Oletko jo tehnyt taaperokassin??
Minulla on suunnitelmissa tehdä sellainen lähiaikoina.. =)
Kommentit (10)
Olen tehnyt neljä kassia. Odottavat tuolla varastossa vielä systerien taaperokasseja. :)
Ainakin 3-5 kassia pitäisi saada kasaan. Voi olla, että enemmänkin kasseja tulee, jos jostain löydän lisää talvihaalareita.
talvihaalareita....
miksei sinee vois laittaa pelkkii sisävaatteita, jos laittais niihin vaikka enemmän sitten?????miks siinä on yleensä niin tiukat säännöt???
on ihan siksi että jokainen kassin saava perhe olisi tasapuolisessa asemassa. Jos yhdessä kassissa on hulluna sisävaatteita muttei ulkotamineita niin eipä ole kivaa katsella ikkunasta kun toiset ulkoilee ja oman lapsen kanssa ei ole mahdollista lähteä kun ei ole vara hommata ulkovaatetusta.
Tai sama juttu noissa hygieniajutuissa...toinen laittais aikuisten hammasharjan ja tahnan vaikkei ne tosiaankaan sovellu lapsille. Ovat toki halvempia kuin lastentuotteet, mutta ei vastaa tarkoitustaan.
Niin minäkin tein.
Kyllä haalari tarpeellinen on. Onhan se paljon tärkeämpi kuin muutama sisävaatekerta. Kassien täytyy olla edes suunnilleen samanlaisia, etteivät toiset saa enemmän kuin toiset. Minä ymmärrän haalarintarpeen, mutta ostotuotteiden hillitön määrä harmittaa. :(
ostotuotteiden osalta. Mielellään olisin kerännyt vaikka kymmenen kassia, mutta ostokamoihin menee 5-10¿/ kassi ja kassitkin pitäisi ostaa.
Miksei esim. piirrustusvälineiden tilalle olisi käynyt hyväkuntoinen lelu?
kaikki palautuspisteet kaukana. Eikö tuota kassia voi lähettää johonkin, jos sen tekee?
Saatan tehdä vielä toisenkin kun löysin yhden toppapuvun varastosta :)
Vaakan sivuilta löytyy kerääjien yhteystietoja. Kysy joltakulta.
Eivät kyllä vielä ole kaikki tavarat kasseissaan, mutta kerättynä kuitenkin.