Melkein suhde varattuun!?
Heissan. Eli kertokaas teidän oudoista ja kummallisista suhdekuvioista, ja miten niistä on menty eteenpäin? Tässä omani. Eli löysin itselleni mukavan miekkosen jonka kanssa oli pientä flirttiä ja mukavia keskusteluja yhteisistä kahvihetkistä puhumattakaan. Ihastuin mieheen heti! Noh eipä kauaa aikaa kulunutkaan kun selvisi että mies onkin jo varattu !? No siinä vaiheessa päätin unohtaa tämän miehen, ja jos olet itse kokenut vastaavaa niin tiedät myös että se ei aina sitä helpointa ole. Asiassa plussaa oli se että "suhde" ei kerennyt edetä pidemmälle ja minun päätöksen mukaan se saa päättyäkin lopullisesti. Mutta eipä tässä vielä kaikki. Kyseisen miehen puoliso työskentelee samassa firmassa kanssani. En tiedä pitäisikö minun kertoa naiselle asiasta? Vai antaa olla?
Kommentit (11)
juu eli mulla aika samanlainen kokemus ollut :D oli tää mies mun luona useemman kerran yötäkin ja sit hupsis selviskin vaan että hän on varattun, eli iha perus settiä sanoisinko??:D no eipä siinä mitää tosin mulla ei ollu tää avokki samas duunis, mut sattu olee mun serkun paraskaveri:D hupsis! ja joo oli seksiä ja hauskaa ja kaikkea mahdollista mut en ikinä kehannu kertoo siitä sille muijalle ja itseasiassa jatkoinkin suhdetta jonkin aikaa ihan vaan omaksi iloksi (SLUT) mutta niih kyl ite haluaisin tietää jos miekkoseni kahvittelis muiden muijien kanssa, olishan se nimittäin outoa :D mut taas toisaalta en itse kertonutkaan ja nykyisin en kyllä edes kadu päätöstäni, tää kyseinen pari on muuten nykyisin namisissa ja heille on tulossa lapsi eli ehkä se oli miehellekin vaan joku hauska seikkailu ennen avioo yms.. :D
Vierailija kirjoitti:
Kertoa mistä? Että on ollut mukavia juttuhetkiä miehen kanssa? Voi jumalauta että voikin taas nainen olla pikkumainen. Toiko on se keino jolla saisit oman tahdon läpi ja miehen itsellesi? Sinussa ei ole MITÄÄN erikoista tai ainutlaatuista. Tuollaiset miehet ovat tuollaisia luonnostaan, ne kehittävät juttutuokiot ja kahvihetket puolisoistaan riippumatta vaikka pensasaidan kanssa jos siltä tuntuu.
jos sinun miehes kahvittelis muiden naisten kanssa niin oisko se sulle ok??? Ja ap älä kerro jos et halua töihin mitään juorukerhoo sun selkäs taaa
Siis tommosia ne miehet vaan on. Älä kerro.
Vierailija kirjoitti:
Siis tommosia ne miehet vaan on. Älä kerro.
Siis mikä oiva neuvo? Niinku mitä vitt*a? Itsehän et varmaan haluaisi tietää. Tommosia ne naiset näköjään on.
Ja siis selvennys vielä että kyllä näillä kivoilla pikku kahvitreffeillä suudeltiin päätteeksi. -ap
Periaattessa voisit kertoa, koska tämähän ei ole millään tavalla sinun syy. Et voinut tietää että tämä prinssiuljas ei olekkaan niin uljas kuin antoi olettaa. Mutta toisaalta kun asiaa punnitaan toiselta kantilata, niin meillä naisilla on aina paha tapa syyttää sitä toista naista nimenomaa kaikesta, (kokemusta on) joten ehkä jos haluat maineesi työpaikalla säilyttää niin neuvoisin että jatkat elämääsi kuin mitään ei olisi käynytkään ja et ainakaa yritä tutustua/kaveerata sitten tämän naisen kanssa koska siinä vaiheessa olet laittanut lusikkasi soppaan josta sen haluaisit mahdollisimman nopeasti pois.
En kertoisi. Onnittelut viisasta "suhteen" lopettamisesta.
Ehkä kerrot ja kerrot myös se ett et tosiaanka tiennyt että mies jo seurustelee.
Kertoisit tarkalleen ottaen mitä???
Mä en tosin usko tätä juttua kun kukaan mies ei ole niin urpo, että pokaisi naisen samasta firmasta vaimonsa kanssa....
Ja jos mies ei olisi tiennyt sun 'firmaa'niin ei kauhean syväksi suhde muuttunut.
Porvoosta terveisin!
Kertoa mistä? Että on ollut mukavia juttuhetkiä miehen kanssa? Voi jumalauta että voikin taas nainen olla pikkumainen. Toiko on se keino jolla saisit oman tahdon läpi ja miehen itsellesi? Sinussa ei ole MITÄÄN erikoista tai ainutlaatuista. Tuollaiset miehet ovat tuollaisia luonnostaan, ne kehittävät juttutuokiot ja kahvihetket puolisoistaan riippumatta vaikka pensasaidan kanssa jos siltä tuntuu.