Mitä sinkkunainen tekee kun huomaa ettei saa mekon vetoketjua auki?
Kommentit (30)
Mekkojen vetoketjut avataan ihan normaalisti itse kuten miehetkin solmivat kravattinsa itse.
Ap:n mielikuvat naisista taitavat perustua tv-ohjelmiin ja nettoprnoon. Kannattaisi nyt ilmojen lämmetessä lähteä ulos ja tutustua oikeisiin ihmisiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira avaa. Osaa varmaan paremmin kuin mies.
Luultavasti. Miehet on käsittämättömän avuttomia näköjään.
Ja jatkuvasti täällä kysymässä naisilta apua itseään askarruttaviin ongelmiin. Ei taida oikein kyetä itsenäiseen ajatteluun.
Millä ihmeellä se sinkkunainen on saanut sen mekon päälleen jos sen pois ottaminen on tuollainen mahdottomuus?
Jos vetoketju todellakaan ei aukea niin mekosta kuin mekosta pääsee ulos kiemurtelemallakin. Ei ole kovin ylevä näky mutta sinkkuuden etuna on se, että ei ole ketään vieressä kikattelemassa vaikka näyttäisi kuinka höntiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira avaa. Osaa varmaan paremmin kuin mies.
Luultavasti. Miehet on käsittämättömän avuttomia näköjään.
Ja jatkuvasti täällä kysymässä naisilta apua itseään askarruttaviin ongelmiin. Ei taida oikein kyetä itsenäiseen ajatteluun.
Ainakin "tämän palstan perusteella" kuten jotkut tykkää hokea.
Sinkkunainen ostaa mekon jossa vetoketju sijaitsee sivulla. Snkkunainen on luultavasti notkea koska hän käy joogatunnilla ja näin ollen takana oleva vetoketjukaan ei olisi ongelma. Jos vetoketju on rikki niin sinkkunainen voi nukkua mekko päällä ja soittaa aamulla kaverin hätiin tai ratkoa sauman sopivasta kohtaa jotta voi purkaa rikkinäisen vetoketjun ja ommella tilalle uuden vetoketjun ja korjata sauman. Jos mekkofobia iskee niin sinkkunainen voi ottaa sakset ja leikata mekon pois päältä :p
Sinkkunainen ajattelee tietty että voi ei. Olisi sittenkin pitänyt ottaa se työtön, laiska aut isti nurkkiin ryyppäämään ja sotkemaan, kyllä nyt harmittaa. NOT.
Hakee puukkonsa ja repäisee mekon auki sauman kohdalta, sen jälkeen lyö puukon betoniseinästä läpi ja jättää sen siihen odottamaan seuraavaa kertaa. Seuraavana päivänä sinkkunainen ompelee mekon sauman uudelleen kiinni ja vaihtaa mekkoon uuden vetoketjun, jottei vetoketju toiste jumittuisi.
Ottaa napakan otteen vetoketjun molemmin puolin ja tempaisee. Kyllä se aukee, joko kangas repee tai vetoketju hajoaa. Ellei tämä onnistu, menee nukkumaan mekko päällä.
Miksi tämä olisi sinkkunaisten ongelma yksin?
T: parisuhteessa mutta ei mies ole minua aina riisumaan iltaisin.
Ai joo, olen naimisissa, jos sillä nyt jotakin merkitystä on.