Illalla karaokeen - Millä laululla voisin rääkätä ihmisten korvia?
Ajattelin kiekua jonkin ylipitkän Houstonin englanninkielisen korkealtahuudettavan biisin,
tai vaikka Metallicaa/ Michael Jacksonia/ Amy Winehousea.
Jokin vanha suomalainen tango käy myös.
Ehdotuksia?
Kommentit (20)
Aikuinen nainen; volga tai kotiviini.
Vedä vaikka Titanicin teemabiisi tai Paranoid. Tango merellä olis kanssa hyvä. Tai Satumaa-tango.
Greatest love of all, My heart will go on tai jokin muu mahtipontinen kiekaisu, joka edellyttää laulutaitoa ja joka tunnetaan Whitney Houstonin tai Celine Dionin tyyppisen laulajan esittämänä.
Hyviä ehdotuksia.
Taidan aloittaa illan Popedalla ja Kikan Sukkulalla, tulee vähän säpinää.
Aiotko juoda?
Kännissä sujuu englanti paremmin, muuten pitäydy suomalaisessa.
Eric Amarillo: Om Sanningen Ska Fram. Sössötystakuu.
House of the Rising Sun on varma valinta. Jos haluat olla hauska, niin Kikan Sukkula Veenukseen tai joku Frederikin klassikko encorena.
Olen rekkamies 😂 ja mielellään samaa laulua koko ilta.
Vieläkö on villihevosia... Ja laulat sillain värisevällä äänellä naristen, taattua hitti kamaa :-D
Vierailija kirjoitti:
House of the Rising Sun on varma valinta. Jos haluat olla hauska, niin Kikan Sukkula Veenukseen tai joku Frederikin klassikko encorena.
Kyllä, haluan olla hauska.
Haluan olla myös kännissä, mutta se ei ole varmaa. Riippuu kuka joutuu kuskiksi, kun täältä periferiasta lähdetään illalla isoon kaupunkiin.
Wind beneath my wings tai Joutsenlaulu.
Metallican Nothing else matters on kauhea, jos joku vetää sen kännissä ns. tunteella.
Ota joku sattumanvarainen herra kaveriksi ja duetoikaa herkästi Kotiviini. Naisporukalla voi sitten käydä huutamassa moniäänisesti Kaija Koota; Supernaiset tai Tinakenkätyttö esimerkiksi. Pääasia, että jokainen laulaa mieluummin, kuin hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Bohemian Rhapsody
Tätä olin tulossa ehdottamaan minäkin. (hieno biisi, Mercuryn esittämänä)
"MÄ TAPOIN MIEHEN..." Eli siis Popeda - Mä elän vieläkin. Mielellään vähän jälkijunassa ja 5 promillen humalassa.
Ukkometso