Taas oli romaaneja kaupungilla!
Kommentit (22)
Oliko siellä jokin kirjahyllly ulkona vai missä ne romaanit olivat vierekkäin?
Soita nyt äkkiä kirjastoon, että heidän hoidokkinsa ovat karanneet.
Torimuijalla oli kirppispöydässään Päätaloa enemmänkin. Sitäkö -ap- tarkoitti?
Ymmärrän sinua ap. Eivät kaikki pidä sepitteellisistä tarinoista. Faktaa se olla pitää.
Romaanit ovat niin pitkiä. :(
Novellien kanssa kyllä pärjää.
Välillä olisi kiva nähdä myös lyriikkaa.
Kyllä romaanien kanssa pärjää, mutta Norjasta on tulossa trilogia. Saa nähdä, pysäyttävätkö tullissa.
Näitkö yhtään sarjakuvaa? usein juoksevat romaanien perässä ja yrittävät matkia "isompiaan".
Provo!
Oikeasti näki vain novelleja.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Näitkö yhtään sarjakuvaa? usein juoksevat romaanien perässä ja yrittävät matkia "isompiaan".
Sarjakuvat antavat itsesän harmittoman vaikutelman. Ovat niin värikästä ja puheetkin tulevat yksittäisinä lauseina.
Kyllä nekin osaavat. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjakuvat antavat itsesän harmittoman vaikutelman. Ovat niin värikästä ja puheetkin tulevat yksittäisinä lauseina.
Kyllä nekin osaavat. :(
Hienoa, että joku otti asian esille. Minulla se alkoi lukemalla värillisiä "viattomia" sarjakuvia.
Kohta huomasin lukevani mustavalkoisia sarjakuvia. Nyt piirrän niitä. :(
Mäkin näin. Tuntematon sotilas oli sammunu snagarin kulmalle. Ja lomamatkaa kun meinasin varata sukulaisalennuksella niin kaikki isäni hotellit oli jo täyteen buukattu.
Mua vaivaa ne runoteokset, joita nään ikkunoista. Just ehdit lukea, niin ne katoaa. :(
Se voimakas halu lukea uudelleen ja ymmärtää, aiheuttaa pahaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko niillä lehdet levällään?
Tuskin. Romaanit ovat niin salakavalaa porukkaa, ettei koskaan voi tietää, mitä ne sisäänsä kätkevät.
Pitkäveteistä porukkaa tosiaan. Ei nykyajan ihmiset tuollaista jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin näin. Tuntematon sotilas oli sammunu snagarin kulmalle. Ja lomamatkaa kun meinasin varata sukulaisalennuksella niin kaikki isäni hotellit oli jo täyteen buukattu.
Minulla tuli lapsivedet kaupungilla. Onneksi löysin Kätilön.
pokkarit on parhaita ja aku ankka
Näitkö kirjastoauton?