Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä ja valvojat rikkoivat tapaamissopimusta!

Vierailija
25.05.2017 |

Lapsen isälle on määrätty valvotut tapaamiset ja valvojina ovat lapsen isovanhemmat. Lapsi kertoi, että hän oli käyny isänsä kanssa kahdestaan autolla kaupassa ja isovanhemmat olivat jääneet kotiin. Tämän lisäksi isä on yrittänyt saada lasta tapaamisiin päihtyneenä ja näihin en ole lasta luovuttanut. En luota enää lapsen isovanhempiin, isästä puhumattakaan. Tapaamissopimusta on rikottu ja vaikka pikainen kaupassakäynti isän kanssa ei kuulosta pahalta, on se lapsen terveydelle ja turvallisuudelle riski jota en hyväksy.
Mielestäni nyt olisi paras, että tapaamiset hoidettaisi jonkin aikaa jossain virallisessa paikassa. Kotiimme en lapsen isää päästä.

Muita samassa tilanteessa tarponeita? Kokomuksia kovin kaipailisin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä lastenvalvojan. Millainen nykyinen tapaamissopimus? Määräaikainen? Lastenvalvojan luokse menette ja sanot, että tapaamissopimusta on rikottu ja haluat tapaamiset valvotuissa olosuhteissa ammattilaisten toimesta. Meillä valvotut tapaamiset tapahtui ensi- ja turvakodilla, lastenvalvojan aloitteesta. Hän oli sitä mieltä, että ehdottomasti valvotut ja minä myös. Isä vastusti, mutta suostui lopulta.

Älä laita nimeä mihinkään "isovanhemmat valvoo" sopimukseen. Selväähän se, että omat vanhemmat oman lapsen kohdalla joustavat.

Minkä ikäinen lapsi ja mitkä ovat syyt valvottuihin tapaamisiin?

Vierailija
2/7 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteyttä lastenvalvojan. Millainen nykyinen tapaamissopimus? Määräaikainen? Lastenvalvojan luokse menette ja sanot, että tapaamissopimusta on rikottu ja haluat tapaamiset valvotuissa olosuhteissa ammattilaisten toimesta. Meillä valvotut tapaamiset tapahtui ensi- ja turvakodilla, lastenvalvojan aloitteesta. Hän oli sitä mieltä, että ehdottomasti valvotut ja minä myös. Isä vastusti, mutta suostui lopulta.

Älä laita nimeä mihinkään "isovanhemmat valvoo" sopimukseen. Selväähän se, että omat vanhemmat oman lapsen kohdalla joustavat.

Lapsi on seitsemän. Tapaamiset valvottuja isän mielenterveysongelmien ja päihteiden käytön takia. Sopimus on määräaikainen ja loppuu marraskuussa. En usko että isän toiminta muuttuu, se on nähty monet kerrat.

Onko teillä määräaikainen sopimus? Oletko hakenut yksinhuoltajuutta? Voisikohan sen saada näillä perusteilla?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Ap

Vierailija
4/7 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on seitsemän. Tapaamiset valvottuja isän mielenterveysongelmien ja päihteiden käytön takia. Sopimus on määräaikainen ja loppuu marraskuussa. En usko että isän toiminta muuttuu, se on nähty monet kerrat.

Onko teillä määräaikainen sopimus? Oletko hakenut yksinhuoltajuutta? Voisikohan sen saada näillä perusteilla?

Ap

Älä laita nimeä uuteen sopimukseen ellei siinä ole kirjattu valvotut tapaamiset ammattilaisten kanssa. Se taas riippuu kaupungista, miten järjestävät ja maksavat. Meillä maksusitoumus meni ensi- ja turvakotiin. Ehdottomasti suosittelen! Tuolla on myös se hyvä, että he voivat sopimuksesta puhalluttaa tapaavat vanhemman joka kerta.

Yksinhuoltaja olen ollut alusta saakka, joten en osaa sanoa riittääkö perusteesi siihen. Ehkä? Jos asioiden hoitaminen on vaikeaa niin luulisi saavan jos toinen tahallaan vaikeuttaa. En osaa tosiaan sanoa enempää tähän, mutta toivon, että saat yksinhuoltajuuden.

Mitä lapsi ajattelee tapaamisista?

Vierailija
5/7 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä laita nimeä uuteen sopimukseen ellei siinä ole kirjattu valvotut tapaamiset ammattilaisten kanssa. Se taas riippuu kaupungista, miten järjestävät ja maksavat. Meillä maksusitoumus meni ensi- ja turvakotiin. Ehdottomasti suosittelen! Tuolla on myös se hyvä, että he voivat sopimuksesta puhalluttaa tapaavat vanhemman joka kerta.

Yksinhuoltaja olen ollut alusta saakka, joten en osaa sanoa riittääkö perusteesi siihen. Ehkä? Jos asioiden hoitaminen on vaikeaa niin luulisi saavan jos toinen tahallaan vaikeuttaa. En osaa tosiaan sanoa enempää tähän, mutta toivon, että saat yksinhuoltajuuden.

Mitä lapsi ajattelee tapaamisista?

Kyllä lapsi isäänsä kaipaa ja näkee mielellään. Pettyy joka kerta, kun isä tai minä perun tapaamiset. Päihtymyksen takia perutut tapaamiset isä kuittaa lapselle olleensa kipeä ja minä joudun joka kerta sanomaan lapselle oikean syyn. Mielestäni lapselle ei pidä valehdella tai kaunistella totuutta, vaan puhua asioista sen verran mitä lapsi ymmärtää. En tietysti kaikkea kerro, mutten myöskään valehtele lapselle, koska uskon sen kostautuvan minulle myöhemmin.

Otan heti huomenna yhteyttä lastenvalvojaan.

Ap

Vierailija
6/7 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko ehkä ottaa yhteyttä sossuihin, eikä narista täällä.

Vierailija
7/7 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai täällä saa asioista kirjoittaa. Kenenkään ei ole pakko lukea

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän