Kaverin isä koittaa pokailla mua, mitä teen?
Eli mun hyvän kaverin isä on jo toista kuukautta koittanu pokailla mua. Se on nelikymppinen ja ite oon 22, samoin ku mun kaveri. Ja on siis edelleen naimisissa kaverin mutsin kanssa. Mitä ihmettä teen tässä tilanteessa? Eka otin sen heitot vaan vitsinä ja flirttailin vähän takas, mut nyt oon tajunnu että se on ihan tosissaan, ku ehdottelee tapaamista ja muuta. Ja vaikka siis on ihan komee mies, ni en oo alkamassa säätävän sen kanssa. Mut siis mitä mun kandee täs tehdä, kannattaako kertoo kaverille tai sen mutsille? Pelottaa että aiheuttasin niille sillon jonku aviokriisin ja mahdollisesti menettäsin kaverini. Toisaalta ahdistaa olla kertomatta..
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Tee selväksi, ettei sua kiinnosta. Jos ei auta, vihjaa kaverille.
Joo mut siis etkö ite kertos kaverille muuten ollenkaan? Eli pidänkö vaan salaisuutena?
Ap
" ja flirttailin vähän takas"
miten meni noin niinku omasta mielestä?
Minua kiinnostaa miksi alunperinkään flirttailit naimisissa olevan miehen kanssa joka on myös ystäväsi isä?
Jos olisin ystäväsi, olisin vihainen sekä sinulle että isälle asian tultua esiin. Todella inhottavaa. Yhdenkään kaverini vanhempi ei ole kiinnostanut minua millään tavalla, hyi.
Tuollainen mies kyllä ansaitsee mitä tuleman pitää. Ja sinä olet osasyyllinen koska olet lähtenyt hänen juttuihinsa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
" ja flirttailin vähän takas"
miten meni noin niinku omasta mielestä?
No siis kyllä musta on ihan kohteliasta vastata kohteliaisuuteen kohteliaisuudella. Ja pikku flirtti siis vaan piristää arkea. En oo silti todellakaan antanu ymmärtää että meil vois mitään juttua olla. Mut siis mitä te täs tekisitte, kertositteko kaverille?
Komppaan edellisiä, eli mitä ihmettä, miksi ylipäätään flirttailit ukkomiehelle? Nykyajan nuoriso ei osaa arvostaa parisuhdetta.
Laitto mulle taas facessa viestiä ni sovin että meen tapaan sitä. Ja kerron että meillä ei voi olla mitään.
Ap
Et mene tapaamaan silloin annat jo aiheet kahdenkeskisyydestä vaimolle ja olet syyllinen . Et mene. Ignooraat koko ukon. Jos ei lopeta vedä videolle ja näytä video - ei ne sua usko.
Annat sitä tiukkaa teinipullua papalle ja sit kiristät hyvät fyrkat papparaiselta
Vierailija kirjoitti:
Et mene tapaamaan silloin annat jo aiheet kahdenkeskisyydestä vaimolle ja olet syyllinen . Et mene. Ignooraat koko ukon. Jos ei lopeta vedä videolle ja näytä video - ei ne sua usko.
Mennään siis yleiselle paikalle, eli käydään syömässä ja pakko se on mennä ku lupasin, mutta siis kerron kyllä heti että ei oo tulossa mitään juttua ja haluun pysyy hyvissä väleissä jatkossakin.
Ap
höpöhöpö, ei kukaan ole noin idiootti.
Koitan vaan siis pitää hyvät välit kaikkien kans, ei siinä mitään idioottia oo.
Ap
Kuinka vitun ääliö voit olla, lähteä nyt "syömään" nelikymppisen varatun miehen kanssa, joka on vielä kaverisi isä?! Ihan sama mitä sille siellä selität, silti olette olleet yhdessä syömässä ja julkisella paikalla, miltä luulet että se näyttää ulospäin? Kuka 22-vuotias ylipäätään käy syömässä nelikymppisten miesten kanssa, mieti nyt tyttö rakas mitä oot tekemässä, itsestäsi täyden pellen! Vaikka mitään ei tapahtuisi ni mitä luulet että kaverisi tykkäisi siitä, että käyt "syömässä" sen isän kanssa? Haloo!
Sano sille et sulla on oma faija ettet tarvi toista tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vitun ääliö voit olla, lähteä nyt "syömään" nelikymppisen varatun miehen kanssa, joka on vielä kaverisi isä?! Ihan sama mitä sille siellä selität, silti olette olleet yhdessä syömässä ja julkisella paikalla, miltä luulet että se näyttää ulospäin? Kuka 22-vuotias ylipäätään käy syömässä nelikymppisten miesten kanssa, mieti nyt tyttö rakas mitä oot tekemässä, itsestäsi täyden pellen! Vaikka mitään ei tapahtuisi ni mitä luulet että kaverisi tykkäisi siitä, että käyt "syömässä" sen isän kanssa? Haloo!
No voihan sitä isän taikka äidin kanssa käydä ulkona syömässä, eihän siinä ole mitään kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voihan sitä isän taikka äidin kanssa käydä ulkona syömässä, eihän siinä ole mitään kummallista.
Niin oman isänsä tai äitinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennään siis yleiselle paikalle, eli käydään syömässä ja pakko se on mennä ku lupasin, mutta siis kerron kyllä heti että ei oo tulossa mitään juttua ja haluun pysyy hyvissä väleissä jatkossakin.
Ap
Et mene!!!!
Juttu on niin että sinusta tehdään horo jos menet. Se on jo salaista toimintaa. Vedä hyvä tyttö videolle tai äänitykselle sen ukon pyynnöt sillä kukaan ei tule uskomaan sinua ! Suojaa itsesi ja heti! Kun suostut tapaamiseen niin teidät myös nähdään se on ihan varmaa.
Tee selväksi, ettei sua kiinnosta. Jos ei auta, vihjaa kaverille.