Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka vaistoavat asioita/tulevia tapahtumia?

Vierailija
25.05.2017 |

Olen tällainen ihminen-saatan tietää etukäteen esim. Kun menen kauppaan että juuri joku tietty ihminen tulee vastaan siellä ja paljon muitakin tämän tyylisiä asioita joita oikeasti ei etukäteen voisi tietää-mutta vaistoni sanoo näin. Näitä juttuja tapahtuu aika ajoin, välillä huomaan että tosi usein. Elämässäni on yksi asia (suuri sellainen joka vaikuttaisi elämääni todella) jonka olen vaistonnut pitkään. Mitään vahvistusta asialle en ole saanut, mutta joku sisälläni muistuttaa minua tästä asiasta aika ajoin. Voiko siis olla että tämä olisikin "väärä vaisto" joka ohittaa vaan. Sillä kaikki, koko elämäni tulisi muuttumaan jos vaistoni tälläkin kertaa olisi oikeassa. Mitä mieltä olette?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni osaa myös vaistota ja nähdä enneunia. On hieman pelottavaa, mutta sinänsä mielenkiintoista. Ymmärrän häntä hyvin, sillä olen itsekin herkkä, vaikken mitään vastaavaa onnekseni koekaan.

Arvostaisin tuollaista kykyä. Ainakin voit henkisesti valmistautua muutoksiin, mutta älä kuitenkaan anna niiden ajatusten viedä sinua mennessään liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä