Kaupan kassa! Onko sinun aivan pakko paheksua ostoksiani?!
Pitkä viikonloppu edessä ja päätin ostaa vähän herkkuja viikonlopuksi: sipsi pussi, kaljaa, makkara paketti, vähän karkkia. Myös vähän perusruokatarvikkeita, kuten leipää. Kassalla olis sitten sellainen 50v kananpersetukalla varustettu tuhdiko täti. Oikein juuri sellainen stereontypinen. Pyöritteli silmiään ja loi minuun paheksuvia katseita, kun kaljojani ja makkara pakettejani siinä käsitteli. Kun olin maksanut, niin näin vielä tämän pyörittelevän päätään. Miksi minun ostokseni häntä yhtään liikuttaa? Käsittämätöntä ja törkeää palvelua!
Kommentit (10)
0/5. Seuraavalla kerralla vähän yritystä.
Vierailija kirjoitti:
Porvoon lähimarketissa näin käy aina.
Tämä tapahtui Helsingissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pitkä viikonloppu edessä ja päätin ostaa vähän herkkuja viikonlopuksi: sipsi pussi, kaljaa, makkara paketti, vähän karkkia. Myös vähän perusruokatarvikkeita, kuten leipää. Kassalla olis sitten sellainen 50v kananpersetukalla varustettu tuhdiko täti. Oikein juuri sellainen stereontypinen. Pyöritteli silmiään ja loi minuun paheksuvia katseita, kun kaljojani ja makkara pakettejani siinä käsitteli. Kun olin maksanut, niin näin vielä tämän pyörittelevän päätään. Miksi minun ostokseni häntä yhtään liikuttaa? Käsittämätöntä ja törkeää palvelua!
Paranoia on todella ikävä mielenterveyden häiriö koska se saattaa olla vaarallinen myös sivullisille. Sinuna hakisin apua jo tässä vaiheessa kun kaupan kassat mulkoilevat epäilyttävästi enkä vasta siinä vaiheessa kun vastaantulijat ovat muuttuneet aivoja imeviksi zombievampyyreiksi.
Ihmeen usealle av-mammalle on noin käynyt.
Mulle kerran kassa sanoi kun ostin eineksiä, että hän tekee aina ruuat alusta asti itse. Kiva juttu. Se äo hukassa?
Itsepalvelukassan kautta seuraavalla kerralla!
Vainoharhaisuus huipussaan. Kassa palvelee yli sataa asiakasta päivässä, ostoksia on maksalaatikosta kondomeihin, jo kun lähiömamman viikonloppumössöt ei varmaan kiinosta yhtään ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vainoharhaisuus huipussaan. Kassa palvelee yli sataa asiakasta päivässä, ostoksia on maksalaatikosta kondomeihin, jo kun lähiömamman viikonloppumössöt ei varmaan kiinosta yhtään ketään.
Tuntui vaan kiinnostavan! Sitä tässä ihmettelenkin!
Ap
En mä ainakaan kiinnitä huomiota kenenkään ostoksiin. Sitähän varten ne siä kaupassa on että niitä voi ostaa.
Saatan katsoa tarkemmin sellasia tuotteita jotka itsekkin haluaisin ostaa.
Porvoon lähimarketissa näin käy aina.