Vaimoni vihaa realistista luonnettani...
On kyse mistä tahansa. Auton ostossa halusin luotettavamman auton. Olin kuullemma tylsä...
Nyt viimeisin motkotus tuli tänään. Esikoiselle pitäisi liikuntaharrastusta saada koulun oheen.
Vaimo kattonut harrastuksia jotka maksaa paljon. Olen ehdotellut edullisempia harrastuksia ja vastaukseksi olen saanut "KYLLÄ LAPSEEN PITÄÄ SAADA HARRASTAA"
Ei siinä mitään. Olen täysin samaa mieltä mutta lopullisen mykkäkoulun sain tälle illalle kommentilla: No viedään poitsu lätkäharkkoihin jos sinä lupaudut maksamaan pojan harrastuksista aina osuutesi.
Voin sanoa että on hermot kireällä...
Kommentit (37)
Teinkö virheen kun avauduin tänne. No näköjään... Pitäkää tunkkinne
Terv,ap
Otan osaa Ap...
Naisille harvoin kelpaa mikään. Suosittelen eroamista ja siirtymistä mgtow mieheksi.
Toivottavasti on avioehtosopimus
EI KYSE OLE VAIMOSTASI.
VAUVAPALSTALAISET VIHAA REALISMIA
Naisen kirjoittama. 3/5 voi saada hyvää keskustelua.
Ja jälleen uusi vaimo-satu. Ajattelitko hommata jotain tekemistä elämääsi? Kaikkea hyvää sinulle arvon ap-nainen. Toivotaan että saat vielä sisältöä päiviisi.
Vierailija kirjoitti:
Terv,ap
Haha! "Realistinen luonne" my ass. Todella ärsyttävä ainakin, kun ainoa oikea mielipide on sinulla ja muut ovat väärässä. Vaimosi on sentään perehtynyt asiaan. Kannattaisiko siltä lapselta kysyä mitä haluaisi harrastaa? Lapset muuten vaihtaa myös mieltä joskus. Sinä taidat olla niitä isiä, jotka siinä tilanteessa käyttävät esim. seuraavanlaisia lauseita "mitä minä sanoin", "meni rahat hukkaan" ja "tiesinhän minä ettei tuosta mitään tule". Tekee muuten hyvää lapsen itsetunnolle...
Eli kysytte lapselta mitä haluaa harrastaa ja tuette häntä siinä mukisematta. Siinä sulle oikea vastaus.
Vierailija kirjoitti:
No jos molemmat on työssäkäyviä, eikö se ole ihan luonnollista että kumpikin maksaa kuluja?
Ilmeisesti ap:n vaimolle ei ole.
Vierailija kirjoitti:
EI KYSE OLE VAIMOSTASI.
VAUVAPALSTALAISET VIHAA REALISMIA
Ilmeisesti osalle on kurjaa laskea perheen todellinen taloudellinen tilanne. Näitä suruttomia löytyy niin miehistä kuin naisistakin.
Oletteko kysyneet lapselta? Monessa paikassa lajia voi käydä kokeilemassa kerran pari, jotta pääsee jyvälle, tykkääkö vai ei.
Että sellainen satu tällä kertaa. Aikuinen mies istuu kirjoittelemassa satuja ja tarinoita naisista päivät pitkät ja kuvittelee saavuttavansa tällä mitä? Selvästi ainakaan hyvää mieltä ja onnea tuosta ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv,apHaha! "Realistinen luonne" my ass. Todella ärsyttävä ainakin, kun ainoa oikea mielipide on sinulla ja muut ovat väärässä. Vaimosi on sentään perehtynyt asiaan. Kannattaisiko siltä lapselta kysyä mitä haluaisi harrastaa? Lapset muuten vaihtaa myös mieltä joskus. Sinä taidat olla niitä isiä, jotka siinä tilanteessa käyttävät esim. seuraavanlaisia lauseita "mitä minä sanoin", "meni rahat hukkaan" ja "tiesinhän minä ettei tuosta mitään tule". Tekee muuten hyvää lapsen itsetunnolle...
Eli kysytte lapselta mitä haluaa harrastaa ja tuette häntä siinä mukisematta. Siinä sulle oikea vastaus.
Ei taida sinullakaan olla kaikki kunnossa. Kyllä lapselta on kysytty mitä haluaa harrastaa. Ei hänellä ole siihen mielipidettä.
En tieäd mistä sinä keksit näitä satuja minkälainen olen. Sen sanon että maksan 2/3 perheen menoista ja teen niskalimassa töitä että minun puolestani voi haistaa pitkän V*tUN.
Niin ja muille tiedoksi että olen kyllä mies. En tosin käynyt täällä mies muistiin
Terc,ap
Kyllähän se vituttaa, kun toisen rahankäyttö on sitä, että kaikki vähänkin yli jäävä raha on tuhlattava ja sitten yllättävä tonnin remppa autoon meinaa kaataa koko talouden.
Lätkä harrastuksena, oppii nuuskaamaan ja juomaan viinaa pelimatkoilla. Hyvä puoli isä pääsee vieraisiin leireillä.
No et ole realistia nähnytkään. Realisti on rauhallinen, tiedostava ja järkevä. Ei itke satasia vauvassa. Oikeasti, ostakaa vaikka käytettynä ne varusteet.. Käykö vaimo töissä?
Kannatan leirejä
Nim. saanut ja useasti
Vierailija kirjoitti:
No et ole realistia nähnytkään. Realisti on rauhallinen, tiedostava ja järkevä. Ei itke satasia vauvassa. Oikeasti, ostakaa vaikka käytettynä ne varusteet.. Käykö vaimo töissä?
Ai lätkässä puhutaan satasista. Tiedätkö paljon maksaa lätkä täällä pääkaupunkiseudulla. Puhutaan tonneista ei satasista kokonaistasolla.
Vaimo osa-aika töissä. Minä täyspäiväisenä.
Terv, ap
Vaimo voisi harrastaa osa-aika antamista
No ei niitä tonneja nyt kerralla tarvi maksaa.... Mutta jooh, eläkää varojenne mukaan. Ymmärrän, että ärsyttää jos vaimolla ei ole edes kunnon töitä ja on vain vaatimassa materiaa.. Meillä minä maksan aina ainakin puolet, mutta palkkani on miestä tonnin parempi.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai lätkässä puhutaan satasista. Tiedätkö paljon maksaa lätkä täällä pääkaupunkiseudulla. Puhutaan tonneista ei satasista kokonaistasolla.
Vaimo osa-aika töissä. Minä täyspäiväisenä.
Terv, ap
Juniorin jääkiekkoharrastus voi maksaa kymmenessä vuodessa kymppitonneja – perheen, joukkueen ja seuran omat valinnat vaikuttavat merkittävästi kustannuksiin
No jos molemmat on työssäkäyviä, eikö se ole ihan luonnollista että kumpikin maksaa kuluja?