Mikä on markkina-arvosi?
Näin alkavan kesän kunniaksi tuodaan esille omaa positiivista "markkina-arvoamme" listaamalla tärkeimmät seikat. Aloitan:
Koen minun olevan erittäin haluttua tavaraa markkinoilla ja erottuvani, sillä
- olen iloinen ja kaikille ystävällinen
- olen lojaali ystävä ja kumppani (en juorua tai arvostele, koska tunnistan myös omat virheeni)
- minulla on tiimalasivartalo ja muodot, vaikka olen hoikka=epätyypillinen naisvartalo Suomessa
- en polta ja juon harvoin
Tämän ei ole tarkoitus olla egoistinen pönkityskeskustelu, vaan omien vahvuuksien tunnistamista. Vastauksia, kiitos! :-)
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n31 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten kiinnnostuksesta päätellen markkina-arvoni taitaa olla yli 55-vuotiaiden miesten keskuudessa melko hyvä. Vaikea itse mitään markkina-arvoa sanoa. Mutta ominaisuuksia:
- Olen luonteeltani positiivinen ja huumorintajuinen. Tilannekomiikka saa mut nauramaan ja osaan nauraa myös itselleni.- Olen loistava kotikokki ja ruuanlaitto on lempiharrastukseni. Kerro, mitä haluat syödä, ja minä valmistan sen.
- Olen suurituloinen, mutta elän tuloihini nähden melko vaatimattomasti. En ole perso merkkivaatteille tai muille vastaaville. Elämyksiin sen sijaan voin upottaa rahaa vaikka kuinka paljon.
- Olen luotettava ja uskollinen niin ystävänä kuin parisuhteessakin.
- Lapseni ovat jo aikuisia ja asun 100 neliön velattomassa asunnossa pääkaupunkiseudulla yksin.
- Olen lievästi ylipainoinen, mutta se ei ole horjuttanut itseluottamustani. Tässä iässä on tärkeämpää nauttia loppuelämästään kuin kituuttaa viherpirtelöillä ollakseen hoikka ja elääkseen muutaman vuoden pidempään.
- En ole pilkunnussija missään asiassa. Nalkuttaminen on tylsintä mitä tiedän.
- Olen vieläkin ihan nätti kasvoiltani, vaikka en ikääni pyrikään peittelemään.Hyvä Sulle! Toivottavasti mullakin menee tossa iässä yhtä hyvin.
Luultavasti menee :) Miehet tuppaa ikävuosiinsa 50-55 asti olemaan kunnianhimoisia siitosoreja, joille tärkeintä on potenssi ja kaunis nuori nainen. Sitten he havahtuvat omaan vanhenemiseensa ja alkavat kaivata loppuelämäksi rinnalleen lupsakkaa emäntää, joka ei turhista asioista draamaile.
Eli kun mies on koko nuoruutensa sikaillut, pettänyt, käyttänyt naisia hyväkseen, jahdannut kauniita nuoria naisia... ja vasta sitten kun ikääntyminen alkaa näkymään ukon naamassa ja kropassa, alkaa oman ikäiset tavalliset naiset kiinnostamaan?
EI KIITOS tuollaisille ukoille.
No pitäisikö jonkun noista pinnallisista ,yleistävistä ja kaikki ihmiset samaan niputtavista arvioistasi sitten jonkun vielä KIITTÄÄ sinua?
Mistä tiedät,vaikka se täällä nyt pelkästään NAAMAN PERUSTEELLA HAUKKUMASI mies olisi mennyt 19-vuotiaana naimisiin,lapsensa olisivat jo aikuisia ja vaikka opiskelemassa ja vaimonsa olisi kuollut liikenneonnettomuudessa tai syöpään vasta viime talvena?
Omasta puolestasi saat sanoa "Ei Kiitos" vaikka koko maailmalle,mutta älä arvota täällä ihmisiä,joista et tiedä yhtään mitään.
Kiitos!
Pilkkuvirhe-pappa taas rageemassa.
Ei sua hei mikään estä laittamasta vaikka hintaasi tänne esille (muista se pilkku senttien kohdalle) jos siltä tuntuu ja kai siitä jotkut on kiinnostuneitakin jos kerran niin avoimesti itteäs tyrkytät. >siinähän sen markkina-arvon sitten itsellesi saat.
Tai ala nyt sit 'ragee' sitä naisen esineellistämistä vastaan,ihan miten haluut.
Ihan turhaks löpinäks tää ketju on nyt jo menny kuitenkin,ett ei välii.Mode pistää tän kuiteski kohta poikki .Et läpä läpä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 40 ja kahden lapsen yh. Markkina-arvo on tasan nolla, mutta ei se kyllä haittaa. Parisuhdeajat on muutenkin ohi mun kohdalta.
Ei se ole koskaan ohi koska ei ole olemassa sellaista kuin arvoton ihminen. Meistä kaikista löytyy puolia mitä joku toinen arvostaa.
Vau.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten kiinnnostuksesta päätellen markkina-arvoni taitaa olla yli 55-vuotiaiden miesten keskuudessa melko hyvä. Vaikea itse mitään markkina-arvoa sanoa. Mutta ominaisuuksia:
- Olen luonteeltani positiivinen ja huumorintajuinen. Tilannekomiikka saa mut nauramaan ja osaan nauraa myös itselleni.- Olen loistava kotikokki ja ruuanlaitto on lempiharrastukseni. Kerro, mitä haluat syödä, ja minä valmistan sen.
- Olen suurituloinen, mutta elän tuloihini nähden melko vaatimattomasti. En ole perso merkkivaatteille tai muille vastaaville. Elämyksiin sen sijaan voin upottaa rahaa vaikka kuinka paljon.
- Lapseni ovat jo aikuisia ja asun 100 neliön velattomassa asunnossa pääkaupunkiseudulla yksin.
- Olen lievästi ylipainoinen, mutta se ei ole horjuttanut itseluottamustani. Tässä iässä on tärkeämpää nauttia loppuelämästään kuin kituuttaa viherpirtelöillä ollakseen hoikka ja elääkseen muutaman vuoden pidempään.
- Olen vieläkin ihan nätti kasvoiltani, vaikka en ikääni pyrikään peittelemään.Hyvä Sulle! Toivottavasti mullakin menee tossa iässä yhtä hyvin.
Luultavasti menee :) Miehet tuppaa ikävuosiinsa 50-55 asti olemaan kunnianhimoisia siitosoreja, joille tärkeintä on potenssi ja kaunis nuori nainen. Sitten he havahtuvat omaan vanhenemiseensa ja alkavat kaivata loppuelämäksi rinnalleen lupsakkaa emäntää, joka ei turhista asioista draamaile.
Kiitos! puhut niin kauniisti miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Miinuksella.
Sama :D
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin negatiivisen puolelle menee markkina-arvo.
Olen mies, persaukinen, poltan, en häävin näköinen, sosiaalisesti kömpelö, vittumainen, peruslaiska luonne, hermostun helposti tyhmiin ihmisiin (mielestäni useimmat naiset ovat vähän tyhmiä) jne.
Plussana se etten juo kauheasti enkä ole koskaan hakannut ketään naista.Ensimmäinen halukas saa minut.
joo, ei paha..
Ei ole ollut tarvetta miettiä tai testailla moista. Enkä ajatellut jatkossakaan miettiän noin yhdentekeviä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
- Olen vieläkin ihan nätti kasvoiltani, vaikka en ikääni pyrikään peittelemään.
Kuulostat kieltämättä mahtavalta persoonalta. :-) Juuri tätä kaipasinkin; rehtiä, positiivista pohdintaa itsestä. Pidähän myös jatkossa lippu korkealla!
- Ap
Tatuoinnit tiputtaa arvoa aika paljon, samoin lävistykset, huonot hampaat, tupakointi, viinan juonti, yli 10 seksikumppania, jne.
Ei minulla ole mitään arvoa millään markkinoilla, vähiten parisuhdemarkkinoilla. Ihmisarvo toivottavasti edes on. Aina yksin ja hyljeksitty.
No mulle ei ole mitään väliä, onko tyttöystävälläni tiimalasivartalo ja polttaako hän. Juominenkaan ei haittaa, jos ei sitä nyt joka päivä tee. Mulle markkina-arvosi olisi aika kehno. Arvostaisin, jos tykkäisit laulaa harmonioissa kanssani tai osaisit soittaa pianoa.
Markkina-arvoni voisi olla ihan hyvä, mutta luulisin aviomiehen ja kahden lapsen laskevan sitä :(
Ulkonäkö ei ole vahvuuteni. Välittäminen sen sijaan on. Olen kumppanina luotettava, pidän omani puolia, ilahdutan mielelläni. Tykkään viettää aikaa yhdessä, mutta ilahdun myös siitä, kun saan olla yksin kotona puolison viettäessä aikaa kavereidensa seurassa. Minullakin on ystäviä ja omaa elämää, en siis ole koko ajan huomiota vaativa kiviriippa. Nätisti pidettynä tarjoan miehelle parastani sängyssä. En ole siivousfriikki enkä nalkuta juustohöylän sijainnista vikapaikassa, kotitöiden jakamisesta olen kiitollinen puolisolle. En ota toisen panosta itsestäänselvyytenä. Luksuksen perään en ole, mutta puolisoa hemmottelen mieluusti pikkujutuilla arjessa.
Ai niin, viestin 55 pakettiin kuuluu kaksi lasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole mitään arvoa millään markkinoilla, vähiten parisuhdemarkkinoilla. Ihmisarvo toivottavasti edes on. Aina yksin ja hyljeksitty.
Nappaisin sinut mielelläni käppäilylle mukaani höpöttämään mitä erikoisempia, jos vaan voisin.
Varmasti sinussa on paljon hyvää! Niin paljon, että yllättyisit takuulla itsekin kunhan keskittyisit niitä hyviä seikkoja ajatuksella pohtimaan.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se onni vielä löytyy, älä luovuta rakas ystävä!
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ei ole vahvuuteni. Välittäminen sen sijaan on. Olen kumppanina luotettava, pidän omani puolia, ilahdutan mielelläni. Tykkään viettää aikaa yhdessä, mutta ilahdun myös siitä, kun saan olla yksin kotona puolison viettäessä aikaa kavereidensa seurassa. Minullakin on ystäviä ja omaa elämää, en siis ole koko ajan huomiota vaativa kiviriippa. Nätisti pidettynä tarjoan miehelle parastani sängyssä. En ole siivousfriikki enkä nalkuta juustohöylän sijainnista vikapaikassa, kotitöiden jakamisesta olen kiitollinen puolisolle. En ota toisen panosta itsestäänselvyytenä. Luksuksen perään en ole, mutta puolisoa hemmottelen mieluusti pikkujutuilla arjessa.
Upealta paketilta kuulostatkin! Toivottavasti miehesi osaa arvostaa näitä seikkoja sinussa. Luulen kertomasi perusteella kuitenkin, että näin on ja hyvä niin. ;-)
- Ap
Negatiivinen. En kykene rakastamaan itseäni, koska äitini narsismi tuhosi mielenterveyteni täysin.
Vierailija kirjoitti:
Negatiivinen. En kykene rakastamaan itseäni, koska äitini narsismi tuhosi mielenterveyteni täysin.
Olet arvokas ja tärkeä. Opettelethan päivä kerrallaan itserakkautta pienin askelin. Halaus!
Vierailija kirjoitti:
Markkina-arvoni voisi olla ihan hyvä, mutta luulisin aviomiehen ja kahden lapsen laskevan sitä :(
Sinullahan on asiat vallan mainiosti. Olen itsekin onnellisesti parisuhteessa. Keskustelun ajatus olikin leikkimielinen!
Toivottavasti saisimme lisää positiivarikuvauksia kehiin.
- Ap
Pilkkuvirhe-pappa taas rageemassa.