Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin isä koittaa pokailla mua, mitä teen?

Vierailija
24.05.2017 |

Eli mun hyvän kaverin isä on jo toista kuukautta koittanu pokailla mua. Se on nelikymppinen ja ite oon 22, samoin ku mun kaveri. Ja on siis edelleen naimisissa kaverin mutsin kanssa. Mitä ihmettä teen tässä tilanteessa? Eka otin sen heitot vaan vitsinä ja flirttailin vähän takas, mut nyt oon tajunnu että se on ihan tosissaan, ku ehdottelee tapaamista ja muuta. Ja vaikka siis on ihan komee mies, ni en oo alkamassa säätävän sen kanssa. Mut siis mitä mun kandee täs tehdä, kannattaako kertoo kaverille tai sen mutsille? Pelottaa että aiheuttasin niille sillon jonku aviokriisin ja mahdollisesti menettäsin kaverini. Toisaalta ahdistaa olla kertomatta..

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyl Ap:ta sikäli että koittaa olla kaikille mukava eikä pahoittaa kenenkään mieltä, mut nyt on kyllä liian sinisilmäinen, mahtaa käydä ikävästi maineelle vaikkei mitään tekiskään.

Törkeälle ei olla mukava. Isä käyttäytyy törkeästi, ei kai tuollaisia äijiä edes ole 😨

Vierailija
42/62 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa, kun pukeutuu yhtä niukasti kuin ois bikinit päällä .

Ei suakaan liiemmin huomaisi jos pukeutuisit peittävämmin ja jättäiist ehostamatta ja leikkaisit hiuksesi.

Eikö niin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyl Ap:ta sikäli että koittaa olla kaikille mukava eikä pahoittaa kenenkään mieltä, mut nyt on kyllä liian sinisilmäinen, mahtaa käydä ikävästi maineelle vaikkei mitään tekiskään.

No ite en kyllä ymmärrä ap:n bimboilua alkuunkaan. Kunnon teini.

Vierailija
44/62 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg, en kestä!!!! Se mies sai mut ihan sekaisin. Se puhu niiiin suoraan asioista. Ja lämmitteli mua. Siis sillein puheilla ja mä aloin kostuun. Sit meidän sormet vahingossa kosketti toisiamme siinä pöydällä ja multa pääsi sellainen "kiimainen" inahdus. No loppu on historiaa. Voih, en pääse tästä kyllä yli mitenkään. En tiedä mitä teen.

Vierailija
45/62 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
46/62 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa ap:n tehdä ihan omat elämän virheet. Ehkä oppii tästä, että "haluan pitää hyvät välit kaikkien kans" ei toisinaan vaan onnistu, ja valintoja on pakko tehdä. Kaverin kanssa menee varmaan välit, ja sitten voi miettiä, että kenen kanssa olis kannattanu valita pitää ne hyvät välit. Tietenkin jos on sen luonteinen, ettei mikään ikinä oo oma syy, niin ei varmaan opi mitään.

Vierailija
47/62 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten kävi?

Vierailija
48/62 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästi kiinnostunut.

Vierailija
49/62 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo tämäkin tietysti on, mutta jos ei olisi ja joku olisi oikeasti noin tyhmä, niin selvää on että jutut lähtee liikkumaan ja ap menettää sekä kaverinsa että maineensa. Koska miehen maine ei tietysti kärsi siitä että luullaan kuksivan ap:n kanssa, kyllä se on ap josta tehdään paikkakunnan polkupyörä.

Niin koska eihän miehellä ole mitään menetettävää, muuta kuin vaimo ja talo ja koko elämä.

Vierailija
50/62 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme porukkaa, jotenkin tämäkin on nyt naisen syytä. Sanot mulkkueläimelle suorat sanat ja kerrot kaverillesi jos ei usko.

Vierailija
51/62 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omg, en kestä!!!! Se mies sai mut ihan sekaisin. Se puhu niiiin suoraan asioista. Ja lämmitteli mua. Siis sillein puheilla ja mä aloin kostuun. Sit meidän sormet vahingossa kosketti toisiamme siinä pöydällä ja multa pääsi sellainen "kiimainen" inahdus. No loppu on historiaa. Voih, en pääse tästä kyllä yli mitenkään. En tiedä mitä teen.

Tämä on selkeän selvä provo! Joku äijä kirjoittaa tänne vauvapalstalle omia päiväuniaan, mutta onpahan saanut selvästi näkyvän vastauksen täällä: toisen avioliittoon ja parisuhteeseen väliin meno JA avioliiton ulkopuolinen suhde on väärin, halveksittava ja typerää! Se tulkoon ap:lle (joka on täällä satuja ja tarinoita sepittelevä mies) selväksi!

Vierailija
52/62 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksettaa moinen touhu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on selkeän selvä provo! Joku äijä kirjoittaa tänne vauvapalstalle omia päiväuniaan, mutta onpahan saanut selvästi näkyvän vastauksen täällä: toisen avioliittoon ja parisuhteeseen väliin meno JA avioliiton ulkopuolinen suhde on väärin, halveksittava ja typerää! Se tulkoon ap:lle (joka on täällä satuja ja tarinoita sepittelevä mies) selväksi!

Ei tuo sun lainaus ollu ap:n tekstiä ku jonkun läppäheitto.

Vierailija
53/62 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eli käytiin eilen syömäs ja sanoin tosiaan heti, että meillä ei voi olla mitään juttua ja "Markku" (keksin tohon jonku nimen ku oikeeta en tietenkään ala julkaseen) ymmärsi kyllä täysin, eli kaikki hyvin. Kavereina juteltiin elämästä pitkäänkin ja meillä oli hyvät keskustelut. Ollut avioliitossa haasteita ja se on kyl varmasti ihan normaalia pitkissä suhteissa, mulle tuli hyvä olo ku sain olla avuksi ja "Markkuki" pysty keskusteleen asioista joista ei oman vaimon kans voi jutella. Muutenkin aloin tajuun elämästä, että on se monesti miehille rankkaa ku pitää niin monii asioita miettii, meil naisilla on monesti helpompaa..

-ap

Vierailija
54/62 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meillä naisilla on muka helpompaa? Kasvat kuule tyttö vielä pari vuotta ni todellisuus avautuu sullekkin.

Vierailija
55/62 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mul on nyt ajatukset ihan sekaisin. Ollaan viime viikkoina ihan frendipohjalta juteltu kaverin isän kanssa ja nyt musta tuntuu että mä taidan ollakin ihastunu siihen! Voi ei, tätä en kyl osannu odottaa ja en tosiaan haluu olla mikään perheenrikkoja, mut musta tuntuu että välitetään toisistamme ihan aidosti ku mitään seksiä ei siis todellakaan oo ollu.

-Ap

Vierailija
56/62 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olet tyttö tekemässä ison virheen! Ei se mies vaimoaan ole jättämässä, leikkii vain sinun kanssasi.

Vierailija
57/62 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle

Vierailija
58/62 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tulet tänne vinkumaan, että mitä teet, jos kuitenkaan et halua mitään neuvoja. Jos olisit kaverini, niin todellakin toivoisin, että kertoisit minulle ja todellakaan en haluaisi että lähtisit vielä mieheni kanssa syömään selkäni takana. Todella arvokas ystävä oletkin, toivottavasti ystävällisikin selviää, millainen valehtelija olet. On se kumma, että miten joillekin aina sattuu ja tapahtuu ja miehet "vahingossa" ihastuu. 

Taidat olla sellainen säälittävä huomioh*ora, jonka pitää aina saada kaikkien miesten huomio, eikä väliä vaikka olisi kaverinkin mies, kunhan minä minä minä... Olet oikeasti säälittävä tyyppi, kasva aikuiseksi. 

Vierailija
59/62 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, mul on nyt ajatukset ihan sekaisin. Ollaan viime viikkoina ihan frendipohjalta juteltu kaverin isän kanssa ja nyt musta tuntuu että mä taidan ollakin ihastunu siihen! Voi ei, tätä en kyl osannu odottaa ja en tosiaan haluu olla mikään perheenrikkoja, mut musta tuntuu että välitetään toisistamme ihan aidosti ku mitään seksiä ei siis todellakaan oo ollu.

-Ap

Onkohan täällä monta eri trollia? Tosi hyvin pysyy teksti samanlaisena ja tosi hyvä stoori, tosin aika kliseinen :D

Vierailija
60/62 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaverin isä sit ilmotti, että on ottamassa eroa vaimostaan, eli kaverin mutsista. Jotenki hirveen huono omatunto, vaikkei toi ero musta johdukkaan ja aikuiset tekee itse omat päätöksensä :(

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän