Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 29v neitsyt nainen ja haluaisin parisuhteen, mutta....

Vierailija
23.05.2017 |

Haluaisin parisuhteen ja harrastaa seksiä, mutta mistä löydän kiltin miehen? Baareissa on vonkaaja-jännämiehiä, jotka eivät kiinnosta. En kaipaa hetken huvia vaan pysyvää suhdetta ja sitä, että mies kohtelee kuin kukkaa kämmenellä. Saisi edes pidellä miestä kädestä, mutta kun ei. Viihdyn enimmäkseen kotona, vaikka liikun paljon ulkona ja pidän silmät auki, mutta sopivaa miestä ei löydy. Ei se parinmuodostus ole vain miesten ongelma. En taida koskaan päästä alttarille sanomaan tahdon enkä saa perhettä ja lapsia.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tyttö sedän polvelle istumaan! Olen iso kuin Pepsi-tölkki! T: M65+

Vierailija
22/25 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurakunnista löytyy hyviä ja kilttejä miehiä, jotka lähtevät yleensä tutustumaan tositarkoituksella. Jos siis kristilliset arvot eivät ole sinulle vieraita, niin suosittelisin Tuomasmessua tai yhteiskristillistä tilaisuutta.

Tuomasmessustako sais panoseuraa?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo voi olla noin vaikeaa? Ei minulle ole ollut ikinä vaikeuksia löytää ja aloittaa parisuhdetta ihan fiksujen ja mukavien naisten kanssa. Enkä minä ole mikään komea mies vaan ihan tavallinen ja niin keskiverto kuin vain mies voi olla. Varmaan siitä syystä kun minä saan suuni auki ja uskallan alkaa keskustelemaan ihmisten kanssa.

Vierailija
24/25 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta myöhemmin, miten menee?

Vierailija
25/25 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule tyttö sedän polvelle istumaan! Olen iso kuin Pepsi-tölkki! T: M65+

"Tyttö" on nyt lähemmäs 40 vuotias rusina. aloitus on aika vanha.