Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kai kaikki normaalit ihmiset juhlii tänään hela torstaita baarissa ystävien kanssa? Kuulin, ettei kaikilla olisi oikein kavereita :-D...

Vierailija
24.05.2017 |

...pitääkö paikkansa? Luulin aina että kaikki juhlii helatorstaita kaveriensa kanssa!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki juhlivat. Vain luuserit tulevat tälle palstalle.

Vierailija
2/16 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on sininen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, veikkaan että normaalit ihmiset juhlivat vasta huomenna helatorstaita jos juhlivat.  Alan harrastajilla juhlatkin toki kestävät sen verran pidempään että parempi aloittaa ajoissa.

Vierailija
4/16 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä "juhlimista" jossain helatorstaissa on? Tosin noh, joillekin se yksikin ylimääräinen vapaapäivä on varmasti hyvä syy mennä baariin, kun eivät saa touhusta viikonloppunakaan tarpeekseen.

Itse mieluummin lepään huomenna kuin krapuloin.

Vierailija
5/16 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe syytä miksi mennä baariin yhden päivän takia, josta harva edes tietää miksi sitä vietetään. Vastahan viikonloppu oli ja perjantaina on taas töitä. Toki monelle tämä päivä on varmaan hyvä tekosyy juoda.

Vierailija
6/16 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaleilla ihmisillä on huomenna töitä. Vaikkei olisikaan, niin krapulat on sen verran tympäseviä, että pidän suosiolla taukoa juomisesta.

Vierailija
7/16 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan pitänyt tavallista illanviettoa baarissa juhlimisena.

Vierailija
8/16 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi mennä baariin, vaikkei huomenna olisikaan töitä?

Vierailija
9/16 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlia nyt jotain helatorstaita? Miksi? Minä pelaan huomisenkin.

Vierailija
10/16 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, yksi pomo aikoinaan sanoi, ettei usko pätkääkään, että joku sairastuu just silloin kun on pyhäpäivä ja pitäisi tulla töihin. Siis toki jos joku on ennen/jälkeen sitä sairaan näköinen/vaikuttaa sairaalta... turha ihmetellä, jos on näitä "sairastumisia" ja pomo nakittaa kaikkiin paskahommiin...

Vierailija
11/16 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baariin pääsee koska tahansa jos haluaa, ei ole pakko mennä tänään. Normaaleilla ihmisillä on elämässän muutakin sisältöä.

Vierailija
12/16 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut menee porukalla kasvattamaan söpöä siiderimassua kesäksi.

Vierailija
13/16 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplla tänään 18v synttärit?

Vierailija
14/16 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helatorstai on kristillinen pyhä. Minä en ole kristitty, joten en juhli sitä yhtään mitenkään. Palkallinen vapaapäivä minulla on toki töistä, mutta tänään aion valvoa myöhään ja katsoa kultani kanssa elokuvaa kainaloikkain sohvalla ja huomenna nukumme pitkään ja menemme sitten ulos puutarhatöihin.

Vierailija
15/16 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mielestäni vain luuserit ovat baarissa jouluna, juhannuksena, helatorstaina, itsenäisyyspäivänä jne. :D normaalit ihmiset tekee jotain mukavaa noina päivinä.

Vierailija
16/16 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffdddddvn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan