Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilta mies kieltää kaiken, mm. Kahvinkeito

Whats happening
25.05.2017 |

Olen ollut avoliitossa tämän miehen kanssa 2 vuotta, ja edelleen ihmettelen hänen käytöstään. Kaikki alkoi siitä että hän oli erityisen tarkka omassa asunnossaan, mihin vieraat laittavat ulkovaatteet, laukut - selitti jotain liasta ja miten ihmiset ei ajattele mitään kun pyörivät ulkona paskoissa. Minä en saanut tehdä hänen asunnossaan käytännössä mitään itse ilman tarkkoja ohjeita - jopa miten käydään vessassa, hän ohjeisti joka kerta ( pidin tätä loukkaavana, koska ohjeet olivat kuin 5-v sottapyttylapselle ).

Ja tän miehen oma asunto ei siis ollut mitenkään erikoisen siisti, vaan ihan normi poikamiesluola pizzalaatikkovuoreineen yms. Miehellä oli vain tietyt alueet mitä hän siivos joka päivä melkein maanesti ( minä en saanut edes kävellä näillä... )

Noh, yhteen muutettaessa niin edelleen eletään vain hänen säännöillä, minä en saa tehdä mitään kotitöitä ( koska hänen mielestä en osaa siististi ), ei laittaa ruokaa, ei siivota... Nyt sitten minulta kiellettiin kahvinkeitto! Siis mikä helvetin epäluottamus pitää ihmiseen olla, jos ei usko tämän suoriutuvan kahvinkeitosta? Kun kysyn perimmäistä syytä mies vaan aina sanoo että hän ite keittää, ja vieläpä suuttuu jos esim hän ei jaksa heti nousta ja minä muistutan, että niin oletko tulossa sitä kahvia keittämään?

Miksi hän käyttäytyy noin, onko normaalia? Minulla ei myöskään saa olla omaa pankkikorttia käytössäni, koska "tuhlaan kaikki turhuuksiin"....

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

800 000 e kivitalo ja 5 lasta. Tee ne heti.

Vierailija
2/16 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo, ei ole normaalia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Ei ole tervettä...

Vierailija
4/16 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ocd. Paha sellainen. Mies varmaan tarvitsisi jotain apua tuohon.

Vierailija
5/16 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsynyt trollaus.

"onko tämä normaalia" viimeistään paljasti kaiken.

Vierailija
6/16 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko provo? Jos et niin kerää tavarasi ja juokse. Tuo ei ole mitään normaalia, tuo menee vain pahemmaksi ja mies kieltää kohta yhteydenpidon ystäviin ja sukulaisiinkin. Lähde ja äkkiä!!!

Vierailija
7/16 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä muutit yhteen tollasen idiootin kanssa?

Vierailija
8/16 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla jonkinlainen pakkomielle. vie ukko terapiaan.

Vierailija
9/16 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omapa on häpeäsi, tavat oli tiedossa jo yhteenmuuttaessa ja millainen ihminen suostuu tuollaiseen kohteluun omassa kodissaan, täysin avuton kynnysmatto.

Vierailija
10/16 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä muutit yhteen tollasen idiootin kanssa?

Miksi me vastaillaan tollaselle idiootille..??

Vierailija
11/16 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä kestät Ap tuon kaiken. - Hyppäätkö tänään kaivoonkin vai vasta huomenna kun mies kehoittaa sinua tekemään niin? 

Vierailija
12/16 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vaikeaa on kirjoittaa suomeksi? Meillä ei ole termiä nimeltä OCD.

Vierailija
13/16 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on joitain piirteitä tuosta mutta ei läheskään noin pahoja. Mies tietää mitä mieltä olen hänen tavastaan ohjeistaa ja monet monet kerrat ollaan riidelty sen takia. Jotain pientä kehitystä onkin jo tapahtunut parempaan päin. Raskasta tuollainen on ja ehkä sun miehen tapauksessa tosiaan terapia olisi paikallaan. Vai oletko tuonut riittävän voimakkaasti esille että sun on paha olla kotonasi? Jos ei mikään muutu niin eroa suosittelen.

Vierailija
14/16 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on neuroosi, johon hän tarvitsee apua. Sun ei tarvitse alustua hänen vaatimuksiinsa. Sanot, että tämä on sinunkin kotisi ja sinun täytyy pystyä elämään siellä myös. Jos sulle ei tilaa ala löytyä, muutat pois.

Ap voi kyllä olla myös trolli. Näitä samantyyppisiä aloituksia aina silloin tällöin näkyy. Jos oot trolli, niin koita jaksaa itses kanssa.

Vierailija
15/16 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Miehen mielestä en osaa tehdä mitään, ja hän kokoajan opastaa kotiasioiden tekemisessä. Hän on aivan ylitarkka kaikessa. Hän saattaa käskyttää olla tekemättä mitään kun kumminkin sotkisin, epäonnistuisin, olisin huono, en osaisi ja pilaisin asiat. teenkin usein niin että laitan ruokaa kun hän ei ole kotona, ettei tarvi kuunnella opastusta.

Kerran jo erottiin kun en jaksanut enää tuommoista.

Vierailija
16/16 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vaikeaa on kirjoittaa suomeksi? Meillä ei ole termiä nimeltä OCD.

http://yle.fi/vintti/yle.fi/akuutti/arkisto2003/090903_c.htm

Ai?

OCD-sairaus ... OCD-ihmiset ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi