Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö mahdollistamaan puolisosi lihomisen?

Vierailija
23.05.2017 |

Puhuttiin tästä joskus miehen kanssa kun katsottiin jotain ohjelmaa lihavista jotka sänkyjensä vankeja jo ja läheiset tuo ruoan. Mä en toisi miehelle, en todellakaan. Eikä kuulemma mieskään toisi minulle.

Itseasiassa varmaan missään terveessä parisuhteessa tuo ei onnistuisi?

Mies on ollut aina vähän isomahainen mutta ei pahasti. Kerran lihoi yli 120 kiloiseksi ja silloin minä kyllä jo mainitsin nätisti, se nimittäin näytti ja kuullosti aika hirveältä. Mies normaalipainoltaan 100 kiloa, ei siis mikään pieni mies muutenkaan.

Minä olen aina ollut normaalipainon yläpäässä, ihan normaali kuitenkin . Sairastuin, meni liikuntakyky ja söin kortisonia suun kautta melkein vuoden, lihoin 40 kiloa. Mies ei sanonut sanallakaan mitään pahaa mutta huolehti että sain aikaa liikkua sitten kun se oli mahdollista sekä söi mukisematta vähän kevyempää ruokaa :) mies sanoi että raskainta puolison lihavuudessa on se että näkee kun toinen voi huonosti. Ei jaksa mutta mikään teko ei auta jaksamaan. Ja tietysti itsesääliin vaipuminen, kieltämättä välillä siihen vaivuin ja puristelin läskejäni surullisena.

Ollaan kyllä molemmat sitä mieltä että toisen painoon saa puuttua. Mitä mieltä sinä olet?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi