Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää menkö tänään kauppaan, kiitos

25.05.2017 |

Tänään on pyhäpäivä. Toivottavasti kävitte eilen tai menette seuraavan kerran kauppaan vasta perjantaina tai viikonloppuna.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle tänään on ehkä pyhäpäivä, mulle tänään on torstai.

Vierailija
2/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nälässäkö pitää olla kun jääkaappi on tyhjä enkä eilen päässyt kaupalle? Pitäkää pyhäpäivänne, menen nyt kauppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli käydä lääkäripäivystyksen jälkeen apteekissa. Lasketaanko se?

Vierailija
4/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin menen, kun on sinne asiaa. Mulla ei juuri ole mitään "pyhiä" päiviä.

Vierailija
5/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perkele minä menen silloin kun huvittaa.

Vierailija
6/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo eipä tämäkään kovin kauaa enää ole palkallinen pyhäpäivä. Kyllä se työnantaja jo on alkanut ajamaan asiaa että se muutetaan normi päiväksi. Aikoinaan Liitot neuvotteli sen meille palkalliseksi pyhäpäiväksi mutta nyt ihmieset omaa tyhmyyttään sen vesittävät. Sitäpä saatte mitä itse tilaatte. Näin se menee. Aika hassua että ilmainen raha ja vapaa päivä ei enää kelpaa.

Vierailija
7/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en menis. Normi torstai. Töitten jälkeen kauppaan vaan.

Vierailija
8/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menenpäs. Juon vielä kahvini loppuun ja sen jälkeen on vuorossa kauppakierros.

Ensin Tokmannille hakemaan tarjoussetti puutarhamultaa, sekä soda streamiin uusi kaasupullo. Tämän jälkeen mennään Lidliin ja K-supermarkettiin ostamaan viikonlopun ruokatarpeet. Sen jälkeen haetaan paikalliselta kalastajalta ihanaa loimulohta ja vielä siinä vieressä olevalta toiselta tilalta kananmunia.

Tuodaan ostokset kotiin ja lähdetään kauppapuutarhalle ostamaan kesäkukat kaunistamaan pihaa ja terasseja.

Kivaa, että voi arkivapailla kierrellä ostoksilla ajan kanssa.

Vierailija
9/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin menen. Miksi en menisi?

Mikään uskontopaska ei vaikuta elämiseeni tippaakaan. Jos sinä haluat tanssia satuolennon pillin mukaan niin siitä vaan mutta älä vaadi sitä muilta.

Vierailija
10/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan menen kun se auki kerran on. Olen tehnyt juuri tuplavuoron traumapolilla ja muutenkin helvetillisen pitkä työputki takana. Mies pyörätuolissa kotona kolarin jäljiltä ja lapsi kaipaa ruokaa. Joten jos se sun persettä kutittaa että mä menen nyt kauppaan ja ruokin perheeni, niin ole hyvä ja tuo mulle viikon ruokaostokset  ettei mun tarvitse vaivautua. Kiitos!

Vierailija
11/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pyhäpäivänä ei saisi käydä kaupassa?

Vierailija
12/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, että joillekkin pyhäpäivät ovat ihan tavallisia päiviä milloin tehään ihan tavallisia asioita :D

Oon käynyt jopa jouluaattona kaupassa (meidän lähikauppa on aina auki, aukiolo ajat vaan vaihtelee)

13/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppaan menen kun se auki kerran on. Olen tehnyt juuri tuplavuoron traumapolilla ja muutenkin helvetillisen pitkä työputki takana. Mies pyörätuolissa kotona kolarin jäljiltä ja lapsi kaipaa ruokaa. Joten jos se sun persettä kutittaa että mä menen nyt kauppaan ja ruokin perheeni, niin ole hyvä ja tuo mulle viikon ruokaostokset  ettei mun tarvitse vaivautua. Kiitos!

Olisit varmasti voinut suunnitella elämääsi pari päivää eteenpäin, eli myös tehdä ostoksesi aiemmin viikolla.

Vierailija
14/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö ap itse kaupassa silloin kun muilla uskonnoilla on pyhäpäivä? Niin, minulle tänään ei ole pyhäpäivä, joten käyn kaupassa.

Vierailija
15/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettuani aloituksen päätin mennä kauppaan.

Vierailija
16/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5691 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit varmasti voinut suunnitella elämääsi pari päivää eteenpäin, eli myös tehdä ostoksesi aiemmin viikolla.

Miksi?

Vierailija
17/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5691 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se miten muut suunnittelevat elämäänsä ja käyvät kaupassa ei ole sinun asiasi. Eiköhän Jeesus kestä tämän torstain.

Vierailija
18/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin menen. Miksi en menisi?

Mikään uskontopaska ei vaikuta elämiseeni tippaakaan. Jos sinä haluat tanssia satuolennon pillin mukaan niin siitä vaan mutta älä vaadi sitä muilta.

Ihan samahan se on haluatko vai etkö uskonto paskaa. Mutta  uskonto paskan vuoksi kaikki, myös ne jotka eivät kuuluu kirkkoon, ovat saaneet palkallisen vapaapäivän. No jollei se kelpaa niin työnantajahan on vain tyytyväinen että se saakin jatkossa määrätä sinut töihin silloin. Koska eihän se kauppakaan olisi auki ilman työntekijöitä. Näinpä näin askel kerrallaan ensin kaupan työntekijät ruotuun ja siitä pikkuhiljaa muutkin firmat. Sitten kun on joku Helatorstai saatu normi työpäiväksi, niin seuraavana on vuorossa Jouluaatto ja sitten Juhannusaatto. Vapaapäivä kerrallaan meiltä ne syödään ja lampaa vaan seuraa perässä.

Vierailija
19/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo kaupassa ja vein auton samalla huoltoon kun korjaamo oli auki. Pyhäpäivä my ass...

En kuulu kirkkoon, mulla on vapaapäiviä eikä  ainuttakaan pyhäpäivää.

Vierailija
20/31 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap palstailee pyhäpäivänä? Eikö sinun pitäisi olla rukoilemassa tai lukemassa Raamattua? Aika maallista touhua, surullista. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi