Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saatte keväällä lumien sulettua koiranpaskat pois puutarhasta?

Vierailija
27.03.2006 |

Meillä koirat ovat kakkineet koko talven puutarhaan ja nyt kun lumet kohta sulaa, on mietitty, että miten ne mahtavat maatua, siis kuinka nopeasti. Varmaan tuoreimmat kannattaa kerätä pois. Miten te omakotitalossa asuvat koiranomistajat toimitte keväällä tässä tilanteessa? Millä olette ottaneet ne kakat sieltä pois kun lumet ensin sulavat?

Koiria on onneksi vain kaksi, mutta kyllä kaksi koiraakin saa aika monta torttua talvella aikaiseksi. Ehkä vain 3-4 kertaa koko talvena ovat kakkineet muualle kuin puutarhaan, eli aikamoinen kiekurashow siellä odottaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidetään sitten koirankakkatalkoot, kun vähän kuivahtaa. Meillä on tässä sen verran lääniä, ettei pihassa oleva koiranpaska haittaa. Koira paskoo enimmäkseen kahteen paikkaan. Kesällä kerätään kakkoja pihasta useammin.

Meidän koira kakkaa sekä pihaan että lenkillä tienposkeen. Me asutaan haja-asutusalueella, jossa kakkoja ei tarvitse kerätä, ja jossa tiellä kakkaavat muutkin eläimet kuin koirat. (Lehmät ja hevoset nimittäin, ja traktorit ne vasta sonnanajoaikaan tiputtelevatkin paskaa tielle. Ei haittaa mua. Meillä on kahden puolen tonttia lehmälaidun ja kesällä tulee kolmannelle puolelle lisäksi naapurin hevoset. En pelkää paskaa.)

Vierailija
22/26 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin koiran omistaja saa haistella oman koiransa paskoja.

Mun puutarhassa kukkii tulppaanit ja muut perennat ja sinne on koirilta pääsy kielletty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se toisille kuuluu jos omassa pihassa omat koirat paskoo..itte se omistaja ne siivoaa ja ei todellakaan joka koiranomistaja jätä paskoja teiden varrelle että ei pidä yleistää.

Paskamaisesti sanoisin että minä en koirien omistaja edes kiroa paskan siivoamista,se kuuluu omistajalle huolehtia omista koiristaan ja niiden paskoista mutta naapureille se ei kuulu v***** vertaa.Jokaisella on oikeus omaan elämään koiran kanssa tai ilman ja ei kuulu kellekkään,en minäkään paskan vertaa piittaa naapureista joilla ei omaa elämää ole muutenkaan,enkä edes naapureiden metelöimiseen puutu.Minä en häiritse koirieni kanssa naapureita,,(on videoitu ja nauhotettu koiriani yksin niiden ollessaan),mutta naapurin lapsista on mukava hakata seiniä sun muita kattiloita että koirat haukkuisivat,eivät hauku on opetettu.

Vierailija
24/26 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilta opittu niksi. Keväällä kauniina päivänä lumen sulaessa otetaan kevyt kenttähumala. Sitten kevyellä lapiolla esim. lasten lumilapiolla lingotaan ne paskat niin pitkälle kuin papu ranteissa riittää. Yleensä se jossain vaiheessa alkaa naurattaa ihan hulluna. Se sopii tilanteeseen kun hulluna heittelet paskaa.

Kaupungissa tekisi joskus mieli lätätä skeidaajan kävelyttäjälle jätös päin pläsiä. Niin paljon ärsyttää ne miinoitetut kadun varret.

Vierailija
25/26 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira käy paskalla naapuritontilla. Onneks on ihan metsää ja niittyä, ei mitään hoidettua aluetta. Siellä maatuvat rauhassa.

Vierailija
26/26 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up