Hampurilaispaikassa kuvottaa kun jotkut puristavat majoneesit ja ketsupit tarjottimelle
Ja ripottelevat mausteet päälle. Sitten levitellään sitä sotkua ranskalaisilla. Onko pakko olla ihan eläin?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, kyllä Hesburgerissa puristelen majoneesit siihen samanlaiseen paperikippoon kuin ketsupitkin.. Ja tosiaan, sitä kuppia voi "levittää", niin mahtuu koko majopussi kerralla.
Kehä kolmosen sisäpuolella on kaikkee hienoo!!
En oo viä ikinä tässä pirkanmaalla nähnyt mitään kippoja. No lietsun mäkissä on, ei muualla.
On liian kallis kuluerä ravintoloille.
Pursotetaan aina siihen paperille tarjottimen päällä eikä kertaakaan ole vielä mössääntynyt mukaan. Mitä ihmettä? Ja kuka saa tästäkin ongelman aikaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Pursotetaan aina siihen paperille tarjottimen päällä eikä kertaakaan ole vielä mössääntynyt mukaan. Mitä ihmettä? Ja kuka saa tästäkin ongelman aikaiseksi?
Yöööökkkkkkk! Onko kotonakaan lautasia???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne voi puristaa vaikka ihan niihin paperikippoihin mitä löytyy maustepisteeltä. 😒
Joo, mäkissä. Hesessä yms. ei.
Miksei Hesessä? En käy Mäkissä juuri ollenkaan, mutta nimenomaan Hesessä olen laittanut majoneesia niille mihin ketsuppiakin laitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, kyllä Hesburgerissa puristelen majoneesit siihen samanlaiseen paperikippoon kuin ketsupitkin.. Ja tosiaan, sitä kuppia voi "levittää", niin mahtuu koko majopussi kerralla.
En oo viä ikinä tässä pirkanmaalla nähnyt mitään kippoja. No lietsun mäkissä on, ei muualla.
On liian kallis kuluerä ravintoloille.
Miksi oletat kaiken olevan kehä kolmosen sisäpuolella? Kyllä täällä Jyväskylässäkin noita kuppeja on. Kehä kolmosen sisäpuolesta en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi kukaan edes käy noissa pikaruokaloissa? rasvaista roskaruokaa
Koska se ruoka on hyvän makuista.
varmaan lapsen mielestä
Itse olen kokki, ihan fine diningissa töissä peräti, mutta kyllä mä silti tykkään mäkkihamppareista :)
Siis et otetaan se alupaperikin pois ja sit tarjottimelle?? Okkei.
No mä laitan sinne hampulaislootan kanteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On liian kallis kuluerä ravintoloille.Miksi oletat kaiken olevan kehä kolmosen sisäpuolella? Kyllä täällä Jyväskylässäkin noita kuppeja on. Kehä kolmosen sisäpuolesta en tiedä.
Vitun tosikko. Eteläpohojanmaalaane huumori...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin me kotona syödään Heseruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro missä kohtaa on se yök-osio? Vielä pitäs se ymmärtää.
Miksi ketään kuvottaa joku mitä joku toinen tekee? Mun puolesta saatte syödä ranskalaisenne vaikka pisuaarista. Ei se mua kuvota koska ei itse niitä joudu syömään.