Kaverin isä koittaa pokailla mua, mitä teen?
Eli mun hyvän kaverin isä on jo toista kuukautta koittanu pokailla mua. Se on nelikymppinen ja ite oon 22, samoin ku mun kaveri. Ja on siis edelleen naimisissa kaverin mutsin kanssa. Mitä ihmettä teen tässä tilanteessa? Eka otin sen heitot vaan vitsinä ja flirttailin vähän takas, mut nyt oon tajunnu että se on ihan tosissaan, ku ehdottelee tapaamista ja muuta. Ja vaikka siis on ihan komee mies, ni en oo alkamassa säätävän sen kanssa. Mut siis mitä mun kandee täs tehdä, kannattaako kertoo kaverille tai sen mutsille? Pelottaa että aiheuttasin niille sillon jonku aviokriisin ja mahdollisesti menettäsin kaverini. Toisaalta ahdistaa olla kertomatta..
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Laitto mulle taas facessa viestiä ni sovin että meen tapaan sitä. Ja kerron että meillä ei voi olla mitään.
Ap
No et tietenkään mene ja estät koko miehen facessa. Onko sinulla aivoja ollenkaan?
Sanot sille äijälle että jos ei lopeta yhteydenottamista suhun, sä kerrot kaiken sen vaimolle ja lapselle. Ja tosiaan alahan äänittää kaikki keskustelut, ihan vaan oman selustasi turvaamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vitun ääliö voit olla, lähteä nyt "syömään" nelikymppisen varatun miehen kanssa, joka on vielä kaverisi isä?! Ihan sama mitä sille siellä selität, silti olette olleet yhdessä syömässä ja julkisella paikalla, miltä luulet että se näyttää ulospäin? Kuka 22-vuotias ylipäätään käy syömässä nelikymppisten miesten kanssa, mieti nyt tyttö rakas mitä oot tekemässä, itsestäsi täyden pellen! Vaikka mitään ei tapahtuisi ni mitä luulet että kaverisi tykkäisi siitä, että käyt "syömässä" sen isän kanssa? Haloo!
No voihan sitä isän taikka äidin kanssa käydä ulkona syömässä, eihän siinä ole mitään kummallista.
Niin oman isänsä tai äitinsä.
Olen minä käynyt työntekijäideni kanssa liikelounaalla montakin kertaa ja on juuri tuota 20 vuoden ikäeroa. Ei se lounas pääty perseseksiin. Aina.
Ai välistäkö päättyy?
todennäköisesti hän ei ole harrastanut seksiä pitkään aikaan, joten voit antaa hänelle säälistä.
Ei Jeesus mikä pahvi! Mitä sanot sitten kaverilles? "Käytiin treffeillä sun faijas kans ja se halus paneen muu mä sanoin että ei ku ollaan vaan kavereit" ? omg jos ei usko
Mulle kävi noin, tai se alkoi noin. Loppu tulos että kaveri kosti moninkertaisesti ja nyt on siskoni äiti.
Isänikään ei tiedä mistä asia lähti liikkeelle, ja oli se hyvä pano, mutta ei ihan niin hyvä. Olimme vähän yli pari kymppisiä. Kaverin isä oli nelikymppinen ja mun isä silloin 60 vuotias viettelee eläkepäiviään ulkomailla, jossa on asunto ja varmaan vielä nuorempi nainen, mutta tuskin lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi noin, tai se alkoi noin. Loppu tulos että kaveri kosti moninkertaisesti ja nyt on siskoni äiti.
Isänikään ei tiedä mistä asia lähti liikkeelle, ja oli se hyvä pano, mutta ei ihan niin hyvä. Olimme vähän yli pari kymppisiä. Kaverin isä oli nelikymppinen ja mun isä silloin 60 vuotias viettelee eläkepäiviään ulkomailla, jossa on asunto ja varmaan vielä nuorempi nainen, mutta tuskin lapsia.
Täh siis kaveris iski sun 60-vuotiaan isän kostoksi?
Ap taitaa kumminki haluta sitä miestä kun kerta menee syömää sen kanssa.
Selvästi haet jännitystä elämääsi.
Tiedätkö, jos et lopeta kaverin isän kanssa pavlaamista, se voi päättyä niin, että kadut ja harmit tapahtunutta lopun elämääsi.
Kaikkea ei ole hyvä elämässä tehdä. Esim. hypätä kymmenennestä kerroksesta asfaltille ilman seuraamuksia. Tai laittaa kättä kiehuvaan veteen.
Nyt kunnioitusta käytökseen.
Ja et ole provo 😔
Provo tämäkin tietysti on, mutta jos ei olisi ja joku olisi oikeasti noin tyhmä, niin selvää on että jutut lähtee liikkumaan ja ap menettää sekä kaverinsa että maineensa. Koska miehen maine ei tietysti kärsi siitä että luullaan kuksivan ap:n kanssa, kyllä se on ap josta tehdään paikkakunnan polkupyörä.
Sen vanhemman miehen flirtti imartelee sinua ja siksi et halua panna poikki sitä. MUTTA KYSEESSÄ ON KOKO MAINEESI HYVÄ TYTTÖ! kaverisi horottaa sinut ihan saletisti eikä vähiten se vaimo! Jäät ypöyksin!
ÄLÄ TEE MITÄÄN UKON SUUNTAANKAAN. Puhu omille vanhemmilleai tästä ja heti! Voit tulla raskaaksikin sillä äijä osaa pyörittää sinua kun on jo lounasta ehdottanut. Älä ole typerä. Tai sitten ole mutta kanna seuraukset. Its up to You!
Ei kukaan voi olla noin tyhmä. Fiksu olisi vastannut fb:ssä ettei ole lähdössä mihinkään tuon isukin kanssa ja estänyt sen jälkeen. Kaverille ei tarvitse kertoa, jos juttu jää tuohon. Jos isukki jatkaa piiritystä, niin sitten voi jo kaverille sanoa. Kaikki viestit pitää säilyttää ja kaikki keskustelut nauhoittaa.
Mutta tämä taitaa olla provo, kohta ap tulee takaisin itkemään että syömisen jälkeen meni vahingossa harrastamaan seksiä. :D
XDD oon ite parikymppine ja jos joku mun kavereista menis mun faijan kanssa ulos syömään, ni ei oltais kyl kavereita enää. :DDD Vaikka teoriassa mitään ei oiskaa tapahtunu ni liian outoa todellakin.
Ensiksi tuli mieleen että miten säälittävän pienet ympyrät sulla on? Mikset treffaile omanikäisiä? Nuoren tytön ei oo mikään vaikeus järkkää treffit, jos ei omasta kaupungista löydy niin kokeile vaikka naapurikaupunkia ja sieltä löytyy varmasti UUSIA treffattavia. Äijällä on keski-iän kriisi ja testaa suhun viehätysvoimaansa että vieläkö hän kelpaisi nuorelle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isänikään ei tiedä mistä asia lähti liikkeelle, ja oli se hyvä pano, mutta ei ihan niin hyvä. Olimme vähän yli pari kymppisiä. Kaverin isä oli nelikymppinen ja mun isä silloin 60 vuotias viettelee eläkepäiviään ulkomailla, jossa on asunto ja varmaan vielä nuorempi nainen, mutta tuskin lapsia.Täh siis kaveris iski sun 60-vuotiaan isän kostoksi?
Ei oo kaikilla YHlla vaikeeta tää elää vieläkin lähes vain elareilla.
Provo! Ei kukaan voi olla oikeasti noin tyhmä
Ymmärrän kyl Ap:ta sikäli että koittaa olla kaikille mukava eikä pahoittaa kenenkään mieltä, mut nyt on kyllä liian sinisilmäinen, mahtaa käydä ikävästi maineelle vaikkei mitään tekiskään.
Olen minä käynyt työntekijäideni kanssa liikelounaalla montakin kertaa ja on juuri tuota 20 vuoden ikäeroa. Ei se lounas pääty perseseksiin. Aina.