Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömiä hoitajia ?

Vierailija
23.05.2017 |

Onks tääl yhtään ? Mikä suuntaus ja kauan ootte ollu työttömänä?

Tääl yks lh suuntaus mielenterveys ja päihde :(

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisille veroparatiisifirmoille (Attendo, Esperi, Mikeva,yms.) Ei palkata kuin nuoria, nöyriä, mistään tietämättömiä, mieluummin ulkomaalaisia. Jatkuva haku mol:in sivuilla. Varokaa näitä paikkoja. Foibe vantaa on myös yksi näistä.

Vierailija
22/32 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömänä/joidenkin päivien pätkätöissä meidän luokan valmistuneista karkeasti arvioiden 70%. Pohjois-Suomi. Ihan vain parilla käynyt tsägä ja saanut vakipaikan. Tosin, aina löytyy noita päivän-kahden työsuhteita kerran tai pari kuussa niille jotka jaksaa tehdä. Itse en jaksa, koska tuo pari päivää menee ihan vain uuteen paikkaan perehtyessä, joten kohtelu muilta hoitajilta on sen mukaista.

Tuommoiset 1-2 päivän keikat hyvällä tuurilla kerran kuukaudessa tai parissa miellän aivan turhaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä! Tosin vapaaehtoisesti työtön. Olin yksi niistä, jotka eivät tienneet mihin suuntaan elämässä mennä, joten minut suorastaan tupattiin lh-koulutukseen. Vanhustyö oli ainoa suuntautumisvaihtoehto kun se oli työvoimapoliittinen koulutus.

Sain suoraan vakituisen työpaikan Helsingistä. Eka vuosi oli ihan mukava mutta sen jälkeen tajusin, että ei minua ole tarkoitettu ihmisläheiseen työhön. Huomasin suorastaan inhoavani ihmisiä. Otin lopputilin viiden työvuoden jälkeen. Nyt olen vajaan vuoden ollut työttömänä. Sopii mulle. Mieluummin siellä kentällä on minua empaattisempia ihmisiä.

Ihan sama stoori täällä, tosin en inhonnut niitä vanhuksia niinkään, vaan lähinnä niitä selkään puukottavia työtovereita. 

Vierailija
24/32 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs työnvälitystoimisto tuo filippiineiltä hoitajia

Vierailija
25/32 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu. Hoidettavia olisi vaikka kuinka, mutta hoitajia ei palkata tarpeeksi heitä hoitamaan. Työttömiä hoitajia pilvin pimein ja lisää koulutetaan. Mikä järki? Haloo hallitus? Kotihoidossa vanhukset kituvat ilman hoitoa, kun samaan aikaan työhaluisia hoitajia työttömänä. Tähänkö on suomessa tultu? Nyt herätys suomi.

Ulkomaalaiset vievät kirjaimellisesti lähihoitajan työt, koska heidät laitetaan vain vähällä perehdytyksellä hoitamaan hoitoapulaisina lähihoitajien hommat halvalla hinnalla. 

Näin Suomi säästää, mutta hinta on kova.

Vierailija
26/32 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on tehtävä mediaan juttu. Uskomatonta.

Vierailija
27/32 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu lähti vähän muille raiteile kuin mitä aloituksessa on kysytty. Mutta siinähän syitä miksei osa on työttömänä.

Vierailija
28/32 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te-keskus on ilmeisesti ohjattu työntämään kaikki työttömäksi jäävät lähihoitaja-opintoihin; huolimatta sopivuudesta. Kunhan saadaan työllisyys tilastot näyttämään hyviltä.Ei väliä, vaikka suurin osa näistä lähihoitajiksi pakkokouluttaneista eivät halua edes halua työskennellä vanhusten parissa. Monet inhoavat vanhuksia, väkisin karenssin uhalla väkisin vääntävät koulutuksen loppuun. Siksi alalla on "hoitajia",jotka eivät välitä mistään mitään.

Vierailija
29/32 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on tehtävä mediaan juttu. Uskomatonta.

Hyödytöntä. Superliitto on tietoinen siitä mitä se käytännön työelämä on. Sitä en tiedä mikseivät tee asioille mitään.

Vierailija
30/32 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, mitä tukia te vapaaehtoisesti työttömät saatte?

Aluksi oli 3 kk karenssia. Sen jälkeen ansiosidonnaista ja asumistukea.

Vierailija
31/32 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen on tulossa halpatyömarkkinat. Ulkomaalaiset tekevät ilmaiseksi työt,he pelkäävät oleskeluluvansa takia,he ovat valmiita tekemään töitä ilmaiseksi,saadakseen jäädä maahamme . Ei ole ihme,että työttömiä suomalaisia läjihoitajia on niin paljon työttöminä.

Vierailija
32/32 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa pian mennä maku koko työnhakuun :( Melkein hävettää jos pääsee haastatteluun asti, kun ollut työttömänä. Vaan minkäs asialle mahtaa.. Yritetty on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä