Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hiljentynyt viime tapaamisen jälkeen

Vierailija
23.05.2017 |

Olemme tavanneet 5 kertaa. Mies on ollut minua nopeammin ja useammin viestittelemässä ensitapaamisesta asti. Joka päivä laittanut viestiä, yleensä monta päivän aikana... Viime aikoina olen itsekin alkanut aktiivisemmin viestitellä. Viime tapaamiskerran jälkeen mies ei ole viestitellyt yhtä aktiivisesti, ollut viestittelemättä montakin päivää. Itse olen aktiivisemmin, joskaan en joka päivä, laittanut viestiä. Lopun alkua?

Kysyessäni mies kertoi, että haluaa nähdä vielä. Ei silti tosiaan enää viestittele niin paljon. Ollut useana viime päivänä kiireinen, mutta ei joka päivä. Tekisi mieli laittaa viestiä ja kysellä onko kiireet helpottaneet.

Toisaalta pelottaa, ettei häntä enää todellisuudessa kiinnosta tai hän on epävarma meidän jutustamme. Oikeastaan olen lähes varma asiasta. Annanko koko miehen olla ja odotan että hän mahdollisesti halutessaan ottaa seuraavaksi minuun yhteyttä, vai laitanko kuulumisten kyselyn?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa saada hänen huomio takaisin on olla tekemättä mitään. Jos vain maltat, niin pidä hiljaisuutta, kunnes hän itse ottaa yhteyttä.

2/25 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa menettää hänen huomio on olla tekemättä mitään. Jos vain maltat, niin pidä hiljaisuutta ja odota että unohdatte toisenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras tapa saada hänen huomio takaisin on olla tekemättä mitään. Jos vain maltat, niin pidä hiljaisuutta, kunnes hän itse ottaa yhteyttä.

Tuntuu niin pahalta. Mies tuntui panostavan tähän juttuun ja yhtäkkiä hän on hyvin kiireinen töiden vuoksi, ettei edes viestiä laita kerran päivässä... Toisaalta myös yhtenä vapaapäivänä kertoi vain lepäilleensä, mutta minun viestini luki ja siihen vastasi vasta tuntikausien päästä WhatsAppissa. Huomasin, että kävi kuitenkin ainakin 2 kertaa siinä välissä lukemassa jonkun muun viestejä tai kirjoittelemassa jollekin. :/ Aiemmin laitoimme lähes päivittäin toisillemme viestillä hyvät huomenet ja hyvät yöt...

Itse olen laittanut siis tosiaan muutamana viime päivänä oma-aloitteisesti viestiä hänelle. On jotenkin ihan petetty ja jätetty olo. Ennen mies myös kirjoitteli hellittelynimillä minulle. :'(

Jos näemme miehen kanssa, niin miten voisin kautta rantain selvittää, mistä on kyse? En halua tentata miestä tai syyllistää. Mutta en halua kyllä tapailla enää, jos häntä ei enää kiinnosta. :/

Vierailija
4/25 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva-asiaintuntija kirjoitti:

Paras tapa menettää hänen huomio on olla tekemättä mitään. Jos vain maltat, niin pidä hiljaisuutta ja odota että unohdatte toisenne.

Kiitos kommentista. Laitoin hänelle kuulumisten kyselyä...

Vierailija
5/25 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin nyt on ettei mies enää ole kiinnostunut. Ei kannata enää kysellä kuulumisia yms. turhaa. Älä viestittele enää ja sitten jos miehestä kuuluu joidenkin päivien jälkeen, niin kerro suoraan, että tuollainen käytös hämmentää eikä ole sitä mitä itse tapailulta toivot. Naiset liian usein jää roikkumaan ja varovat kertomasta omia tunteitaan ettei mies pelästy ym. Kyllä sen sitten tietää, kun mies on kiinnostunut. Ei tarvitse odotella viestejä eikä ihmetellä käytöstä. Ihan omaksi parhaaksesi, nyt ryhdistäydyt, suret sydän surut ja annat sen miehen mennä JA muista kertoa hänelle ne omat fiilikset, jos hänestä vielä jotain kuuluu. Ihan varmasti vielä kohtaat toisen, joka rakastuu sinuun. Älä tuhlaa aikaasi enää tuohon,

Vierailija
6/25 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisit vähän odotellut niiden kyrvänvonkausviestien kanssa etkä heti alkanut pervoilemaan. No, ehkä aika opettaa vielä tyttöstä.

Vierailija
7/25 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa epävarmuudelta, jos kerran haluaa kummiskin nähdä. Jos ei sanois mitään, sanoisin ettei ole enää kiinnostunut. Anna kiinnostuksen herätä, malta muutama päivä. Mulla kesti pitkään, ennen kun kiinnostuin yhdestä miehestä. Tai aina se kiinnosti vähän, mutta siirsin tapaamista, koska kiire=tarttin omaa aikaa ja aikaa miettiä asiaa. Tapasin muitakin siinä välissä ja mies pyyteli aina silloin tällöin treffeille. Puoli vuotta meni ja päätin suostua. Nyt pelkäänkin et tää on menoa tunteiden puolesta!

Pointtina et toiset tarttee aikaa enemmän. Toki ei loputtomiin kannata jäädä odottelemaan, vaan nostaa kissa pöydälle ja koittaa tiedustella onko yhteydenpidon vähäisyydelle joku syy. Tunteitakin voi ilmaista monella eri tapaa: voi sanoa vaikka että olisi kiva nähdä ja katsoa miten toinen siihen reagoi. Jos sivuuttaa asian, ei liene kovin kiinnostunut tapaamaan. Se että harratetaanko vaikka heti seksiä ei kyllä pilaa yhtään mitään, jos kiinnostus toiseen on aitoa.

Vierailija
8/25 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te naisette saatte yksinkertaisista asioista vaikeita. Jos minä lähettelisin viestejä aktiivisesti ja saisin laiskasti ja harvoin vastauksia, niin taatusti vähentäisin viestien määrää. Tasapuolisuus on ihan kohtuullinen odotus ja tavoite tässäkin. Pitääkö olla niin saakelin naista, että odotetaan miehen kantavan yksin koko vastuun suhteen kehittymisestä?

Vierailija
9/25 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy kirjoitti:

Kyllä se niin nyt on ettei mies enää ole kiinnostunut. Ei kannata enää kysellä kuulumisia yms. turhaa. Älä viestittele enää ja sitten jos miehestä kuuluu joidenkin päivien jälkeen, niin kerro suoraan, että tuollainen käytös hämmentää eikä ole sitä mitä itse tapailulta toivot. Naiset liian usein jää roikkumaan ja varovat kertomasta omia tunteitaan ettei mies pelästy ym. Kyllä sen sitten tietää, kun mies on kiinnostunut. Ei tarvitse odotella viestejä eikä ihmetellä käytöstä. Ihan omaksi parhaaksesi, nyt ryhdistäydyt, suret sydän surut ja annat sen miehen mennä JA muista kertoa hänelle ne omat fiilikset, jos hänestä vielä jotain kuuluu. Ihan varmasti vielä kohtaat toisen, joka rakastuu sinuun. Älä tuhlaa aikaasi enää tuohon,

Mies vastasi lyhyesti, ei kysellyt minun kuulumisiani. Ajattelin nyt hiljentyä kokonaan ja antaa miehen olla. Jos hän ei ehdota treffiaikaa ja -paikkaa, niin emme näe enää koskaan. :/

Jos mies vielä ottaa yhteyttä ja kertoisi haluavansa nähdä, niin kerron hänelle sitten tavatessamme olleeni hämmästynyt siitä, että mies hiljeni viime treffien jälkeen. Aion myös kysyä, mitä tämä tapailu merkitsee hänelle. JOS mies enää edes ottaa yhteyttä.

Vierailija
10/25 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi soittaa ja kysellä kuulumisia jolloin saa paljon enemmän kontaktia ja asioita selville

Vierailija
11/25 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotin vielä hyvää yötä ennen hiljentymistä ja odottamista että miehen vuoro ottaa yhteyttä. Nyt mies viestittelee näköjään jonkun muun kanssa, minun viestiäni ei edes lukenut.

Nyt minulla on kaksi vaihtoehtoa:

a) En kirjoita yhtään mitään tai ota puheeksi tapaamista, ellei mies laita ensin viestiä

b) Laitan miehelle viestin että olenkin itse kiireinen viikonloppuna jolloin EHKÄ miehelle olisi tapaaminen saattanut sopia jos ei ole muualla (meidän piti palata asiaan loppuviikosta). Jos laittaisin viestin niin sen jälkeen koko juttu on ohi ja voisin surra koko selkärangattoman tyypin pois mielestäni.

Vierailija
12/25 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin on käynyt minullekin ja varmaan aika monelle deittailevalle. Ei siihen kannata jäädä miettimään, mikä itsessä on vikana. Tämä mies ei vaan ole oikea sinulle. Uutta matoa koukkuun :)

Vierailija
13/25 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt enää mitään viestiä sille naputa.

Vierailija
14/25 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullekin käynyt noin, että alussa aktiivisesti viestinyt mies on hiljentynyt. Itsesäälisen kännipuhelun taisi vielä soittaa kuukausia myöhemmin. Turha noita jäädä miettimään, turhia ihmisiä.

Vierailija
15/25 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kiinnostus on lopahtanut ja siirtynyt uuteen kohteeseen.

Vierailija
16/25 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenhan ei voi koskaan olla aloitteellinen? Eikä mies oikeasti kiireinen???

Jauhakaa vain atomeiksi kaikki mitä ikinä miehistä keksitte, onnea ikisinkkuuteen.

Vierailija
17/25 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seikkaperäinen analysointi? Mies ei viesti, viestii lyhyesti, kysyy tai ei kysy kuulumisia, ottaako yhteyttä eikö ota ja jos ottaa niin a tai b vaihtoehto - kuulostaa vuokaaviolta pettymyksiin.

Jos yksinkertaistat ajattelusi etkä ajattele miehen puolesta. Se menee näin: jos mies on kiinnostunut niin hän ottaa yhteyttä.

Minä olen vahvasti sitä mieltä, että tuo mies ei ole sinusta kiinnostunut (ykkösvaihtoehtona). Minä ehdotan, että lopetat haihattelun ja viestimisen. Ei tarina tarvitse selityksiä, pistettä, analysointia. Älä laita enää mitään äläkä ota yhteyttä. Vaikene ja etsi itsellesi uusi mielenkiinnon kohde. Tuon tapaista kuviota on netti täynnä, se on niin helppoa.

Vierailija
18/25 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se on ollut aina ja tuollaista se on aina oleva. Sitten kun sopiva osuu kohdalle, ei tarvitse analysoida tekemisiä ja tekemättä jättämisiä. Unohda koko tyyppi.

Vierailija
19/25 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi seikkaperäinen analysointi? Mies ei viesti, viestii lyhyesti, kysyy tai ei kysy kuulumisia, ottaako yhteyttä eikö ota ja jos ottaa niin a tai b vaihtoehto - kuulostaa vuokaaviolta pettymyksiin.

Jos yksinkertaistat ajattelusi etkä ajattele miehen puolesta. Se menee näin: jos mies on kiinnostunut niin hän ottaa yhteyttä.

Minä olen vahvasti sitä mieltä, että tuo mies ei ole sinusta kiinnostunut (ykkösvaihtoehtona). Minä ehdotan, että lopetat haihattelun ja viestimisen. Ei tarina tarvitse selityksiä, pistettä, analysointia. Älä laita enää mitään äläkä ota yhteyttä. Vaikene ja etsi itsellesi uusi mielenkiinnon kohde. Tuon tapaista kuviota on netti täynnä, se on niin helppoa.

Nyt siirrän miehen mielessäni mappi-Ö:hön ja siirrän katseen eteenpäin, vaikka pahalta tuntuukin. Kiitos tsempeistä!

Vierailija
20/25 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein mies viestittelee tällä hetkellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi