Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaalia, että kolmekymppisenä ei ole enää innoissaan seksistä?

Vierailija
24.05.2017 |

Nuorena oli jännää se kaikki uutuus.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaalisuus on yleistä yli 4-kymppisillä miehillä.

Nainen taas muuttuu siinä iässä puumaksi.

Tässä on naisilla kestämistä,

miehet rupsahtavat niin nuorina.

Miesten seksuaalinen haluttomuus on tutkitusti paljon harvinaisempaa kuin naisten. Olen pahoillani, jos tämä fakta estää sinua voimaantumasta. Yritä ennemmin keskittyä oman tekemisen ja libidon kehittämiseen äläkä tosiasioiden kieltämiseen. Se kantaa hedelmää paremmin, usko pois.

Vierailija
22/29 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole normaalia!

Ihminen on seksuaalinen olento läpi elämänsä ja seksuaalisuus on yksi kauneimpia tapoja osoittaa rakkautta toiselle! Läheisyys ja rakastelu, mikä voisikaan olla parempaa?? Ongelma on vasta kun mies ei enää jaksa tai viitsi.

n 50+

Aseksuaalisuus on normaalia. Etenkin naisilla. Ja vanhemmiten aina vain yleisempää.

Höpö höpö. Aseksuaalisuus on vain hieno sana jonka pihtarit ovat omineet itselleen. Uskon että 80% pihtaamisesta on ihan vallankäyttöä. Todelliset sairaudet sitten erikseen.

Ei asia muutu höpö höpöksi sillä, että sinä uskot jotain. Kerro edes millä perusteella uskot.

Aloita itse: miten kaikesta haluttomuudesta on tullut aseksuaalisuutta?

Haluttomuudelle on monta syytä mutta aseksuaalisuus on synnynnäinen poikkeama. Sellaiset ihmiset eivät kaipaa kanssakäymistä toisen ihmisen kanssa ja tajuavat sen varmaan jo siinä vaiheessa kun pariutumista suunnitellaan. Olisiko tosiaan niin vittumaisia aseksuaaleja että menevät naimisiin ja sitten toteavat että kivaa muuten mutta sängyssä ei sitten tapahdu mitään.

Yleensähän sitä ollaan niin pusi pusi seurusteluvaiheessa, tykätään seksistä ja sitä voi jatkua jopa vuosia kunnes vaan yhtäkkiä toinen lopettaa kaiken. Eli päättää molempien puolesta parisuhteessa jossa kaiken pitäisi olla yhteistä päätöksiä myöten! Ihan yhtä outoa olisi se jos minä puolisolta kysymättä myisin kotimme ja muuttaisin yksin vaikka Italiaan - kun mä en enää halua asua Suomessa. Jääköön mies ilman rahaa tänne pakkaseen!

Aseksuaali ollaan - aseksuaaliksi ei tulla yhtäkkiä!! Siinä ero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on tosiasia testosteronitason lasku ja se vaikuttaa seksuaaliseen haluun ja kykyyn. Naisellahan ei mitään luonnollista muutosta haluissa ja kyvyissä tapahtu koko elinaikana. Vaihdevuodetkin ovat vain jäänne sovinistisesta vallankäytöstä ja kiellettävä lailla naisia sortavana.

Vierailija
24/29 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on tosiasia testosteronitason lasku ja se vaikuttaa seksuaaliseen haluun ja kykyyn. Naisellahan ei mitään luonnollista muutosta haluissa ja kyvyissä tapahtu koko elinaikana. Vaihdevuodetkin ovat vain jäänne sovinistisesta vallankäytöstä ja kiellettävä lailla naisia sortavana.

Vaihdevuosien aiheuttamaa haluttomuutta voi tehokkaasti hoitaa hormonihoidoilla, mutta usein nainen ei itse kärsi omasta haluttomuudestaan, joten hoitoihin ei hakeuduta. Naisen kumppaniahan se monesti harmittaa, mutta eipä ketään voi alkaa lääkitsemään toisen ihmisen miellyttämistä varten, varsinkin kun estrogeenihoidot lisäävät rintasyövän ja veritulpan riskiä.

Miehellä testosteronitason lasku on usein ihan hyväksikin, jotta niitä himoja saadaan edes hieman hillittyä.

Vierailija
25/29 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta.

Oma miehenikin muuttui kylmäksi, kun 50 ikävuotta lähestyi,

itse olin vielä kiinnostuneempi seksistä kuin nuorempana.

Kaikilla tuntemillani naisilla on sama ongelma:

mies muuttuu tietyssä iässä täysin haluttomaksi impotentiksi ja nainen joutuu elämään tämän takia selibaatissa, ellei ota eroa.

Vierailija
26/29 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36 v nainen ja seksi kiinnostaa tällä hetkellä todella vähän. Ei tässä lapsiperhe-elämässä jaksa miettiä moisia. Seksiä kyllä on viikoittain mutta nuorena oli monta kertaa päivässä parhaimmillaan. Nuorena tykkäsin vartalostani, nykyään mahaläskit ja riipputissit hävettää, ei se ole enää samanlaista kuin nuorena. Vaikea uskoa että miehen vaihto auttaisi asiaa, koska en tästä oman vartalon häpeästä pääsisi kuitenkaan.

Vierailija
27/29 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu, eli ei vaan tippaakaan nappaa ja ikää 33. Rakastan miestäni kyllä, hän on keskivertoa parempi sängyssä mutta seksuaalisuus on loppupeleissä minulle varsin yhdentekevä juttu. Ei auttaisi vaihto toiseen "kolliin" kuten joku täällä ehdotti. Seksi ei vain ole koskaan tuntunut erityiseltä. Ja kyllä, saan orgasmeja aivan normaalisti, mutta mielestäni se ei ole mitenkään mahtavaa... en ole koskaan ymmärtänyt miksi seksistä on tehty niin valtava, elämää suurempi juttu...

Harrastan seksiä lähinnä sen takia etten halua loukata miestäni. Itselle hellyys ja läheisyys ovar triljoona kertaa painavampia seikkoja kuin sukupuolielimien yhteenhinkkaus.

Vierailija
28/29 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse miehenä en halua sinänsä seksiä, vaan 20 vuotiaan naisen jonka tehdä raskaaksi

sellainen Amish-uusioperhe

Vierailija
29/29 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, mutta on yleistynyttä. Hormoneissa lienee suuri syy.

Naisten kannattaisi miettiä sitä hormonaalista ehkäisyään (samoin tietty miesten). Onko naisen hoitama ehkäisy sen arvoista, että naiselta menee halut. E-pillerit vaikuttavat tosi monella seksihaluihin ja limakalvoihin.

Miesten kannattaisi miettiä testosteronitasojensa mittauttamista. Tästä aiheesta on ollut tutkimuksiakin. Nykymiehillä on tosi paljon vähemmän testosteronia kuin mitä oli menneinä vuosikymmenillä. Esim. 1920-luvulla syntyneillä miehillä testosteronipitoisuus on ollut ihan eri luokkaa kuin 1990-luvulla syntyneillä. Mitä nuorempi sukupolvi, sitä enemmän vaikuttaa olevan testosteroniongelmia. Ylipaino ja huonot elämäntavat selittävät osan, mutta tähän liittyvät ympäristön hormonihäiritsijät eli erilaiset kemikaalit, jotka ihmiskehossa jäljittelevät naishormonia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi