Saisitko turhamaisen ja pinnallisen kuvan miehestä, joka meikkaa kasvojaan bussissa/metrossa/junassa?
Mies siis kulmakynällä värittäisi tyhjiä kohtia kulmakarvoistaan/parrastaan ja laittaisi peitevoidetta silmien alle. Saisitko miehestä turhamaisen ja pinnallisen kuvan?
Kommentit (18)
En varmaan edes kiinnittäisi mitään huomiota. Itse siistin aamulla ruuhkabussissa bikinirajat, en kehdannu alkaa koko toosaa ajelemaan, niin otin sitten vaan siitä alkkareiden ulkopuolelta tursuavat irtokarvat.
Minä taas leikkasin varpaankynnet tänään metrossa kun oli varvassandaalit jalassa enkä ehtinyt leikata niitä kotona
On ihan ok, jos mies meikkaa. Mutta sen voi tehdä kotonakin, sama koskee naisiakin.
Itse en kehtaa meikata julkisissa, mutta ei häiritse muiden meikkaamiset olenkaan. Oli sitten mies tai nainen
Minä teen joka aamu meikin, vartalokuorinnan ja bikinirajan vahauksen junassa . En ala heräämään siksi viideltä että tekisin nämä kun voin tehdä ne junamatkalla. Työni vaatii jatkuvaa huolenpitoa ulkonäöstä joten en voi näitä skipata. Se on sinun asiasi jos tämä häiritsee juuri sinua
Mä kyllä ihmettelen, että eikö voi herätä 10 min aikaisemmin ja meikata kotona?
En. Moni nuori nainen meikkaa julkisissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä ihmettelen, että eikö voi herätä 10 min aikaisemmin ja meikata kotona?
Entä jos nukkuu pommiin?
Tyhmänä pidän. Kotona muutkin nuo hommat tekee miksi sun pitää julkisella paikkaa se tehdä?
Minua ei kiinnosta mitä ajattelette minun tekemisistäni. Pesen yleensä hampaat, meikkaan ja laitan hiukset bussissa. Herätys aamuisin on niin aikainen että mielumnin teen kaikki aamutoimet bussimatkalla. Kerran bussikuski vähän ärähti kun pissasin avonaisesta ikkunasta ulos mutta minäpä huusin hälle että olisko mun pitäny kusta lattialle!? Kuskipa meni hiljaiseksi!
Jos henkilö ei sotke paikkoja tai häiritse muita, niin minulla ei ole ongelmaa meikkaamisen kanssa. Oli sitten kyseessä mies tai nainen.
Minusta on aika noloa meikata ja ajella partaa bussissa/junassa.
Sensijaan julkisissa on kätevää avata ääntään ääniharjoituksilla ennen illan opperaesitystä. Nonnonnonnonnonnoooo.... Nunnunnununnunuuu...nunnuka nunnuka...nannukanuuu AAAAAAAAAAHHHHHH.... Oijoijoijojoijoo...Moimoimoimoi...Trololoooo, trololoo, trololoooooo.
Harvoin kerkiän aamulla suihkuun, mutta ei hätää - näppäränä tyttönä kuljetan silloin mukanani vedellä täytettyä kastelukannua, saippuaa ja vatia jossa seison.
Ajattelisin että se meikkaaminen liittyy jotenkin henkilön työhön tai harrastukseen. Ehkä menossa esiintymään tai valokuvattavaksi tai johonkin muuhun tapahtumaan joka vaatii ehostamista.
Huvittaisi helvatasti nähdä joku äijä kulmakynäämässä kulmakarvojaan ja PARTAANSA. 😂
En. Saisin hänestä hyvin älykkään vaikutelman. On aina ilo katsella muiden intiimejä toimintoja. Itse ajoin tänä aamuna bussissa parran paristokäyttöisellä parranajokoneella.