Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen voi aika vähän tehdä ulkonäölleen, vihaan ihmisiä, jotka tuijottavat vain ulkokuorta!

Vierailija
25.05.2017 |

Itse olen ollut lapsesta asti mallia persjalkainen ja ohuthiuksinen. Kun olen nuorena laihduttanut, pienenee yläkroppa (mm. rinnat). Alaruumis on lyhytjalkaiselle tyypillisen tanakka, leveä lantio ja paksun malliset jalat takapuolesta nilkkaan saakka. Hiukset ovat ohuet, olivatpa lyhyet, polkkamittaiset, pitkät tai mitä vaan. Olen vuosien varrella hankkinut hiustenpidennystä, tuuhennusta, tekoripsiä, jopa täytettä huuliin. Käytin ikävuodet 18-25 lähestulkoon pelkästään korkokantaisia kenkiä, ettei jalat muka näyttäisi paksuista tiloilta. Sain riesakseni kipeät vaivasenluut ja siihen loppui korkkareiden käyttö. Olen jumpannut, uinut, käynyt salilla. Se on ihan feikkitouhua. Kun on tällaiset geenit suotu, eikä kukaan suvusta ole häikäisevän kaunis tai komea, niin tuskin minäkään pystyn itseäni niin paljon muuttamaan, ainakaan ilman kirurginveistä ja jalkojen pidennystä. En jaksa välittää enää, keskityn vihaamaan ulkonäkökeskeisiä ihmisiä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen mies alkaa helposti parisuhteeseen kassatädin kanssa, mutta akateeminen nainen ei kassasedän. Että siinä on sekin aspekti, jos tuota menestyspuolta katsotaan.

Kyllä akateeminen nainen saa kassasedän mutta hän ei selaista halua, kun hän haluaa "itsensä tasoisen" tai "korkeapitasoisen" miehen. Miehillä tämä taas ei ole niin tärkeätä vaan he ottavat enemmän ihmisen ihmisenä.

No ei kyllä komeat miehet huoli naista "ihmisenä". Pitää olla kaunis ihminen, että on sopiva komealle miehelle. Mielellään vielä kiltti, empaattinen, ahkera tekemään kotitöitä ja seksikäs.

Vierailija
42/47 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen mies alkaa helposti parisuhteeseen kassatädin kanssa, mutta akateeminen nainen ei kassasedän. Että siinä on sekin aspekti, jos tuota menestyspuolta katsotaan.

Kyllä akateeminen nainen saa kassasedän mutta hän ei selaista halua, kun hän haluaa "itsensä tasoisen" tai "korkeapitasoisen" miehen. Miehillä tämä taas ei ole niin tärkeätä vaan he ottavat enemmän ihmisen ihmisenä.

No ei kyllä komeat miehet huoli naista "ihmisenä". Pitää olla kaunis ihminen, että on sopiva komealle miehelle. Mielellään vielä kiltti, empaattinen, ahkera tekemään kotitöitä ja seksikäs.

Joo, me läskit yh-äidit ei ikinä saada ns. korkeatasoista, hyvännäköistä miestä. Ihan sama mitä selitetään naisten valinnanvapaudesta, se vapaus koskee vain osaa naisista. Lähinnä kauniita naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on kauniita omalla tavallaan. Mitä sitten, jos ei joku tykkää?

Vierailija
44/47 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniina oleminen ei ole tuonut elämääni oleellisesti mitään hyvää. Naiset ovat epäluuloisia eivätkä helposti ystävysty. Miehet joko kuolaavat tai kuolaavat ja pelkäävät lähestyä. Toisia miehiä on saanut itse pelätä; ettei vaan anna ymmärtää mitään, mitä ei tarkoita. Moni on pitänyt pinnallisena ja ylpeänä ensisilmäyksen jälkeen. Olen aina silmätikkuna, ja luonteeltani hieman ujona se on lisännyt vaikeutta olla oma itsensä.  Kauneus on muovannut koko elämääni, eikä mitenkään parempaan suuntaan.

Joten nauti olostasi ihan tavallisena. Vata nyt yli viisikymppisenä, kaksoisleukoineni ja silmäpusseineni, saan olla vapautuneesti oma itseni. Nautin.

Vierailija
45/47 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teilläkin ongelmat. Selvästikään elämä ei ole kunnolla kolhaissut. Ulkonäöllä ei ole siinä vaiheessa mitään merkitystä, jos henki meinaa lähteä tai joutuu elämään vuosia helvetillisessä kiputilassa. Tulee ihan muut asiat mieleen, eikä sitä ole aikaa murehtia koulutuksen puutetta tai ohutta siimatukkaa. Paljonkin ihminen voi tehdä omalle ulkonäölleen. Ensin kannattaa alkaa liikkua ja laittaa ruokavalio kuntoon. Ihan siistejä vaatteita saa nykyään edullisesti. Lisäksi kannattaa kelpuuttaa se kouluttamaton mies tai nainen tarvittaessa, jos ei halua viettää loppuelämäänsä yksin. Myös itsetunto kannattaa laittaa kuntoon ja opetella edes alkeelliset sosiaaliset taidot. Näillä eväillä luulisi mies tai nainen löytyvän, jos vaan jaksaa olla aktiivinen.

Vierailija
46/47 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monien mielestä kaunis, mutta painin samankaltaisten tuntemuksien kanssa. Itsetunto huono vaikka ulkonäköä ja jostain syystä kroppaa on siunattu.

Vierailija
47/47 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisiahan se enemmän koskee. Kun katsoo Halla-Ahoa tai Hjallis Harkimoa, naisia tuntuu riittävän ulkonäöstä huolimatta.

Jos unohdetaan miljonääriliikemiehet ja Suomen ykkösrivin poliitikot, niin ihan tavallisessa työssä käyvien ja tavallisen näköisten ihmisten keskuudessa naisiin kohdistuu paljon enemmän kysyntää. Akateeminen mies alkaa helposti parisuhteeseen kassatädin kanssa, mutta akateeminen nainen ei kassasedän. Että siinä on sekin aspekti, jos tuota menestyspuolta katsotaan.

Eihän tuo pidä paikkaansa ollenkaan. Olen akateeminen nainen ja naimisissa duunarin kanssa. Niin on moni opiskelutoverikin! Ainakaan lastentarhanopeilla ei ole tarkkaa, mikä koulutus miehellä on. Kun itsekin olen tavallisen näköinen, en voisi edes vaatia, että miehen pitäisi olla komea tai rikas.

"Suomen parisuhdemarkkinoilla muhii suuri ongelma. Keski-ikäiset, kouluttamattomat miehet eivät löydä naisia, eivätkä koulutetut naiset miehiä. Parisuhteiden asiantuntija, tutkimusprofessori Osmo Kontula Väestöliitosta sanoo, että jopa puolet keski-ikäisistä duunareista, vähemmän koulutetuista miehistä on vailla partneria.

Syynä on se, että koulutetuille naisille ei kelpaa kouluttamaton mies"

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/ongelma-parisuhdemarkkinoil…

Miten tämä taas liittyi aiheeseen? Valitetaan kurjuutta, kun korkeasti koulutetuille naisille ei kelpaa kouluttamaton mies?! Puhe oli ulkonäöstä. Korkea koulutus ei takaa minkäänlaista ulkonäköä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän