Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Jussi Halla-aholla on avioliiton ulkopuolinen suhde ja lapsi! :O

Vierailija
24.05.2017 |

đŸ˜±

Kommentit (834)

Vierailija
701/834 |
26.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TörkeÀsti Homma-forumilla kÀÀnnetÀÀn asia nyt muotoon, ettÀ "Àiti tekee kaikkensa vahingoittaakseen sitÀ, ettei lapsi voi aikanaan olla ylpeÀ isÀstÀÀn". Ja ettÀ nainen on huomioh*0ra.

Onneksi tuollaiset kommentit kumpuavat vain syvÀssÀ hÀdÀssÀ uivien ihmisten suusta, jotka eivÀt osaa ajatella muita kuin itseÀÀn, (samaistuvat vÀÀrintoimijaan eli Jussiin) muutenhan niistÀ jo pahastuisi Àidin puolesta.

EhkÀ tÀÀ on kaikkein törkeintÀ ja kuvaa kyseisen palstan tasoa, ja uskomatonta alatason kielenkÀyttöÀ. PyhÀssÀ Jussissa ei ollut mitÀÀn vikaa, ja paha nainen huijasi Mestaria. Oikeasti, ei kai se Jussi sinne ole pakolla viety.Uskovaisten löpinöitÀ toki, mutta kyllÀhÀn ne aina ihmetyttÀvÀt kuinka kritiikittömiÀ he ovat.

Vierailija
702/834 |
26.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut kahlata koko viestiketjua lÀpi, mutta sympatiat ovat Hilla Halla-ahon puolella. Mulle kÀvi aikoinaan samoin, eli miehellÀ olikin liittomme aikana syntynyt lapsi toisen naisen kanssa. Olin todella rikki kuultuani asiasta.

Kamalaa :( Aika monella jÀrkkyisi varmasti mielenterveys, jos kÀvisi ilmi, ettÀ kumppanilla on ollut vuosikausia kestÀvÀ salasuhde ja lapsikin vielÀ.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/834 |
26.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En oo persu mutta toivottavasti Terho korjaa potin. Jussi liian ratikaali puheenjohtajaksi ilman tĂ€tĂ€ viimeistĂ€ kohua. 

Vierailija
704/834 |
27.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TörkeÀsti Homma-forumilla kÀÀnnetÀÀn asia nyt muotoon, ettÀ "Àiti tekee kaikkensa vahingoittaakseen sitÀ, ettei lapsi voi aikanaan olla ylpeÀ isÀstÀÀn". Ja ettÀ nainen on huomioh*0ra.

Onneksi tuollaiset kommentit kumpuavat vain syvÀssÀ hÀdÀssÀ uivien ihmisten suusta, jotka eivÀt osaa ajatella muita kuin itseÀÀn, (samaistuvat vÀÀrintoimijaan eli Jussiin) muutenhan niistÀ jo pahastuisi Àidin puolesta.

EhkÀ tÀÀ on kaikkein törkeintÀ ja kuvaa kyseisen palstan tasoa, ja uskomatonta alatason kielenkÀyttöÀ. PyhÀssÀ Jussissa ei ollut mitÀÀn vikaa, ja paha nainen huijasi Mestaria. Oikeasti, ei kai se Jussi sinne ole pakolla viety.Uskovaisten löpinöitÀ toki, mutta kyllÀhÀn ne aina ihmetyttÀvÀt kuinka kritiikittömiÀ he ovat.

TÀÀhĂ€n on kÀÀnnetty joka palstalla juuri nĂ€in. NĂ€kee selkeĂ€sti, ketkĂ€ tÀÀllĂ€ netin syövereissĂ€ aktiivisimmin höyryÀÀ. Niin Iltapaskojen kommenttiosioissa, kuin kaikkialla muuallakin viesti on sama. Halla-aho syytön mihinkÀÀn, onhan nĂ€itĂ€ lehtolapsia maailma pullollaan, mitĂ€s nĂ€istĂ€, mutta nainen kaikin puolin katala, iskeĂ€ nyt viaton ukkomies/Kokoomuksen salaliitto/Soinin lössin salaliitto jne.

Vierailija
705/834 |
27.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mua kyllÀ epÀilyttÀÀ tÀmÀn naisenkin puheet. Jussi on pettÀnyt vaimoaan tunnetuin seurauksin, mutta miten ihmeessÀ hÀn olisi onnistunut jatkamaan salasuhdetta sen jÀlkeenkin, kun Jussin vaimokin kerran oli lapsesta tietoinen. Voisiko kyseessÀ olla henkisesti epÀvakaa Halla-ahon "fani", joka on kehitellyt syvemmÀt 8 vuoden suhteet ihan omassa pÀÀssÀÀn. Se selittÀisi miksi Hilla ei ole kaikesta huolimatta vielÀ ottanut eroa.

Vierailija
706/834 |
27.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllÀ epÀilyttÀÀ tÀmÀn naisenkin puheet. Jussi on pettÀnyt vaimoaan tunnetuin seurauksin, mutta miten ihmeessÀ hÀn olisi onnistunut jatkamaan salasuhdetta sen jÀlkeenkin, kun Jussin vaimokin kerran oli lapsesta tietoinen. Voisiko kyseessÀ olla henkisesti epÀvakaa Halla-ahon "fani", joka on kehitellyt syvemmÀt 8 vuoden suhteet ihan omassa pÀÀssÀÀn. Se selittÀisi miksi Hilla ei ole kaikesta huolimatta vielÀ ottanut eroa.

SuperÀlykÀs Halla-aho on valinnut hekisesti epÀvakaan naisen? Miksi ihmeessÀ hÀn niin tekisi?

Vierailija
707/834 |
27.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tuli minullekin mieleen. Ihastunut nainen voi kehitellÀ pÀÀssÀÀn sellaiset aikajanat, joista ihastumisen kohde voi olla "vÀhÀn" eri mieltÀ. Lapsen alullepanoon riittÀÀ yksi kerta.

Vierailija
708/834 |
27.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sanokaa mun sanoneen, sieltÀ löytyy vielÀ kolmas nainen.

Vierailija
709/834 |
27.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltĂ€: BrysselissĂ€ vuosia  viikkokaupalla ja ei huolinut perheitÀÀn sinne.

Vierailija
710/834 |
27.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

UlkonÀöllisesti rutkasti miinuksen puolelle olevat miehet ovat kaikista herkempiĂ€ pettĂ€mÀÀn. Jos joku nainen vaan nĂ€yttÀÀ vihreetĂ€ valoa, niin se on heti menoa. Ihan sama vaikka sivutuotteena syntyisi lehtolapsia. "Nyt on otettava kun saa!!".  :D

Vierailija
711/834 |
27.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltĂ€: BrysselissĂ€ vuosia  viikkokaupalla ja ei huolinut perheitÀÀn sinne.

EikÀ suostu jÀttÀmÀn BrysseliÀ vaikka saisi ministerin paikan...

Vierailija
712/834 |
27.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyllÀhÀn tÀstÀ herÀÀ sellainenkin ajatus (kun tuota Halla-ahon hapitusta katsoo) ettÀ vaikka muuten on vÀlkky mutta miten lienee nÀmÀ naisasiat, onko miestÀ viety kuin kuoriÀmpÀriÀ?

TÀmÀ. Kun katsoo Laasasta, HÀnnikÀistÀ ja Jussia niin ne ovat just sellaisia jotka menettÀÀ jÀrkensÀ kun kerran onnistuvat saamaan pildeÀ.

Onko HÀnnikÀinen saanut joskus pildeÀ?

Ei.

Vierailija
713/834 |
27.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KÀyttÀjÀ5653 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀÀhĂ€n on kÀÀnnetty joka palstalla juuri nĂ€in. NĂ€kee selkeĂ€sti, ketkĂ€ tÀÀllĂ€ netin syövereissĂ€ aktiivisimmin höyryÀÀ. Niin Iltapaskojen kommenttiosioissa, kuin kaikkialla muuallakin viesti on sama. Halla-aho syytön mihinkÀÀn, onhan nĂ€itĂ€ lehtolapsia maailma pullollaan, mitĂ€s nĂ€istĂ€, mutta nainen kaikin puolin katala, iskeĂ€ nyt viaton ukkomies/Kokoomuksen salaliitto/Soinin lössin salaliitto jne.

Hallalahkolaisia harmittaa kun tulee selvÀksi minkÀlainen onneton ja itseasiassa aika sÀÀlittÀvÀ reppana heidÀn sankarinsa on.

Vierailija
714/834 |
27.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aika mÀtÀ tyyppi.

Vierailija
715/834 |
27.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TodennÀköisesti wt-reppana ei enÀÀ kestÀnyt tasa-arvoista suhdetta koulutetun ja vastuunsa tuntevan naisen kanssa. Haperuva ego tarvitsi kunnianhimoisen mutta vÀhÀlahjaisen fanin varauksetonta ihailua sekÀ pettÀmisen ja valheiden mukanaan tuoman vallantunteen eheyttÀvÀÀ voimaa. : D

Vierailija
716/834 |
27.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Halla-Aho on tunnetusti absolutisti. Kuvakaappaus fb:ssÀ linnanjuhlilta jossa Hilla oli lasi kÀdessÀ. Joku kommentoi, ettÀ ethÀn sÀ juo. Hilla vastasi ettÀ mulle maistuu, Jussille ei. Elisa kommentoi, ettÀ minÀ olen vuosia ollut lÀsnÀ kaikki ne kerrat kun Jussille on maistunut.

Ja tÀmÀ kaikki tapahtui ennen kohua.

Vierailija
717/834 |
27.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-Aho on tunnetusti absolutisti. Kuvakaappaus fb:ssÀ linnanjuhlilta jossa Hilla oli lasi kÀdessÀ. Joku kommentoi, ettÀ ethÀn sÀ juo. Hilla vastasi ettÀ mulle maistuu, Jussille ei. Elisa kommentoi, ettÀ minÀ olen vuosia ollut lÀsnÀ kaikki ne kerrat kun Jussille on maistunut.

Alkoholiperheen vesa on pÀÀssyt toteuttamaan sitÀ todellista kutsumustaan pikkupissiksen seurassa. Taitaa kuppi maistua myös BrysselissÀ. SiellÀ saa juoda viikot kaikessa rauhassa ilman perheen asettamia rajoitteita.

Vierailija
718/834 |
27.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Jussi ole absolutisti, ei ole ollut missÀÀn vaiheessa. Aina on kuvissa kÀdessÀ se "vuoden ainoa viski" tai olut, kun on vaalivalvojaiset tai vastaavat. Nyt salarakas paljasti, ettÀ ÀijÀ dokaakin salassa.

Vierailija
719/834 |
27.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyllÀhÀn tÀstÀ herÀÀ sellainenkin ajatus (kun tuota Halla-ahon hapitusta katsoo) ettÀ vaikka muuten on vÀlkky mutta miten lienee nÀmÀ naisasiat, onko miestÀ viety kuin kuoriÀmpÀriÀ?

TÀmÀ. Kun katsoo Laasasta, HÀnnikÀistÀ ja Jussia niin ne ovat just sellaisia jotka menettÀÀ jÀrkensÀ kun kerran onnistuvat saamaan pildeÀ.

Onko HÀnnikÀinen saanut joskus pildeÀ?

En usko. Tai jos on, siitÀ pÀivÀstÀ pitÀis tehdÀ joku kansallinen liputuspÀivÀ.

Vierailija
720/834 |
27.05.2017 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se sanonut, ettÀ kerran vuodessa, kun Jussi on ottanut. Eli ei kovin usein ole ainakaan ottanut, tai sitten valehteli lukua pienemmÀksi.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn kolme kuusi