Lapset 3 kpl olleet koko päivän yksin kotona koulun jälkeen. Mies sanoi katsovansa lapsia mutta juuri kuulin että hän ollut kokopäivän pois.
Itse olen ollut iltavuoro saa. Isäni olisi tullut katsomaan lasten perään mutta mies sanoi ettei tarvitse. Pärjäävät kyllä.
Jos tämän olisin tiennyt olisin aamulla tehnyt ruuan lapsille valmiiksi ennen töihin lähtöä. Harmittaa. Lapset olivat siinä luulossa myös että mies olisi kotona. Soittelivat ja kyselivät missä mies on.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Voi nyt helvetti. Kakarat eivät ole edes miehen, mutta taas on mammojen mielestä vika vain miehessä.
Väitättekö ihan tosissanne kaikki , että tuonikäiset eivät muka pärjäisi keskenään muutamaa tuntia?
Ja olette pitämässä itse lapsianne kädestä kiinni 24/7?????????????? Vaikka makaatte itse palstalla aamusta iltaan.
nöö nööö nööö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän 7-vuotias pärjää, kun on 13-vuotias siinä mukana. Sai ruokaa ja ulkoilleetkin yhdessä. Tsiisus jos valvotaan klo 21:29 vielä 29 minuuttia nukkumaanmenoajan jälkeenkin, niin on maailmankirjat sekaisin. Meidän 13-vuotias menee nukkumaan klo 23 jälkeen, viikonloppuisin saattaa valvoa aamu kolmeen.
13-vuotiaan ei pidä joutua toimimaan äitinä tai isänä 7-vuotiaalle. Tuo olisi ihan ok satunnaisesti, jos niin olisi sovittu, ja 13-vuotias varmaan mielellään hoitaisi pikkusisarusta pienestä palkasta. Mutta ihan eri asia, jos hänen pitää alkaa paikkailla isän oharia.
Niinpä: oliko isä vai uusi mies?
Mitähän väliä tällä on? Olkoon vaikka naapuri, mutta jos on luvannut katsoa lasten perään niin sillon ei vaan tehdä ohareita noin ja jätetä niitä lapsia ihmettelemään keskenään.
13-vuotias on vastuuntuntoisempi kuin kumppanisi.
Mieti sitä.
Itse laittaisin vähäksi aikaa stopin miesten lasten hoitamiseen. Jos miehen muksut on tulossa teille niin keksi muuta tekemistä omien muksujen kanssa. Saavat yhteistä tärkeää aikaa kummatkin pesueet.
Kysyin mieheltä mitenkä on mennyt päivä. Hän sanoi että hyvin.
Sanoin että olen pettynyt koska oletin että hän on katsomassa edes osan päivää lapsia. Ymmärrän toki jos on jotain menoa, mutta että koko päivän.
Kerroin että jos olisin tiennyt että hän ei ole paikalla olisi minun isäni ollut koko ajan lasten kanssa. Nyt koen että varsinkin nuorin lapsista on jäänyt kotiin yksikseen. Kaikki 3 olettivatettä mies olisi kotona.
Kysyin mieheltä mitä hän ajattelisijos minä toimisi samoin.
Kaiken tuon puhuin rauhallisesti.
Mies suuttui. Rupesihuutamaan . Soitto yhden puhelun. Paiskii vaatehuoneja tavarateteisen lattialle. Kaivoi patjan ja otti laukkunsa. Lähti jonnekin. En tiedä minne.
Huomiseksi isäni on tulossa tänne hoitamaan lapsia.
Jaa, sillä on toinen nainen. No, mieluummin ilman kuin huonon kanssa.
Kyllä teillä mammoilla on aivan mieletön silmä upeille miehille! Onnea! Jatkakaa.
Jos olisi minun mies niin suhde olisi kriisissä .Vaikka ei onneksi mitään lapsille sattunut niin lupaus on lupaus ja sen rikkomisella seurauksensa.Mieti ap tarkkaan haluatko jakaa loppu elämäsi miehen kanssa johon et voi luottaa.
Tiedän vain kahden sorttisia miehiä, jotka hengaavat kauppakeskuksessa kaverien kanssa.
Romanit ja työttömät maahanmuuttajat.
Kummankaan kanssa en alkaisi seurustella enkä jättäisi vastuuseen lapsistani. Oon kai sitten kuitenkin rasisti. :(
Ja haluatko loppuelämän miehen kanssa johon lapset ei voi luottaa.
Olisikin niin helppoa. Naimisissa ollaan. Mies muuttunut viimeisen 9 kk aikana paljon. On kiukkuinen, kärttyinen, ailahtelevainen, suuttuu helposti, pitkävihainen, ei saa sovittua riitoja, mykkökoulua monta päivää, tuuliviiri....
Vierailija kirjoitti:
Olisikin niin helppoa. Naimisissa ollaan. Mies muuttunut viimeisen 9 kk aikana paljon. On kiukkuinen, kärttyinen, ailahtelevainen, suuttuu helposti, pitkävihainen, ei saa sovittua riitoja, mykkökoulua monta päivää, tuuliviiri....
Se on just niin helppo/vaikeaa kuin miten sen haluat olevan. Toki avioeron hakeminen maksaa rahaa mutta haluatko todella pilata vuosia elämästäsi ja lastesi elämästä tuon mörrimöykyn kanssa?
Jos mä lupaan katsoa vaikka naapurin lapsia, niin kyllä mä sitten olen siellä lupaamani ajan ja teen mitä pitää. Mikä tässä on niin vaikeaa?
Mies verikokeisiin. Verensokeri, kilpparit ja testosteroni. Voi löytyä hoidettava syy. Ellei löydy, niin sitten harkitaan jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä keneen se on iskenyt silmänsä? Työpaikan tyrkky Pirjoon? Tiedätkö se lapseton nätti blondi.
Vierailija kirjoitti:
Voi nyt helvetti. Kakarat eivät ole edes miehen, mutta taas on mammojen mielestä vika vain miehessä.
Väitättekö ihan tosissanne kaikki , että tuonikäiset eivät muka pärjäisi keskenään muutamaa tuntia?
Ja olette pitämässä itse lapsianne kädestä kiinni 24/7?????????????? Vaikka makaatte itse palstalla aamusta iltaan.
Mieshän oli itse sanonut, että katsoo lapsia ja sitten oli kuitenkin häipynyt paikalta ilmoittamatta kenellekään mitään. Väitätkö sinä ihan tosissasi, että lupauksia perutaan noin vain? Mies olisi voinut sanoa, että hänellä on muuta menoa ja mitään ongelmaa ei olisi edes tullut. 7-vuotias on ihan oikeasti pieni, tietäisit sen, jos sinulla olisi lapsia.