. Töitten jälkeen kauppaan vaan.
Menenpäs. Juon vielä kahvini loppuun ja sen jälkeen on vuorossa kauppakierros.
Ensin Tokmannille hakemaan tarjoussetti puutarhamultaa, sekä soda streamiin uusi kaasupullo. Tämän jälkeen mennään Lidliin ja K-supermarkettiin ostamaan viikonlopun ruokatarpeet. Sen jälkeen haetaan paikalliselta kalastajalta ihanaa loimulohta ja vielä siinä vieressä olevalta toiselta tilalta kananmunia.
Tuodaan ostokset kotiin ja lähdetään kauppapuutarhalle ostamaan kesäkukat kaunistamaan pihaa ja terasseja.
Kivaa, että voi arkivapailla kierrellä ostoksilla ajan kanssa.
Tietenkin menen. Miksi en menisi?
Mikään uskontopaska ei vaikuta elämiseeni tippaakaan. Jos sinä haluat tanssia satuolennon pillin mukaan niin siitä vaan mutta älä vaadi sitä muilta.
Kauppaan menen kun se auki kerran on. Olen tehnyt juuri tuplavuoron traumapolilla ja muutenkin helvetillisen pitkä työputki takana. Mies pyörätuolissa kotona kolarin jäljiltä ja lapsi kaipaa ruokaa. Joten jos se sun persettä kutittaa että mä menen nyt kauppaan ja ruokin perheeni, niin ole hyvä ja tuo mulle viikon ruokaostokset ettei mun tarvitse vaivautua. Kiitos!
Miksi pyhäpäivänä ei saisi käydä kaupassa?
Ajatella, että joillekkin pyhäpäivät ovat ihan tavallisia päiviä milloin tehään ihan tavallisia asioita :D
Oon käynyt jopa jouluaattona kaupassa (meidän lähikauppa on aina auki, aukiolo ajat vaan vaihtelee)
Vierailija kirjoitti:
Kauppaan menen kun se auki kerran on. Olen tehnyt juuri tuplavuoron traumapolilla ja muutenkin helvetillisen pitkä työputki takana. Mies pyörätuolissa kotona kolarin jäljiltä ja lapsi kaipaa ruokaa. Joten jos se sun persettä kutittaa että mä menen nyt kauppaan ja ruokin perheeni, niin ole hyvä ja tuo mulle viikon ruokaostokset ettei mun tarvitse vaivautua. Kiitos!
Olisit varmasti voinut suunnitella elämääsi pari päivää eteenpäin, eli myös tehdä ostoksesi aiemmin viikolla.
Käytkö ap itse kaupassa silloin kun muilla uskonnoilla on pyhäpäivä? Niin, minulle tänään ei ole pyhäpäivä, joten käyn kaupassa.
Luettuani aloituksen päätin mennä kauppaan.
Käyttäjä5691 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit varmasti voinut suunnitella elämääsi pari päivää eteenpäin, eli myös tehdä ostoksesi aiemmin viikolla.
Miksi?
Käyttäjä5691 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se miten muut suunnittelevat elämäänsä ja käyvät kaupassa ei ole sinun asiasi. Eiköhän Jeesus kestä tämän torstain.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin menen. Miksi en menisi?
Mikään uskontopaska ei vaikuta elämiseeni tippaakaan. Jos sinä haluat tanssia satuolennon pillin mukaan niin siitä vaan mutta älä vaadi sitä muilta.
Ihan samahan se on haluatko vai etkö uskonto paskaa. Mutta uskonto paskan vuoksi kaikki, myös ne jotka eivät kuuluu kirkkoon, ovat saaneet palkallisen vapaapäivän. No jollei se kelpaa niin työnantajahan on vain tyytyväinen että se saakin jatkossa määrätä sinut töihin silloin. Koska eihän se kauppakaan olisi auki ilman työntekijöitä. Näinpä näin askel kerrallaan ensin kaupan työntekijät ruotuun ja siitä pikkuhiljaa muutkin firmat. Sitten kun on joku Helatorstai saatu normi työpäiväksi, niin seuraavana on vuorossa Jouluaatto ja sitten Juhannusaatto. Vapaapäivä kerrallaan meiltä ne syödään ja lampaa vaan seuraa perässä.
Kävin jo kaupassa ja vein auton samalla huoltoon kun korjaamo oli auki. Pyhäpäivä my ass...
En kuulu kirkkoon, mulla on vapaapäiviä eikä ainuttakaan pyhäpäivää.
Miksi ap palstailee pyhäpäivänä? Eikö sinun pitäisi olla rukoilemassa tai lukemassa Raamattua? Aika maallista touhua, surullista. :(
Sulle tänään on ehkä pyhäpäivä, mulle tänään on torstai.