Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SAK:n pääekonomisti.Ylimitoitetut palkankorotukset valtiovarainministeriön syytä? Orpo herätys!

24.05.2017 |

Suomen talous on laitettu kuralle siksi koska valtiovaranministeri on aina ennustanut rivakkaa kasvua. Palkankorotukset sitten tämän mukaan. Taas sama tilanne että valtiovarainministeri hehkuttaa hallituksen onnistumista ja palkansaajat ottaa sitten syksyllä omansa.

http://www.iltalehti.fi/politiikka/201705242200160749_pi.shtml

Aika noloa ennustaa kovaa kasvua joka sitten ei toteudukkaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LuigiVinetto kirjoitti:

Suomen talous on laitettu kuralle siksi koska valtiovaranministeri on aina ennustanut rivakkaa kasvua. Palkankorotukset sitten tämän mukaan. Taas sama tilanne että valtiovarainministeri hehkuttaa hallituksen onnistumista ja palkansaajat ottaa sitten syksyllä omansa.

http://www.iltalehti.fi/politiikka/201705242200160749_pi.shtml

Aika noloa ennustaa kovaa kasvua joka sitten ei toteudukkaan.

Tuohan on ollut maan tapa viimeisen kymmenen vuoden ajan. Rohkeus tehdä tarvittavia muutoksia ja leikkauksia puuttuu ja päädytään samaan epätoivoiseen verojen korotteluun ja toivotaan, että tulee jokin odottamaton kasvubuumi, joka korjaa ongelmat meidän puolesta. Sipilähän jo rivien välistä ilmoitti luovuttaneensa tavoitteidensa osalta, kun ilmoitti, että toivoo talouskasvun hoitavan edelleen huomattavan alijäämän.

Vierailija
2/2 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä paaalljjoon suurempi typeryys politikoilla on nämä työvoimapula puheet, joiden vuoksi on pakko pidentää työaikaa kaikista reunoista.

Panee valtion talouden kuralle, sekä laiskistaa työnantajat monessa suhteessa.

Ensiksi suunnitelmat, ei voi suunnitella sellaista tuotantoa joka kasvattaa, koska työvoimapula. Ei kannata lisätä liikevaihtoa vaan vaatia lisää tukia, koska ....  Ei kannata palkata ketään, saahan niitä ilmaseksikin, ei ilmainen työ ole minkään arvoista joten ei kannata maksaa koin niille joille on ihan pakko.

JA eihän työttömistä ole mihinkään, koska ne ovat kaikki laiskoja.  Siinähän se polittinen kartta, kaikki puolueet kannattaa samaa, nykyinen vain on alkanut sanoista tekoihin, välittämättä sellaisista pikkuseikoista kuin perustuslaki ja pienemmät säädökset.

Puuhastellaan kuitenkin sellaisia, minä, minä, minä juttuja. 

Minä kyllä panen ammattiyhdistykset polvilleen, minä kyllä parannan globaalin rahoituksen toimintaa jne...heh ja suukapulat tyhmille toimittajille :)

Arvaahan sen, että joku alkaa laittaa kapuloita rattaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän