Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nakuiletteko kotona?

Vierailija
23.05.2017 |

Itselläni on tapana aina kotiin tullessani riisua vähintään pitkät housut jalasta pois, mielellään rintsikatkin. Öisin nukun yleensä aina alasti, paitsi menkkojen aikaan on pakko pitää pikkareita, mitä inhoan. Viikonloppuisin voisin völliä kotona pelkässä isossa t-paidassa ilman alusvaatteita vaikka koko päivän, jos ei ole meno minnekään. Usein kotona on päällä joku pitkä mekko ilman pikkareita.

Onkohan tällainen yleistäkin naisten, tai miksei miestenkin keskuudessa? Meillä mies ei nakuile, yölläkin on vähintään bokserit jalassa. Kotona sentään vaihtaa rennommat housut ja t-paidan päälle.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuljen poikkeuksetta aina stringeissä. Joskus myös villasukat jaloissa.

Vierailija
2/18 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen iltaisin pitkän suihkun jälkeen jonkin aikaa alasti ja jähdyttelen. Muuten olen kotona usein pikkuhousuissa ja t-paidassa. Ei tämä nyt varmaan nakuilua ole tosin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kotona aina pelkät aluashousut jalassa.

Vierailija
4/18 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen aamuisin alasti sekä illalla suihkun jälkeen mulla on korkeintaan saunatakki päällä, usein ei sitäkään. Nukun aina nakuna. Päivällä pyrin pitämään vaatteet päällä, jos vaikka ovikello soi. Töistä tullessa heitän ekana housut pois ja vaihdan kotivaatteet.

Vierailija
5/18 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ilman alusvaatteita (paitsi menkkojen aikaan alushousut on pakolliset), kesäaikaan kotona pukeudun väljään mekkoon, talviaikaan yleensä kotipaita ja -housut, ei alusvaatteita sillonkaan alla.

Vierailija
6/18 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärettömän kiinostava elämä sulla. Minkä helvetin takia mä tämänkin menin lukemaan?

Vierailija
7/18 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munasillaan, munasillaan, kohta kaikki on munasillaan.

Vierailija
8/18 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Se on parasta, vaatteet eivät purista ja olo on vapaa. Jos tulee viileää niin kääriydyn huopaan.

Vierailija
9/18 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman rintsikoita ehdottomasti kotona, mutta ilman alushousuja en voisi olla. Tuleehan sieltä aina jotain vuotoakin, niin että housujen kanssa kotimekkoja/leggareita ei tarvitse pestä yhtä usein kuin alushousuja.

Vierailija
10/18 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten istutte paljaalla per ceellä sohvalla ja ruokapöydässä? Enpä taida enää tulla kylään.

11/18 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin olen alasti, ja selaan vauvapalstaa tabletilla peiton alla.

Vierailija
12/18 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten istutte paljaalla per ceellä sohvalla ja ruokapöydässä? Enpä taida enää tulla kylään.

Ei, kun on se mekko tai paita päällä, ainakin useimmiten :) Niitä täytyy toki sitten pestä melkein päivittäin, mutta mieluummin se kuin että pitäisi pitää alusvaatteita aina päällä.

Vierailija
13/18 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin. Nukun aika usein alasti ja muutenkin hillun suihkun jälkeen ym.

Vierailija
14/18 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole näiden vaatteiden alla yhtään mitään...

Vierailija
15/18 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu ketju mutta vastaan silti.

Mulla on aina niin helvetin kylmä etten ikinä pystyis alasti olemaan. uusi krs-talo ja lämmitykset täysillä.

Olen kyllä helkkarin laiha että ehkä siksi jäädyn aina!

Vierailija
16/18 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin ap:lla. Tosin alushousut ovat yleensä jalassa, paitsi öisin.

17/18 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olen mielellään ilman alusvaatteita, löysissä vaatteissa tai yksin ollessa nakuna. Nukun lähes aina nakuna.

Hieman kiinnostaisi joskus käydä nudistirannalla.

Vierailija
18/18 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri oli jollain toisella sivustolla että vastanneista naisista 39% nakuili kotona. Että kai se on melko yleistä. Vai viihtyykö monikin kotonakin farkut jalassa ja kauluspaita päällä?