Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun poliitikot eivät toteuta äänestäjien tahtoa, niin on aika lopettaa kuluttaminen; ääNI kuulu varmasti.

Vierailija
24.05.2017 |

Euroopan tapahtumat ovat mitä ovat. Kaiken on sallittu tapahtuvan, vaikka kansa ei sitä halunnut.

Äänestäminen ei auta. Poliitikot tekevät lehmänkauppojaan. Päätökset ovat kuin hiekkalaatikolla; anna sinä minulle tuo punainen auto, niin saat tästä minulta kaksi rikkinäistä autoa tilalle.
Minä teen nyt näin, jos sinä sitä ja minä tätä.
Jos sinä et sitä, minä teen siteen tätä. Kiristämäistä ja lahjontaa.

ELI

OLEN LOPETTANUT KULUTTAMISEN ! Se on paras tapa vaikuttaa ! Minä en halua antaa rahojani rikkaille, enkä halua verokertymää valtiolle, joka vie Eurooppaa huonoon suuntaan.

Ostan kaikki vaatteet -70% alesta. Syön yksinkertaista ruokaa, yhden kananmunan päivässä. Paljon itsekasvatettuja kasviksia. ALE:sta löytyy matiotuotteita jne.

En matkusta. En osta.

Koko sukumme jo noudattaa tätä samaa.

On aika äänestää kukkarolla ja lopettaa matkustaminen ja kuluttaminen.
Kyllä ne herrat heräävät kun talouskasvu alkaa pahasti yskiä !

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole loistavaa. Meidän ei tarvitse enää äänestää .Miksi äänestää kun poliitikot tekevät muuta kuin lupaavat. Ei kannata äänestää. 

Vierailija
2/4 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä suurempi osa ihmisistä on tietoisesti vähentänyt kuluttamista, koska krääsää on joka paikka täynnä. 

Siksi eliitti alkaa haalia tänne uusia ihmisiä toiselta puolelta maapalloa, jotta pyramidihuijaus ei paljastu. 

Eliitille uhkaa jäädä luu käteen. 

On helppo antaa toimeentulotukea, vuokratukea jne tänne tulijoille, kun poliitikot tietää, että suurin osa siitä päätyy heille, jotka omistavat vuokra-asunnot, ja heille, jotka firmoineen valmituttavat kaiken. 

Tää on niin selvä peli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä mieltä olette? eikö ole viisas systeemi. 

Vierailija
4/4 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tuolla ei ole vaikutusta. Jos ostat ale-tuotteita, niin autat silti kauppiasta. Ale-tuote menisi muuten roskiin, mutta jos silti joku (ap) maksaa 10 euron tuotteesta 3 euroa, niin se on kauppiaalle 3 euroa enemmän kuin jos sitä ei ostettaisi. 

Parempi tapa vaikuttaa on miettiä minne rahansa laittaa. Osta sellaisia tuotteita, jotka tukevat maailmankuvaasi. Jos mielestäsi nyt riistetään köyhiä ja rahat valuvat rikkaille sijoittajille, niin ala ostaa suoraan tuottajilta. Osta reilua kauppaa, sijoita suoraan pientuottajien tuotteisiin, osta palveluita yksityisyrittäjiltä yms. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme