Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

OLEN PALASINA

petetty
23.05.2017 |

Eli tosiaan viime viikon perjantaina, kun tulin kotiin tavallisen työpäivänpäätteeksi poikaystäväni laittoi minulle viestiä wapissa, että minun pitäisi tulla hänen luokseen illalla, koska hänellä oli jotain tärkeää. No minä menin ja siellä se oli ihan ahkeroinut meille erittäin romanttisen kynttilä-illallisen . Olin niin hämmentynyt ja kysyin mistä oikein tuulee. Tuo ei ollut hänen tapaistaan.. Hän sanoi kuinka paljon rakastaa minua ja haluaa olla kanssani lopun ikänsä. Vaikka tuo olikin erittäin ihanasti sanonut, niin tuo ei upponut minuun. Ei sen jälkeen mitä hän oli tehnyt työkaverinsa kanssa vessassa! Sitä tuli riidelty taas samasta aiheesta ja olin jo aikeissa lähteä, kunnes hän vittu meni ja kosi. En tietenkään suostunut ja heitin sormuksen hänen iljettävään pärstäänsä. Siinä vaiheessa tuli sitten lopullinen ero. Nyt olenkin vaan tämän alkuviikon märehtinyt tätä asiaa, vaikka hän on idiootti, eikä minun tulisi itkeä hänen perään. Naiset ja miksei myös miehet nyt olisi kiva, jos saisin jotain neuvoja jatkoa varten tai jotain vertaistukea.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raukkaa :( Kenenkään naisen ei tulisi sietää tuollaista räkäilyä ja luuleekin vielä, että antaisit tuollaisen anteeksi noin vaan? Noin tekee juuri kaikki ne inhottavimmat miehet. 

Vierailija
2/6 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut vastaanvaanlainen tilanne, jossa mies oli pettänyt ja yrittänyt korvatan kaiken jollain helvetin suklaalla ja kukilla. Voimia sulle ja muista että maailma on täynnä niitä hyviäkin miehiä :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit runtannut sen sormuksen sen iljettävän miehen perseeseen pesäpallomailalla. Kyllä miehet on tyhmiä sikoja.

Vierailija
4/6 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksianto on naisille täysin vieras käsite. Sitä vihaa kestää seuraavat 30 vuotta. Kannattaa suosiolla erota, koska et kykene anteeksiantoon. Ihan jo pelkästään miehen mielenterveyden kannalta sinun kannattaa pysyä erossa. Hukkaat vain miehen aikaa perseilylläsi.

Vierailija
5/6 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
6/6 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä katso taaksesi. Halaus.