Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hiljentynyt viime tapaamisen jälkeen

Vierailija
23.05.2017 |

Olemme tavanneet 5 kertaa. Mies on ollut minua nopeammin ja useammin viestittelemässä ensitapaamisesta asti. Joka päivä laittanut viestiä, yleensä monta päivän aikana... Viime aikoina olen itsekin alkanut aktiivisemmin viestitellä. Viime tapaamiskerran jälkeen mies ei ole viestitellyt yhtä aktiivisesti, ollut viestittelemättä montakin päivää. Itse olen aktiivisemmin, joskaan en joka päivä, laittanut viestiä. Lopun alkua?

Kysyessäni mies kertoi, että haluaa nähdä vielä. Ei silti tosiaan enää viestittele niin paljon. Ollut useana viime päivänä kiireinen, mutta ei joka päivä. Tekisi mieli laittaa viestiä ja kysellä onko kiireet helpottaneet.

Toisaalta pelottaa, ettei häntä enää todellisuudessa kiinnosta tai hän on epävarma meidän jutustamme. Oikeastaan olen lähes varma asiasta. Annanko koko miehen olla ja odotan että hän mahdollisesti halutessaan ottaa seuraavaksi minuun yhteyttä, vai laitanko kuulumisten kyselyn?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyl aika selkeesti sitä, että joko hän on kiinnostunu toisesta tai ei vaan muusta syystä enää susta niin kiinnostunu. Kyllä toi lopulta jo kuulostaa, vaikka sitä miten päin pyörittelis.

Vierailija
22/25 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko jatkaa viestittely?

Barbro 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaika on just tätä. Itse en jaksa näitä pelejä. Kysyisin vain suoraan, että missä mennään ja antaisin sen jälkeen olla. Miehet tulee, jos haluavat, jos rovät halua, niin antaa niiden mennä. Jos suhde on tapailusuhde, niin luultavasti hän tapailee myös muita. Jos on sitä tyyppiä, jotka tapailee tapailemisen ilosta, niin ei taida olla sitoutumishaluinen ollenkaan, tai sitten ei ole löytänyt sellaista keneen sitoutua ja täytyy ihan rehellisesti sanoa, että vaikka näille kiertolaisille antaisi maailman kauneimman, hauskimman, fiksuimman, rikkaimman, sulousimman, ihanimman täydellisyyden, niin he jatkaisi yhä edelleen tavoittelemista. Vika on lähinnä heidän ajattelussaan eikä siinä, että itsessä olisi muuta vikaa  kuin se, että uskoo ja luottaa vääriin ihmisiin.

Vierailija
24/25 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
25/25 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotin vielä hyvää yötä ennen hiljentymistä ja odottamista että miehen vuoro ottaa yhteyttä. Nyt mies viestittelee näköjään jonkun muun kanssa, minun viestiäni ei edes lukenut.

Nyt minulla on kaksi vaihtoehtoa:

a) En kirjoita yhtään mitään tai ota puheeksi tapaamista, ellei mies laita ensin viestiä

b) Laitan miehelle viestin että olenkin itse kiireinen viikonloppuna jolloin EHKÄ miehelle olisi tapaaminen saattanut sopia jos ei ole muualla (meidän piti palata asiaan loppuviikosta). Jos laittaisin viestin niin sen jälkeen koko juttu on ohi ja voisin surra koko selkärangattoman tyypin pois mielestäni.

Millä perusteella selkärangaton?

Koska ei toimi niin kuin sinun mielestäsi hänen tulisi?  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi